Kirjoittaja Aihe: Hikoilu ja sheivaus  (Luettu 2289 kertaa)

Manteli

  • Vieras
Hikoilu ja sheivaus
« : 12.12.2020, 17:44 »
Dödöllä saan hienhajun kuriin, mutta usein on vaikeaa tuntea olonsa seksikkääksi kun kainalot ja haarat hikoilevat varsinkin kiihottuessa. Onko kellään tähän vinkkejä jolla tämän ikävän märkyyden saisi kuriin? :/

Toisena kysymyksenä on alapään karvojenpoisto. Sheivauksella lähtee kyllä hetkellisesti pois karvat, mutta pitää aina odottaa että karvat vähäsen kasvavat ennen kuin saa sheivattua ärsyttämättä ihoa punaiseksi ja piikikkääksi sängeksi. Kokeilin joskus kotona jotain marketin vahaussettiä, tosin siinäkin pitää sitten taas odotella ennen kuin saa taas karvat pois. Olisiko tähän ratkaisua jolla saisi pidemmäksi aikaa posliinin? Tai jotain vinkkejä siihen kuinka ihon ärsytys vähenisi?

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Hikoilu ja sheivaus
« Vastaus #1 : 12.12.2020, 17:55 »
Mä suosittelisin tuohon karvanpoistoon kyllä sokerointia, kosmetologin tekemänä.
Mä olen käynyt useamman vuoden, enää ei ole höylään paluuta.

Hikoiluun ehkä joku talkki/perunajauho?
« Viimeksi muokattu: 12.12.2020, 18:44 kirjoittanut kuunlilja »

101

Vs: Hikoilu ja sheivaus
« Vastaus #2 : 12.12.2020, 18:57 »
Oletko kysynyt hikoilusta lääkäriltä?

Sokerointi höyläämisen vaihtoehtona saa minultakin kannatusäänen, vaikken itse sokeroi.
Höyläämiseen valitse Gilletten miesten viisiteräinen ProGlide -tuote. En enää palaa ”kakkosluokan” höyliin. Olen nainen.

Manteli

  • Vieras
Vs: Hikoilu ja sheivaus
« Vastaus #3 : 12.12.2020, 19:06 »
Oletko kysynyt hikoilusta lääkäriltä?

Sokerointi höyläämisen vaihtoehtona saa minultakin kannatusäänen, vaikken itse sokeroi.
Höyläämiseen valitse Gilletten miesten viisiteräinen ProGlide -tuote. En enää palaa ”kakkosluokan” höyliin. Olen nainen.

En ole lääkäriltä kysynyt, mut oon tähän asti aatellu et on vaan vähän runsaampi hiki kuten äidillänikin on aina ollut (en tiedä liittyykö nää mitenkään yhteen). Kyllähän ton vois ens kerralla ottaa aiheeks.

Fia

  • Vieras
Vs: Hikoilu ja sheivaus
« Vastaus #4 : 12.12.2020, 20:05 »
Jaa... kyllä mä luulen, että munkin kainalot ja haarat hikoo kun kiihotun, mutta enpä oo kokenu sitä epäseksikkääksi, eikä oo kyllä kumppanitkaan valittanu asiasta. Joskus oon kiinnittäny huomiota, että mun kädetkin hikoaa kiihotuksesta, varmasti jalkapohjat kans. Feromonithan ne siinä puskee pintaan.  :love:

Eli jos se sun hikoilu ei nyt oo jotenkin ihan poikkeuksellisen runsasta tai pistävän hajuista (hien hajuun muuten vaikuttaa mm. ruokavalio ja toisaalta ihon puhtaus ennen hikoilua) niin entä jos vaan koittaisit muuttaa tolta osin mind setiä? Seksiin kuuluu hikeä ja muita eritteitä.  :love: Entäs jos aattelisitkin, että "Olen aivan hikinen kiimasta - niin kuumaa!" 😉

Anna mennä ja nauti. Keskity oleelliseen.   :love:

NäkymätönNinni

  • Vieras
Vs: Hikoilu ja sheivaus
« Vastaus #5 : 28.09.2021, 17:15 »
Suosittelen sokerointia - jälki on sileää ja säästyy sängeltä. Yksilöllistä kuinka nopeasti karva kasvaa takaisin, mutta silloinkin se on pehmeää eikä niin "häiritsevää". Ajan kuluessa karvan kasvu hidastuu kun säännöllisesti käy ja välttää sheivaamasta.