Kirjoittaja Aihe: Valvooko ylläpito itseään?  (Luettu 4745 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Valvooko ylläpito itseään?
« : 23.04.2018, 16:40 »
EDIT. Tämä EI KOSKE CHATTIA, vaan foorumia.

Itseäni vähän kummastuttaa, että tuossa vähän aikaa sitten ylläpidon puolelta tuli kommenttia aloittamaani ketjuun. Kommentissa mentiin henkilökohtaisuuksiin, kerrottiin että dissaan tietyn fetissin omaavia. Kommentin kirjoittaja ei tiedä minun fetisseistä, ja väitteensä oli täysin valetta.

Lopulta kyllä kommentti ja minun vastaukseni siihen, poistettiin. Ja se hyvä. Kiitos siitä.

Mietityttää vain, että jos nimimerkki, yksilönä, on ylläpidossa niin miten sitten ko.tyypin henkilökohtaisuuksiin menemiseen suhtaudutaan? Voiko ylläpidossa oleva olla tarkkailussa? Tai saada jäähyjä?
« Viimeksi muokattu: 23.04.2018, 17:32 kirjoittanut Ms. M »

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #1 : 23.04.2018, 16:41 »
Ylläpito vaiko mode? Noissahan eroa...

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #2 : 23.04.2018, 16:44 »
Ihan oli admin.

heinrich

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #3 : 23.04.2018, 16:52 »
Taidat kävellä tyttö melko heikoilla jäillä...

Mulle läjähti bannia kun menin arvosteleen...
Tosin se oli se edellinen direktoraatti mut veikkaan, että juuri kukaan admineista ei juur ihastu julkisesta märinästä...

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #4 : 23.04.2018, 16:58 »
En arvosta muuten sitten yhtään tytöttelyä.

Mutta joo, tiedän käveleväni heikoilla jäillä. En kuitenkaan arvostele mitään vaan kysyn ihan aiheesta. Olin nimittäin suhteellisen yllättynyt, että admin alkoi ketjussa ns.laittamaan sanoja suuhuni.

Minusta nykyisellä ylläpidolla on hyvä boogie, mutta ko.tapaus laittoi miettimään, että mitäs sitten tehdään jos admin perseilee.

Jos mulle nyt tästä kysymyksestä tulee bannia, niin ei voi mitään. Tosin mielestäni aiheellista ylläpidon miettiä ko.asiaa.

Macy

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #5 : 23.04.2018, 17:03 »
Minusta olisi kans erikoista jos asiasta ei saisi keskustella. Levähtäisi minun puolelta se kuuluisa kortti pöytään.
Itse en koe että olen pitkään aikaan saanut reilua kohtelua. Olen ottanut asian monesti ylläpidon kanssa puheeksi. Kaikki vain voivottelee.
Mitä nyt pikku henkilökohtaisten tietojen levittämiset foorumilla ja kun kyselen perään niin ei vastailla. Kun otan uudestaan yhteyttä, "hups" mystisesti on mun lähettämät todisteet kadonnut. Sitten voivotellaan, että asialle ei nyt enää voi mitään tehdä kun olen niin myöhään liikkeellä. Sitten asia kuitataan siltä puolen että käsitelty, älä enää häiritse.
Chatista on myös nähnyt kaikenlaista. Nytkin siellä kuulemma keitellään jo poppareita, että siinä näkyy suhtautuminen tähänkin..

heinrich

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #6 : 23.04.2018, 17:07 »
Voi voi :)

Mä oon sua niin paljon vanhempi, että tytöttely on kuule kohteliaisuus.
Mutta saat toki vetää herneen nenuun siitäkin jos tahot.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #7 : 23.04.2018, 17:10 »
Voi voi :)

Mä oon sua niin paljon vanhempi, että tytöttely on kuule kohteliaisuus.
Mutta saat toki vetää herneen nenuun siitäkin jos tahot.
Voi poju, ei menny herne nenuun. Sitä saa mitä tilaa.  O:-)

submit

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #8 : 23.04.2018, 17:14 »
Poppariin valmistamisesta: no mutta onhan tällä sivustolla viihdearvo myös ylläpitäjille :D

UW

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #9 : 23.04.2018, 17:21 »
Sen mitä asiaa tiedän, henkilö A ja B riitelivät chätissä aikaa sitten. Kumpikaan ei ole yp. Onko yp sitten kommentoinut kun syyllistetään..

Ja kun foorumilla immeisiä joilla keskimäärin 360 bad hair day vuodessa..jos yp edustaja joskus vihjaisee narinaan...en edelleenkään näe yp edustajaa ongelmana vaan nämä narisijat

Macy

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #10 : 23.04.2018, 17:24 »
Sen mitä asiaa tiedän, henkilö A ja B riitelivät chätissä aikaa sitten. Kumpikaan ei ole yp. Onko yp sitten kommentoinut kun syyllistetään..

Ja kun foorumilla immeisiä joilla keskimäärin 360 bad hair day vuodessa..jos yp edustaja joskus vihjaisee narinaan...en edelleenkään näe yp edustajaa ongelmana vaan nämä narisijat

En tiedä muiden välisistä riidoista, vain sen mitä itse nähnyt. Ja se että tämä "narisija" ole edes paikalla chatissa kun häntä haukutaan, niin vaikea nähdä miten olisi pystynyt provoamaan.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #11 : 23.04.2018, 17:28 »
Sen mitä asiaa tiedän, henkilö A ja B riitelivät chätissä aikaa sitten. Kumpikaan ei ole yp. Onko yp sitten kommentoinut kun syyllistetään..

Ja kun foorumilla immeisiä joilla keskimäärin 360 bad hair day vuodessa..jos yp edustaja joskus vihjaisee narinaan...en edelleenkään näe yp edustajaa ongelmana vaan nämä narisijat

Nyt en ymmärrä miten tämä liittyy tähän mun caseen yhtään? En puhu chatista vaan ihan siitä, että foorumilla admin kirjoitti, että on jännää miten avaan sellaisen ketjun, koska dissaan tietyn fetissin omaavia tyyppejä. Koin ko.kommentin loukkaavaksi koska
1. Väite että dissaan tietyn fetissin omaavia tyyppejä oli täyttä valetta ja
2. Koin, että adminin puolelta minua mustamaalattiin.

Ylläpito poisti niin ko.adminin kommentin kuin minun asiallisenvastauksen siihen. Ja siitä olen kiitollinen ylläpidolle.

Mietin vain, että valvooko ylläpito ylläpidon omien nickien tekemisiä, jos he täällä yksilöinä vaikuttavat.

UW

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #12 : 23.04.2018, 17:32 »
^ ei liity sinun caseen.

Liitty imo ketjun otsikkoon, tai siihen onko se tarpeen.

Oman havainnon mukaan foorumilla on loppupeleissä 5000 whatever käyttäjää. Kourallinen näkee paljon ongelmia, useimmat ei.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #13 : 23.04.2018, 17:35 »
En sitten oikein ymmärrä tuota chattipuolen tuomista tähän, kun tämä nimenomaan koski foorumin puolta. But hey, whatever toots your horn.

Macy

  • Vieras
Vs: Valvooko ylläpito itseään?
« Vastaus #14 : 23.04.2018, 17:38 »
Mullakin pääpiste oli lähinnä tuossa, että miten foorumin puolella hoidettu omat asiat. Kun en ole kokenut että on toimittu nyt niin kuin olisi pitänyt. Että jos siellä joku viittaa kinttaalla aika vakavaan asiaan, ja muut komppaa niin mistä se kertoo?