Kirjoittaja Aihe: Siveysvyön tekeminen  (Luettu 4836 kertaa)

Haaveilija

  • Vieras
Siveysvyön tekeminen
« : 14.09.2012, 00:11 »
Kun olin jo vuosia ollut kiinnostunut noista niin pakkohan se oli tehdä. Tämä on tosiaan proto ja työkaluina oli lattialla oleva iso ruuvipenkki, rautasaha, pihtejä, joutoshopeaa ja billteman kaasupoltin. Tämä on tehty rosteri venerenkaista ja 3mm rosteritangosta. Kassien taakse menevä rengas on aukeava joka lukittuu tapilla johon lukko edessä tulee kiinni samaan tappiin lukittuu myös häkki jonka kaksi tappia uppoavat renkaaseen. Kyllä ihminen on hullu että jaksaa tehdä tämmöisen saati pitää sitä:) Helvetin epämukava ja painava, todellinen seksin karkoittaja. Olen kyllä jo suunnitellut uutta mallia joka olisi mielyttävämpi pitää, tosin en ole tätäkään pitänyt kuin pari kertaa korkeintaan puoli tuntia.

Flash cammeriera

  • Vieras
Vs: Siveysvyön tekeminen
« Vastaus #1 : 14.09.2012, 06:35 »
Aivan siis älyttömän hienoa että olet laitteen tehnyt ja on vielä oikein "keskiaikainen" tuo väritys. Voin kertoa että ei noita laitteita mukavuuden takia ole tehty joten onnistuit sitten siinäkin. Versiota 1,1 odotellessa.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Siveysvyön tekeminen
« Vastaus #2 : 14.09.2012, 06:44 »
Samoilla linjoilla kyllä tuo itsetehdyksi aika huipputasoa on. olen nähnyt lähinnä putkesta

itsetehtyjä tuota ennen,ja tämän ainut "ongelma" jos on paino hienosäätöä odottaa

kanssa,proto kakkosta=)

Haaveilija

  • Vieras
Vs: Siveysvyön tekeminen
« Vastaus #3 : 16.09.2012, 23:34 »
Proto 2. idea oli vaikeuttaa kivesten vetäminen pois siltikään rengasta epämielyttäväksi pienentäen sekä estää kivesten puristuminen turhan paljon renkaan ja penisputken väliin. Ajattelin että renkaaseen kiinnitettäisiin häkki jonka sisällä kivekset ja penis olisivat samassa tilassa. Jos häkin aukot ovat riittävän pienet ei kiveksiä saa autettua sormin ulos renkaasta, koska ilman sormien apua löysempääkään rengasta ei saa vedettyä pois. Tämä voisi olla myös hieman pienempi mitoiltaan ja vähemmän erottuva vaatteiden alta.

Glori

  • Vieras
Vs: Siveysvyön tekeminen
« Vastaus #4 : 16.09.2012, 23:38 »
Jos sinulla on kuva siitä Proto 2:sesta niin katsoisin mielelläni :)

Haaveilija

  • Vieras
Vs: Siveysvyön tekeminen
« Vastaus #5 : 17.09.2012, 08:53 »
Ei kyllä ole vielä kun laitos on vielä mun päässäni, enkä tiedä milloin sellaistakin ehtisi aloittamaan.