Kirjoittaja Aihe: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?  (Luettu 37166 kertaa)

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #90 : 27.01.2021, 07:12 »
Tiukan kurillisen kasvatuksen johdosta tulin ulos "kinkykaapista" vasta 18-kesäsenä.
Teini-iässä asiaan oli viitteitä, mutta eipä niitä älynnyt silloin tutkia.

Per Vers

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #91 : 27.01.2021, 15:59 »
16, ensimmäinen sivullisen antama selkäsauna.

plastiikki

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #92 : 18.02.2021, 18:36 »
Yläasteiässä. Koskaan en ole unelmoinut panemisesta, vaan aina fantasiat ovat olleet fetisistisiä ja d/s-teemaisia.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #93 : 18.02.2021, 19:02 »
Kyllä mä sanoisin että oon aina jollain tasolla ollu kinky, muistan mm. hypnoosijuttujen kiihottaneen jo lapsena ennen kuin edes tajusin mitä kiihottuminen on. Se että tiedostin olevani pervo tapahtui varmaan joskus 12- tai 13-vuotiaana kun musamakuun alkoi tulla hevi ja punk ja niiden estetiikassa kaikki nahka ja niitit ja muu vahvasti BDSM-tyylinen kuvasto puhutteli, ja sen myötä aloin ottaa näistä hommista enemmän selvää.

SaRu

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #94 : 18.02.2021, 22:10 »
Pikkuhiljaa alan epäillä asiaa, mutta en oo aivan varma vielä.

Mirette

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #95 : 19.02.2021, 03:44 »
Kyllä mä muistelisin, että jo joskus 14-15v olisin alkanut miettimään mitä vikaa minussa on kun itseään tyydyttäessä orkku irtosi vasta kun olin mielikuvissani vahvasti alistettu, sidottu ja minua kuristettiin muovipussi päässä samalla väkisin naiden. En muista, että kukaan kaveriporukassani olisi vastaavia ainakaan myöntänyt miettineensä vaikka asioista siinä porukassa aina puhuttiinkin. Olin aika hiljaa silloin. Ylipäätään asioille nimien löytäminen ja sanottaminen tapahtui vasta paljon myöhemmin aikuisuuden puolella.

Jännä juttu on, että samat jo nuoruudessa eläneet "teemat" vahvasti elää ja toimii vieläkin siirtyneenä vaan nuoruuden mielikuvista käytäntöön ja niitä vuosien varrella etsinyt vain rajumpina ja rajumpina variaatioina. Sama haaste ollut minullakin kuin monella muullakin, että mistä löytää tarpeeksi samankaltaisista jutuista kiinnostunut ja tarpeeksi raju kumppani näitä toteuttamaan. Onneksi elämän keskiössä voi olla muitakin tärkeitä asioita kun seksi. Muuten tämä olisi ollut välillä matkanvarrella tosi turhauttavaa.

EveLin

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #96 : 19.02.2021, 07:20 »
32-vuotiaana eli viime vuonna  :)

Dean

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #97 : 20.02.2021, 08:08 »
22-vuotiaana luin O:n tarinan. 23-vuotiaana pääsin topspaceen nykyisen vaimoni kanssa ensimmäisen kerran. Minä halusin piiskata häntä, hän halusi kokeilla. Siitä eteenpäin sitten selibaatti, vanilja ja BDSM ovat vuorotelleet. Selibaatti on todella perverssiä, mutta jää varmastikin vähemmälle, kun lapsi lopulta muuttaa pois kotoa.

Fia

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #98 : 20.02.2021, 09:40 »
Kyllä tämä outous on jollain tavalla asunu minussa hyvin varhain. Muistan esimerkiksi jo lapsena sidoskelleeni sääriäni omassa rauhassa hyppynarulla ja mitä nyt oli. Selkäsauna myös kiehtoi ajatuksena, ehkä siksikin etten sellaista siis lapsena vanhemmiltani koskaan saanut, minua ei kuritettu ruumiillisesti. Mutta kun saduissa ja muualla kulttuurikuvastossa oli ruumiillista kuritusta se aina kiehtoi kovasti, sillä lailla että mahan pohjassa kiersi, mutta ei vain huonolla tavalla. Olen myös aina ollut yllytyshullu ja seksuaalisessa pervoudessani on vahva yhteys siihen.

Mutta tiedostin asian... joskus teini-iässä, lukiossa. O:n tarina oli käänteentekevä ja sen luin 16-vuotiaana.

Pitkään olin kuitenkin kaapissa asian suhteen. Ekoissa kinkybileissäni oon ollu vähän sattuman kautta noin 21-vuotiaana. Olisin halunnut jäädä asumaan, mutta silloinen vaniljapuolisoni oli shokissa ja lähdimme pois. Seuraavan kerran tutustuin kinkyihin ihmisiin jälleen vähän vahingossa noin 23-vuotiaana ja kävin parissa bileissäkin ja olin paikalla kaveritapaamisissa, mutta aika outsiderina, sinä vaniljakaverina.

25-vuotiaana olin sitten parisuhteessa, jossa näille asioille oli tilaa ja alettiin vähitellen kokeilla asioita. Joissain bileissäkin käytiin, mutta emme jotenkin oikein uskaltaneet ja halunneetkaan lähteä "skeneen" mukaan aktiivisesti. Leikittiin keskenään mitä leikittiin.

Ja nyt olen 36-vuotias ja ensi kertaa tutustumassa muihin pervoihin ja kaikkiin ihmeellisiin pervouden muotoihin, uuden äärellä. Edelleenkään en ole ihan varma mitä olen ja haluan olla... mutta tässä mä olen.

fido

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #99 : 20.02.2021, 09:54 »
Joskus varhaisteininä tai sitä nuorempana luultavasti jo. En muista tarkkaa ikää. Suureen sarjakuvakokoelmaani kuuluvassa Korak (Tarzanin poika) lehdessä oli tarina, jossa Korak
eksyi viidakossa salaiseen valtakuntaan, jota johti diktaattorina rautaisella otteella Kuningatar M'Ree. Korak joutui kuningattaren vangiksi, polvistumaan hänen eteensä ja kahlittiin ja
kidutettiin ym ym. Varsinkin Korakin polvistuminen kuningattaren edessä ja kuningattaren antamat käskyt Korakin kahlitsemiseksi aiheuttivat minussa tiettyjä tuntemuksia.
Syviä ja nautinnollisia tuntemuksia. Silloin aloin oivaltaa ja tiedostaa, että tässä on nyt jotain perussettiä parempaa.

Valitettavasti itse lehti on jo kadonnut ajat sitten. Mutta 99,9 prosentin todennäköisyydellä muistan Kuningatar M'Reen nimen oikein. Kaikkien näiden vuosien jälkeen. Hyvä aihe, tulipahan kauniita muistoja mieleen.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #100 : 21.02.2021, 10:45 »
Joskus alakoulu ikäisenä, kun sidoin itseäni ja pyysin sisarruksiani sitomaan minua.

KissySweet

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #101 : 23.03.2021, 12:52 »
Pakko myöntää, että itselläkin tietyt kohtaukset piirretyistä ovat tehneet osansa, mutta suurimmaksi osaksi se lähti itsestä.
Ne kaikki alkeelliset köysileikit, omaan takalistoon tutustuminen ja uskoakseni ensi kerran squirttasin jo nuorempana, mutta en ymmärtänyt mitä se oli. Muutenkin oli lyhyt liraus.

pellimoro

Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #102 : 23.03.2021, 16:18 »
Tiukan kurillisen kasvatuksen johdosta tulin ulos "kinkykaapista" vasta 18-kesäsenä.
Teini-iässä asiaan oli viitteitä, mutta eipä niitä älynnyt silloin tutkia.
Hyvin sanottu, aika pitkälti meikällä meni samallalailla  O:-) >:D

Kutitaminua

  • Vieras
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #103 : 17.04.2021, 13:09 »
Sillon kun olin teini mun ikäseni poika joka oli kaverini kutitti mua ja piti kiinni jaloistani. Mulla oli hame ja ohuet ruskeat sukkikset. Se oli ihanan kiduttavaa. Se kutitteli mua enemmänkin.

Testaferro

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • Valokuvaaja, taitelija ja vapaamielinen
  • Galleria
    • Instagram tili
Vs: Minkä ikäisenä huomasit olevasi kinky?
« Vastaus #104 : 17.04.2021, 18:18 »
When I was in my 20's.
I was starting as a photographer and I became friends with a make-up artist who was also a stripper. She took me to a party and I borrowed clothes from her... well, not everything  :))
I was a bit lost but she was helpful to guide me there and the people were very welcoming. I felt in love with the ambient and the open minded people.
 :love: