Kirjoittaja Aihe: *Pervoparantola* (Häkin kinkylarppi III) lauantaina 31.5.  (Luettu 6564 kertaa)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
 ”Eristäytynyt mielisairaala lupaa parasta mahdollista psykiatrista
hoitoa kieroutuneiden mielten hallitsemattomiin vietteihin. Mutta
tuntevatko psykiatrien oppikirjat sittenkään ihmismielen salaisuudet?
Mitä, jos seura tekeekin kaltaisekseen?”

Lauantaina 31.5. klo 19 Helsingin yliopiston Akateemiset kinkyt - Häkki ry järjestää kolmannen
kerran larpin ja kinkybileiden hybridin. Paikkana jälleen Villi-Iran Studio Kirkkonummella, varmasti suuri pervouden pyhättö Pohjoismaissa.
Tällä kertaa larpin teemana on steampunk henkinen mielisairaala. Pervoparantola on vaihtoehtohistoriaan sijoittuva peli, jossa voi edelleen joutua hoitolaitokseen esimerkiksi seksuaalisten taipumuksiensa vuoksi. Pelimaailmassa nykyaikaan sekoittuu steampunk-elementtejä ja kaikuja psykiatrian eri kehitysvaiheista viktoriaanisesta ajasta 50-luvulle.

Jokainen larppi-bileisiin osallistuja saa roolin, jota esittää illan aikana. Hahmosta sovitaan järjestäjien kanssa ja se heijastaa itse kunkin kinky-suuntautumista ja mahdollistaa oman pervouden toteuttamisen yhteisten sääntöjen ja turvasanakäytäntöjen vallitessa. Larppi on suunniteltu aloittelijaystävälliseksi. Ei haittaa vaikka et ole larpannut eikä erityisempiä hankintoja edellytetä. Dress-codea ei ole. Mikäli aktiivinen larppaaminen ei erityisemmin kiinnosta, niin bileissä voi myös keskittyä omatoimiseen puuhasteluun (koko Iran satojen neliöiden ”studio”- tila laitteineen käytössä), kunhan muistaa kunnioittaa niitä, jotka haluavat mennä syvemmälle itse roolipeliin.

Bileet järjestetään kutsuvierasperiaatteella. Kutsun saa ilmoittautumalla sähköpostitse osoitteeseen hakinbileet@gmail.com (kerrothan siinä myös nimimerkin tai nimen). Bileisiin kuitenkin mahtuu vain 50 ensinnä ilmoittautunutta ja deadline kaikille ilmoittautumisille on 23.5. Kuka tahansa voi saada kutsun, oli mies tai nainen, yhdessä tai ryhmässä, mutta järjestäjät eivät luonnollisestikaan voi ottaa vastuuta, että kaikille on mieleistä seuraa. Voimme vain yrittää parhaamme mukaan luoda olosuhteet, joissa mielekästä toimintaa voi saada. Ilmoittautuneille toimitetaan pelin yleisinfo sekä lisätiedot bilepaikan sijainnista jne. sekä ohjeet maksuun, joka tapahtuu etukäteen häkin tilille.

Hinta bileille on 30 euroa häkin jäsenille ja 50 euroa muille.

Tarjoilua ei ole, mutta omia ruokia ja juomia saa ottaa mukaan ja käytössä on jääkaappi. Ne, jotka ennakkoon ilmoittautuvat mukaan siivoamaan aamulla ja ottavat mukaan omat yöpymisvälineet (esim. makuupussin) voivat jäädä yöksi. Muuten bileet loppuvat 03 mennessä.

Tietoja larppaamisesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Live-roolipelaaminen

(Bileisiin osallistuminen edellyttää täysi-ikäisyyttä. Oikeudet muutoksiin pidetään).
« Viimeksi muokattu: 06.05.2014, 23:56 kirjoittanut Stylos »

Meilina

  • Vieras
Olen niin innoissani, toivottavasti joku muukin on! Larppi ja bileet samassa, voiko enempää toivoa? \^o^/

piNaNas

  • Vieras
Menossa!

columna

  • Vieras
Menossa olen. Mielisairaala-aihe ja steampunk on aivan mahtava yhdistelmä. :) Hieno juliste, muuten!

tomi

Nyt on kyllä hauska teema, kun suosikki asusteeni pakkopaita sopisi tähän kyllä paremmin kuin hyvin!  :D

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Voi että, voi että... kun ei olisi jo tuo päivä buukattuna, niin tänne larppiin tulisin. Upea teema kertakaikkiaan! Hienoa, että kinkylarppi on vielä hengissään! Toivottavasti seuraavakin kerta tulee! Jahas.. miksi tässä joutuu kokoajan kirjoittamaan "tulemisesta"...  :))

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vielä vajaa viikko aikaa ilmoittautua ja tilaa halukkaille on vielä.

Kahdesta aiemmasta kerrasta tosiaan tuli ainulaatuiset bileet ja odotettavissa on, että niin tulee näistä kolmansistakin.

Viridian

Vielä vajaa viikko aikaa ilmoittautua ja tilaa halukkaille on vielä.

Kahdesta aiemmasta kerrasta tosiaan tuli ainulaatuiset bileet ja odotettavissa on, että niin tulee näistä kolmansistakin.

Alustava ilmoittautuminen Vir plus avec, pitää vielä aikataulujen kanssa taistella. Kuinkas tarkka tuo aloitusaika klo 19 on, ehtiikö mukaan vielä hiukan myöhemminkin? Nimimerkki edellinen pakollinen meno avecilla loppuu klo 17 Tampereella.. vähän vetää tiukoille ...

Vir

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Ensimmäinen tunti on varattu ihmisten saapumiselle ja klo 20 olisi tarkoitus aloittaa itse larppi ensinnä ohjeiden annolla ja/tai kertauksella ja sitten homma käyntiin. Tähän mennessä ihmisten pitäisi periaatteessa olla paikalla, mutta jos jollakulla on pätevä syy saapua vähän myöhemmin ja ilmoittaa asiasta ennalta, niin varmasti voidaan kehittää tyydyttävä järjestely.

Ilmoittautumiseksi katsotaan vasta häkin bilepostilaatikkoon lähetetty viesti

Henrik

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 389
  • Jäpäkyörä mehtäläene
  • Galleria
Voi #%**&#* !!! Ei taida taaskaan onnistua vaikka kuinka sovittelee kuutioita pyöreisiin koloihin  ::) Ehkä sit seuraaviin?

Viridian

Ensimmäinen tunti on varattu ihmisten saapumiselle ja klo 20 olisi tarkoitus aloittaa itse larppi ensinnä ohjeiden annolla ja/tai kertauksella ja sitten homma käyntiin. Tähän mennessä ihmisten pitäisi periaatteessa olla paikalla, mutta jos jollakulla on pätevä syy saapua vähän myöhemmin ja ilmoittaa asiasta ennalta, niin varmasti voidaan kehittää tyydyttävä järjestely.

Ilmoittautumiseksi katsotaan vasta häkin bilepostilaatikkoon lähetetty viesti

Postia laitettu viralliseen osoitteeseen :).

Vir

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vielä tämä ja huominen päivä aikaa ilmoittautua. Paikkoja on vielä. Jo ilmoittautuneille niin muistakaahan myös maksaa ajoissa, jotta saisitte myös hahmonne ja muut tiedot ajoissa  :).

Itai

Teemojen suhteen kuin luodut minua varten. Mutta ei onnistu =( Omat valmistujaiset ja siskon ylioppilasjuhlat samana päivänä. Tyhmä ajankohta xC

piNaNas

  • Vieras
Ai muuten noista kimppakyyti-mahdollisuuksista! Missä kannattaisi ilmoitella?

Itse olen saapumassa paikan päälle omalla henkilöautolla Leppävaaran(Espoo) suunnasta. Kivoja kyytiläisiä mahtuisi mukaan max 4 molempiin suuntiin. Kartanlukutaidosta plussaa.
Bensarahoihin osallistutaan, käyttäydytään asiallisesti (humalaiset ja urpot jäävät tien poskeen) ja tullaan toimeen sen faktan kanssa, että minä ajan.
Mikäli kiinnostaa, viestiä tulemaan niin katsotaan tarkemmin!

allegoria

  • Vieras
Jos on sattumoisin kyytimenoa voisin olla kanssa kiinnostunut(Hki).