Baarin kannatusmaksut
oon kuullu että muutamat naiset saa orgasmin ajatuksen voimalla siis ilman mitään kosketusta. mitäs se on ?
Lainaus käyttäjältä: Pupusaurus - 27.07.2022, 20:03Tämäpä jännä ja monipuolinen aihe ja varsin ajankohtainen kun mielessä pyörinyt kysymys, että voiko piiskaus olla seksiä? Henk koht koen että ei, vaikka olisikin hieman punastuttavaa ja eroottisesti latautunutta toimintaa. Mutta entäs sitten jos oheen laitetaan jotain millä voi tuottaa genitaalialuleelta tulevaa hyvää oloa? Se alkaa olla jo hyvin liki (olisi mielestäni seksiä).Entä jos ihan siitä piiskaamisesta saa orgasmin? Ilman että mitään genitaaleja tarvitsee koskea
Tämäpä jännä ja monipuolinen aihe ja varsin ajankohtainen kun mielessä pyörinyt kysymys, että voiko piiskaus olla seksiä? Henk koht koen että ei, vaikka olisikin hieman punastuttavaa ja eroottisesti latautunutta toimintaa. Mutta entäs sitten jos oheen laitetaan jotain millä voi tuottaa genitaalialuleelta tulevaa hyvää oloa? Se alkaa olla jo hyvin liki (olisi mielestäni seksiä).
Minä uskon siihen, että ihmisillä on itsemäärittelyn oikeus myös tässä. Asia joka on yhdelle seksiä ei sitä välttämättä ole toiselle.
Kysymys on sikäli mielenkiintoinen, että seksiä on täyttynyt määritellä monogamisissa suhteissa määritellessä pettämistä. Toki, pettämistä voi olla myös laajemmin luottamuksen rikkominen esim. valehtelemalla.Lainaus käyttäjältä: Jalo - 11.05.2022, 10:49Minä uskon siihen, että ihmisillä on itsemäärittelyn oikeus myös tässä. Asia joka on yhdelle seksiä ei sitä välttämättä ole toiselle.Toisin sanoen, mikäli kaksi ihmistä ovat olleet yhdessä ja toinen kertoo heidän harrastaneen keskenään seksiä ensimmäisen kieltäessä koko asian, niin kumpikin saattaa puhua totta? Kun lukee esim. Belladonnan sekä Gretan vastauksia, niin voisin ajatella sitovani toista ajatuksella, etten harrasta seksiä, vaikka esim. Belladonna saisikin orgasmin.