Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Aftercaresta

(1/7) > >>

Pirre89:
Miten tärkeänä / välttämättömänä näette jälkihoidon? Onko se "pakollista"? Mitä se käytännössä teillä pitää sisällään? Voiko sen jättää myös kokonaan väliin, jos sub niin toivoo?

hiitamus:
Mä koen, että jälkihoito on osa sitä sessiointia. Vähän niinku urheilusuorituksen jälkeen venyttely, suihkussakäynti ja syöminen. Palauttavaa toimintaa.

Jälkihoito voi olla mitä vaan, mistä tulee hyvä mieli. Jotkut tykkää halailla, toisille riittää viestittely jälkeenpäin.

Väliinjättäminen, hm, itse en esimerkiks ihmeemmin yleensä välitä halailusta, niin en sitä sit useimmiten tee, jos toinen ei erityisesti sitä toivo. Mä koen kuitenkin, et ilman mitään jälkihoitoa, edes sitä "miten menee" -viestiä, on vaikeampi palata arkeen. Kannattaa kokeilla itselleen toimivin tapa. :)

Heippis:
Moi.

Jälkihoito sinänsä voi olla mitä vaan, mutta vähintään tietyllainen lopetus se on sessiolle. Mitä se on riippuu ihan siitä mitä kukin haluaa, mutta itselleni se on osoitus siitä että kummankin/kaikkien osalta välitetään siitä hyvinvoinnista.

Omakohtaisesti voin sanoa että ilman jälkihoitoa kokisin oloni vain todella hyväksikäytetyksi tietyllä tapaa "raiskatuksi". Kerran olen itkien lähtenyt pois, enkä todellakaan halua toistaa sitä kokemusta. Pelkästään se että huolehditaan se kysymys "Kaikki hyvin?" ja annetaan mulle aika palautua riittää, mutta suhteen muista kuvioista riippuen pidempiaikainen läheisyys tai yhdessä nukkuminen on parasta mitä tiedän.

Tämä on varmasti asia joka on hyvä puhua myös ennakkoon että kaikki on samalla viivalla asioiden suhteen.

Von:

--- Lainaus käyttäjältä: Pirre89 - 08.05.2019, 13:10 ---Voiko sen jättää myös kokonaan väliin, jos sub niin toivoo?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä.

stoge:
Osa haluu käydä tikattavana terkkarissa, osa sit taas että tekijä tikkais.  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta