Kirjoittaja Aihe: Seksiobjektina  (Luettu 17315 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Seksiobjektina
« : 13.06.2011, 11:08 »
Heti selvennykseksi: aihe koskee molempaa sukupuolta, vaikka useasti mielletään seksiobjektiksi nainen.

Tuntuuko sinusta koskaan, että olet seksiobjekti, turhauttaako se sinua? Voiko tuntua siltä, että "tuo mies/nainen ei halua minusta muuta kun kyrpää/pildea ja minä haluaisin ehkä vaan juoda kupposet kahvia ja turista inhimmillisä. Ja ehkä seksi ei ole poissuljettu, jos molemmista siltä tuntuu".

Vai onko se seitä, että tuon (objektina olemisen) taakse on helppo piiloutua. Helpompi olla seksiobjektina kun koko pakettina karvoineen ja ajatuksineen päivineen.

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #1 : 13.06.2011, 12:17 »
Lähinnä haluaisin saada kropan siihen kuntoon että kelpaisin seksiobjektiksi :P Matkalla ollaan, mutta vielä on työtä jäljellä.

Kokemuksesta tosin tiedän, että sekin alkaa käydä itsetunnolle kun alkaa tuntua että minusta ei haluta mitään muuta kuin seksiä. Nyt tosin olisin tyytyväinen jos haluttaisiin edes sitä :P

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #2 : 13.06.2011, 12:27 »
Lähinnä haluaisin saada kropan siihen kuntoon että kelpaisin seksiobjektiksi :P

Eiköhän kaikilla ole ottajia. Makujahan on monia, toiset tykkää anorektikoista, toiset sairaaloisen lihavista, toinen blondeista ja toinen bruneteista! :) Minua seksiobjektina olo ei haittaa. Siihenhän pystyy vaikuttamaan paljon itsekin pukeutumisellaan ja käyttäytymisellään. Jos joskus kiinnostaa olla rauhassa miesten katseilta, pukeutuu sen mukaan. Onhan burkha keskitty. ;D (Vitsi, vitsi. En hyväksy naisten alistamista uskonnon nojalla, eikä burkhan käyttö edes liity suoraan uskontoon.)

swan

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #3 : 13.06.2011, 12:35 »
Olen tätä miettinyt hieman eri kantilta eli parisuhteettomana ja tyyppinä,joka on kuin rautakanki,mitä seksileikkeihin käytännön tasolla tulee. Huomannut,että monilla on äärettömän paljon avoimempi ja mutkattomampi asenne seksiin. Toisaalta eiköhän se luonto useimpia puuhun aja ja ajatukset pyörivät vähintään erotiikassa tuon tuosta, jos ja kun töiltä ehtii.

Tuttu ajatus tuo,että haluaisi joskus olla kaverina ja ilman mitään jännitteitä,mutta ehkä yksinäisistä ajatellaan,et ne on varsinkin halukkaita heti muuhun.

Miten mun tyyppinen henkilö voisi sitten olla seksiobjekti masterisihmiselle? Varmaankin syvemmän suhteen kautta,niin hassulta kuin kuullostaakin ja sellaisia ei saa kaupasta.

Kun tulin "skenelle",huomasin aika pian ikäänkuin taantuvani ja palautuvani alkutekijöihin. Jos mulla olikin jokin seks. identiteetti,se mureni,koska se ei ollut minä oikeasti.

Väittäisin että seksuaalisuus on aika herkkä aihe ja asia, vaikka voidaan "sumopainiakin" harrastaa..


marmelaadia

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #4 : 13.06.2011, 12:51 »
Minä en koe seksiobjektina olemisen liittyvän siihen, että objektin kanssa kuuluisi harrastaa seksiä oikeasti. Kyse on enemmän ihmisen ulkonäön ihailua seksuaalisessa mielessä. Useat jefupelaajat, nyrkkeilijät, jääkiekoilijat jne. ovat minulle seksiobjekteja, mutta aika harva ihminen jonka kanssa olen oikeasti tekemisissä kykenevät samaan.  Ja ei, en ole koskaan kokenut olevani kenellekään seksiobjekti, vaikka kyseessä olisi ihminen joka haluaa minusta pelkkää seksiä.

isabella

Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #5 : 13.06.2011, 16:13 »
Minusta seksiobjektina olo on kivaa (ja usein myös kiihottavaa). Jos joku haluaa minusta vain panoa niin ihan rauhassa, otan sen enemmän kohteliaisuutena kuin loukkauksena. Ja olen aika todennäköisesti halukas siihen seksiinkin jos vastapuoli ei ole mitenkään vastenmielinen  :) Kyllä niitäkin ihmisiä sitten vastaan tulee ja on tullutkin, jotka haluavat jotain muutakin kuin seksiä.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #6 : 13.06.2011, 16:55 »
Aluksi seksiobjektina olo oli hämmentävää, mutta kyllä siihen on hiljaksiin tottunut.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #7 : 13.06.2011, 17:08 »
Minä en koe seksiobjektina olemisen liittyvän siihen, että objektin kanssa kuuluisi harrastaa seksiä oikeasti. Kyse on enemmän ihmisen ulkonäön ihailua seksuaalisessa mielessä. Useat jefupelaajat, nyrkkeilijät, jääkiekoilijat jne. ovat minulle seksiobjekteja, mutta aika harva ihminen jonka kanssa olen oikeasti tekemisissä kykenevät samaan.  Ja ei, en ole koskaan kokenut olevani kenellekään seksiobjekti, vaikka kyseessä olisi ihminen joka haluaa minusta pelkkää seksiä.

Oon marmen kans samoilla linjoilla. Se että haluaa jostakusta pelkkää panoa, ei oo sama asia kuin että tämä henkilö olis seksiobjekti. Seksiobjekti on enemmän fantasia, joku julkkis tms.
Toki ois hauskaa jos oisin seksiobjekti, siksi kai sitä tänne nettiin tunkee mitä kummallisempia kuvia itsestään ;)

swan

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #8 : 13.06.2011, 17:37 »
Oon marmen kans samoilla linjoilla. Se että haluaa jostakusta pelkkää panoa, ei oo sama asia kuin että tämä henkilö olis seksiobjekti. Seksiobjekti on enemmän fantasia, joku julkkis tms.
Mitenkähän tai mihin kohtaan janaa sijoittuvat "esineet,nuket,lelut" jne. vai on niissä eroa noiden kanssa ollenkaan? Ainakin puhutaan,että psyykkinen puoli korostuisi  ja nukkea pitäs kouluttaa? Otetaanko nuken psyyke huomioon vai onko se samantekevä asia?

Välillä kuulee mainittavan,että jotkut D:t ovat vain sen tavaran perään eikä muun.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #9 : 13.06.2011, 17:56 »

Välillä kuulee mainittavan,että jotkut D:t ovat vain sen tavaran perään eikä muun.

Onhan naisissakin niitä, ketkä ovat miehen peniksen perään.
Jos Master sanoo ennen sessiota, että sitten tässä sessiossa ei tule seksiä etkä saa munaa sisälle, jotkut nartut loukkaantuvat tästä.

swan

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #10 : 13.06.2011, 18:34 »
Onhan naisissakin niitä, ketkä ovat miehen peniksen perään.
Jos Master sanoo ennen sessiota, että sitten tässä sessiossa ei tule seksiä etkä saa munaa sisälle, jotkut nartut loukkaantuvat tästä.
Piti lisätä itsekin tuohon tuo,mutta en ehtinyt.
Voisin kuvitella että itselläkin vähintään tippa linssiin ja alahuuli väpättää jos asiantilojen näin ollen sais tyytyä olemaan ilman  (=

Tarkoitin ennenkaikkea sellaisia ihmisiä, jotka sanovat olevansa dominoivia ja tahtovansa kiimaisia narttuja ja subeja pylly pystyssä  mahd. monta ja siinä se alistaminen sitten on.
.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #11 : 13.06.2011, 18:48 »
Minäkin näen tämän seksiobjekti-asian ihailuna ja fantasiana- en varsinaisesti toiminnallisena asiana.
On siis kiva ihailla ja katsella jotakuta ja miettiä mahdollisia tekemisiäkin tällaisen kanssa mutta se ei johda mihinkään toimintaan ja voisi ajatella että se ei toimisikaan todellisuudessa yhtä vahvana kiihokkeena kuin mielikuvissa.
Vähän sellaista silmäkarkkia siis vain.

Koo

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #12 : 13.06.2011, 18:56 »
Minusta seksiobjekti on juurikin kirjaimellisesti sitä, siis kohde jota pannaan (ja muita vastaavanlaisia toimintoja)  ja se siitä. Ei siinä mitään jos kaikki osapuolet ovat samaa mieltä siitä, että tätä halutaan, en minä sitä osaa mitenkään pahana pitää.

Siitä tulee tietysti paha mieli sitten sille, joka olisi halunnut henkilökohtaisempaa lähestymistä - ehkei briiffaus ole ollut riittävää? Sessioon kuuluu seksi tai sitten ei, sitä saa munaa tai ei saa mutta ei se yllätyksenä ole koskaan tullut.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #13 : 14.06.2011, 00:42 »
Minä liitän seksiobjektina olon enemmän fantasiaan. Jos Masteria tai tavallista tallaajaa ei kiinnosta muu kuin minun esineellistäminen, niin voin sanoa melkeinpä heti heipat. En viihdy suhteissa/sessioissa joissa en kiinnosta myös arki-ihmisenä.

Seksiobjektoin itsekin Masteriani, useinmiten aina hänen ollessa "roolissaan": tavallaan asetan hänet mielihalujen toteuttajaksi, ihailen hänen valtaa ja esim. vartaloaan jne. Itse sallin ihan täysillä roolinmukaisen esineellistämisen ja nautin siitä. Olen sitä mitä toinen haluaa minusta fantasioida, ja pyrin "auttamaan/korostamaan" seksiobjektinaoloa käytökselläni. Se on roolissa kivaa!

Normaalielämässä seksiobjektisuus on enempi selkeä tietoinen valinta. Jotain naminami-maailmasta. Sekoitus ihailua ja arvailua. Haaveilua. SEksiobjektisuus voi siis olla fyysisesti sellaiseksi tekemistä/olemista tai sitten ihan mielikuvitusta.

Miksi muuten puhutaan panemisesta seksiobjektoinnin yhteydessä. Ainakin minulle yhdyntä ei ole välttämättömyys. Vaihtelu virkistää ja tuollainen "tänään et saa munaa" on aivan mieletön kiiman laukaisija.... (aah, joutuu kitumaan, kerjäämään (ehkei turhaan), alistumaan olemaan ilman jne.) En voisi tilanteesta loukkaantua.

Seksiobjektointi esim. työelämässä on sitten aika NOno. En voisi hyväksyä vaikkapa palkankorotusta ulkoisten avujen perusteella... ainakaan omalla kohdallani. Se on minusta väärin.

swan

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #14 : 14.06.2011, 01:59 »
Miksi muuten puhutaan panemisesta seksiobjektoinnin yhteydessä. Ainakin minulle yhdyntä ei ole välttämättömyys. Vaihtelu virkistää ja tuollainen "tänään et saa munaa" on aivan mieletön kiiman laukaisija.... (aah, joutuu kitumaan, kerjäämään (ehkei turhaan), alistumaan olemaan ilman jne.) En voisi tilanteesta loukkaantua.
Kokeilkaa/kokeile ensin tovi,kuukausi ja sit vaikka vuosi olla ilman. Alkaa valjeta miksi,ehkä. =D