Kirjoittaja Aihe: Seksiobjektina  (Luettu 17253 kertaa)

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #15 : 14.06.2011, 08:51 »
Seksiobjekti = Käyttötavara.

Seksuaalisen käytön kohde vailla isoja tunnepitoisia asioita. Objekti ei välttämättä ole ollenkaan alistuva, vaan saattaa hyvinkin nauttia tilanteesta aivan samoin kun Käyttäjäkin.

Voi myös rinnastaa panokaveri sanaan, tyydytetään Omia tai Toisen tarpeita vastavuoroisesti molempien iloksi.. Itsellä toimii ihan hyvin

osassa suhteita.

-Robert-

viana

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #16 : 14.06.2011, 19:55 »
En osaa ollenkaan kuvitella, että joku ajattelisi minusta näin, eikä minun tietojeni mukaan ole ajatellutkaan. Mä en käsittääkseni lähetä ympärilleni minkäänlaisia seksuaalisia viestejä ennen kuin pidemmän tuntemisen jälkeen, ja yleisesti ottaen jos mua joku päättää ryhtyä himoamaan, se on käsittääkseni enemmän älyn tai huumorintajun kuin minkään muun vuoksi. Seksiobjektiksi pääsee käsittääkseni ulkonäöllä ja/tai seksikkyydellä jotka eivät tarvitse tuekseen henkisiä ominaisuuksia. Mulla ei ole mitään erityistä annettavaa kummallakaan saralla, olen näillä kriteereillä niin perustavallinen normityttö. Toki pidemmällä tuntemisella saatan varmaan olla ihan seksikäskin, mutta sekin lähtee sitten taas niistä henkisistä ominaisuuksista.

Sen sijaan minä suhtaudun helposti naisiin seksiobjekteina: en näe heitä ihmisinä lainkaan, vain himottavina ja kauniina lihanpaloina :D Mielipiteet ja ajatukset eivät näissä tilanteissa kiinnosta lainkaan, ja luonne tai ÄO saa olla ihan mikä tahansa.

Miestä en osaisi seksiobjetina pitää, koska heidän seksikkyytensä lähtee minulla aina luonteesta.

En osaa oikein kuvitella, miltä sitten tuntuisi, jos jengi haluaisi vain seksiä. Kai sekin kävisi rasittavaksi. Kun ei ole moista kokenut, ajatus tuntuu kyllä varsin mukava.ta :D

Milla

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #17 : 14.06.2011, 21:42 »
Pakko tunnustaa, että puolikas taivasosuutta olis kevyttä kauraa jos olisi edes kerran jollekulle se märkien päiväunien sexiobjekti, kuvajainen mitä ajatellessa voisi runkata (sukupuolella ei väliä kumpi) ja toivoa pääsevänsä panemaan  8) Itsetunto ei tykkäis ollenkaan huonoa! Oikea fyysinen paneminen ei siinä ole se juttu.

Miellän sexiobjektin niin, että sitä ei "kuulukaan panna oikeasti", vaan on niiden haaveiden ja toiveiden, joskus kiihottumisen / laukeamisen välikappale.

Sessiossa olen mielelläni sexiobjekti / esine / huora / käyttötavara / panoalusta / tjsp mikä Masterilla sillä kerralla mielessä sattuu olemaan. Session ulkopuolella haluan kyllä muitakin syitä olla olemassa kuin pelkkä esine / fysiikka, ja siviilissä en lähtis kokeileen kuin käy jos alkaa huoritteleen...

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #18 : 14.06.2011, 22:07 »
Milla, sä oot rivo. Mä oon ihan korvat punaisena.

En osaa ottaa kantaa pannaanko seksiobjektia vai ei. Ei kai välttämättä varsinkaan, jos seksiobjekti on joku, jota ei edes oikeasti tunne.

Vähän yli parikymppisenä sellaiset itsetietoiset, seksuaalisuutensa tuntevat ja näyttävät nelikymppiset naiset olivat mulle aikamoisia objekteja. Sitten yksi sellainen ei halunnut jutella, ei halata, ei suudella, ei panna, hän halusi ainoastaan saada suuseksiä. Minähän annoin, mutta muuta en saanut. En minä valittanut. Olinko minä seksiobjekti hänelle?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011, 00:20 kirjoittanut peace »

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #19 : 14.06.2011, 22:33 »
Minäkin jopa olen joskus kokenut olevani seksiobjekti. Tosin ei siitä ongelmaa ole tullut, imartelevaahan se on. En sentään ole joutunut tilanteeseen, jossa minua pidettäisiin pelkkänä panokoneena. Toivottavasti minäkään en koskaan suhtaudu kehenkään siten.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #20 : 16.06.2011, 19:28 »
Jäi häiritsemään tuo aloitus .. kuinka niin nainen on aina se objekti .. kumma kannanotto näillä sivuilla.
Minusta ihmiset voi jakaa alistujiin ja alistajiin ... mutta sukupuolella ei senkään kanssa ole mitään tekemistä.
Vai että nainen yleensä objekti .. mikäs se mies on kun nainen häntä katsoo kadulla? subjektiko?

Smooth

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #21 : 16.06.2011, 23:58 »
Jäi häiritsemään tuo aloitus .. kuinka niin nainen on aina se objekti .. kumma kannanotto näillä sivuilla.

Juuri sitä korostin, että objekti voi olla yhtä lailla mies.

Minusta ihmiset voi jakaa alistujiin ja alistajiin ...

Kai meitä on muihinkin juniin?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #22 : 17.06.2011, 21:49 »
No minusta ei ole ... kyllä tavallaan ihmiset voi jakaa yhtä hyvin alistajiin kuin alistujiin ... aivan kuin naisiin ja miehiin .. aina on pieniä poikkeuksia.
Mitenkä sitten se rooli näkyy on eri asia. Se ei välttämättä ole seksuaalinen rooli mutta jotkut johtaa ja joitakin johdetaan.

Mutta hyvä jos tarkoitit sitä, että objekti voi olla yhtä hyvin mies kuin nainen. Ahdasmielisyys kun on tylsää  ;D

Dunedain

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 132
  • nartun kesyttäjä = onnellisesti naimisissa
  • Galleria
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #23 : 18.06.2011, 20:16 »
Komppaan tässä Smoothia. Me olemme niin monisäikeisiä otuksia me ihmiset, että olemme samaan aikaan sekä johtajia että johdettavia. Ainakaan itse en keksi yhtään ihmistä, jolla ei olisi näitä molempia rooleja. Tietty, on tietenkin eroa, puhummeko pelkästään skenen jutuista vai johtajuudesta yleensä.

Modernin johtajuuden tärkeimpiä filosofioita on Hiljainen johtajuus "Don´t tell them what to do, help them think better " Eli tuloksia työelämässä ei enää saada käskyttämällä vaan auttamalla ihmisiä löytämään sisäinen draivi tekemiseen. Tämä filosofia on menestyneimmillä yrityksillä.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #24 : 22.06.2011, 00:44 »
Minä ymmärsin näköjään tuon kysymyksen ihan väärin, kun minä tulkitsen niin että seksisymboli on joku tavoittamaton haaveiden kohde (noh, vaikka joku Marilyn Monroe) ja seksiobjekti on joku joka voi tulla vastaan kadulla. Mikään seksisymboli en koe olevani, mutta kyllä joku on joskus harvan kerran halunnut pannakin (varmaan masokisteja).
« Viimeksi muokattu: 22.06.2011, 01:16 kirjoittanut LiseCohen »

Smooth

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #25 : 22.06.2011, 05:33 »
Minä ymmärsin näköjään tuon kysymyksen ihan väärin, kun minä tulkitsen niin että seksisymboli on joku tavoittamaton haaveiden kohde (noh, vaikka joku Marilyn Monroe) ja seksiobjekti on joku joka voi tulla vastaan kadulla.

Kyllä minustakin seksiobjekti on ihan reaalielämässä saatavilla oleva ja pantava kohde. Mies tai naispuolinen.

Mari

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #26 : 20.07.2011, 15:30 »
Onnekseni objektini panee minua ja tekee vähän muutakin. ;D

Itse en oikein osaa haaveilla jostain "tuntemattomasta kuvajaisesta", että voi kun tuo tekisi minulle sitä ja tätä. Kyllä haaveilen aina siitä todellisesta ihmisestä. Ja joskus jopa nuo haaveet käyvät toteenkin. Niistä pitää vain uskaltaa kertoa ja se se vasta voikin olla nolostuttavaa...

Miss BloodLustedNziDomina

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #27 : 17.12.2011, 16:07 »
Itsellä on kokemuksia tilanteista, joissa minut on nähty seksiobjektina. Kyllä siinä oma itsensä on ollut, vaikkakin samaan aikaan kierolla tavalla roolin takana turvassa tarvittaessa. Se on tulllut varsin luontaisesti, eikä siitä mitään erityisiä kiksejä ole saanut.
Vaatimattomasti ottanut kohteliaisuuden vastaan... ;)

mievaan

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #28 : 17.12.2011, 16:28 »
Välillä joo. Ja on sitä tapahtunut, että mies on jonkin aikaa liehitellyt ja ei ole mitään kiirettä pitänyt makuukamarin puolelle, mutta sitten sänkyyn pääsyn jälkeen ei tyypistä enään kuulu mitään useaan viikkoon ja sitten yhdeydenotto on tekstiviesti "Pannaanko joskus?".

Mutta sitten subina tuo on heti bondagen jälkeen kiihottavin juttu mitä tiedän. :love: 

mastervsop

  • Vieras
Vs: Seksiobjektina
« Vastaus #29 : 17.12.2011, 16:59 »
Olen ollut sitä ja itsellä on moisia ollut, yhteistä meillä on yleensä se että elämme päivä kerrallaan koska molemmat osapuolet tietää että rakkaus on ikuista mutta kohde vaihtelee ja silloin otetaan yhteyttä kun olisi tarve nähdä on se sitten seksimielessä tai vaan katsella ja ihailla toista ja rupatella.

* Mä kun saan suunnattomia kiksejä jo siitä että saan katsella esim paljasta niskaa naisella jolla on lyhyt tukka.. lantiolla pitää kättä ja silitellä, välillä tehdään jotain muuta välillä ei.
Käydään ulkona etc niinkuin mukamas "kunnon pari" mutta molemmat vaan tietää että nyt otetaan ainoastaan ilo irti hetkestä eikä murehdita liikaa asioita eteenpäin.

Eli sanoisin Friend with Benefits/FuckBuddy/Seksiobjekti...kategoria on mulla suht. sama asia.
Paras tällaiseen on sanoisin aikusviihdealan ammattilainen koska ymmärtää missä mennään.
Tosin voisihan sitä vakavoituakkin moisen kanssa koska yleensä tyytyväisyys on taattu ja roolileikit parhautta.