Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon  (Luettu 43765 kertaa)

Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #165 : 21.10.2016, 08:37 »
Kas. Setan Club Kaapin seuraavat bileet 29.10. onkin burleski-ilta useamman esiintyjän voimin. Saattaisi kiinnostaa muitakin kuin minua. Te Jyväskylässä kahta viikkoa kauemmin asuneet: Voiko tonne pukeutua teeman mukaisesti?

http://www.http://www.jklseta.fi/bileet/

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #166 : 21.10.2016, 10:47 »
Kas. Setan Club Kaapin seuraavat bileet 29.10. onkin burleski-ilta useamman esiintyjän voimin. Saattaisi kiinnostaa muitakin kuin minua. Te Jyväskylässä kahta viikkoa kauemmin asuneet: Voiko tonne pukeutua teeman mukaisesti?

http://www.http://www.jklseta.fi/bileet/
Halloween ja burleski joten eiköhän sinne saa vähän hassutella pukeutumisen kans.  :) viime vuonna Halloweenina olin "tavallisissa" JklBurleski bileissä ja siellä kyllä oli pukeutuneita teeman mukaisesti.

Fastidia

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #167 : 21.10.2016, 20:49 »
Seuraavaan miittiin pyrin pääsemään ja peliporukkaan voisin myös liittyä mukaan.
Itseltäni vähän heikosti pelejä löytyy kun Oulussa oli kavereiden pelit joita yleensä pelattiin. On siellä hyllyssä kuitenkin dead of winter, lupus in tabula, 7 wonders parilla lisärillä, tale of arabian nights, once upon a time ja menolippu eurooppa.
Pari lautapeli-intoilevaa kinky uteliasta voisin ainakin peliporukkaan saada maaniteltua mukaan.

MariaAndromeda

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #168 : 21.10.2016, 21:12 »
Lautapeliseura kiinnostaisi muakin! Pelejä löytyy jonkin verran omastakin hyllystä, osa täällä aiemmin mainittuja, osa muita.

Kas. Setan Club Kaapin seuraavat bileet 29.10. onkin burleski-ilta useamman esiintyjän voimin. Saattaisi kiinnostaa muitakin kuin minua. Te Jyväskylässä kahta viikkoa kauemmin asuneet: Voiko tonne pukeutua teeman mukaisesti?

http://www.http://www.jklseta.fi/bileet/
Halloween ja burleski joten eiköhän sinne saa vähän hassutella pukeutumisen kans.  :) viime vuonna Halloweenina olin "tavallisissa" JklBurleski bileissä ja siellä kyllä oli pukeutuneita teeman mukaisesti.

Mulla meni tuolla jotenkin ihan ohi se Halloween-pukeutuminen, ja olo oli kieltämättä aika outo ihan normaaleissa vaatteissa, muut kun oli satsanneet pukeutumiseen ihan kunnolla :-\

Noi Setan bileet vaikuttaa kivoilta! Vaikkei mun olekaan tullut käytyä Setan bileissä (vielä!), luulisin myös että tuonne on enemmän kuin suotavaa pukeutua teeman mukaisesti :)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #169 : 22.10.2016, 16:31 »
Ei keltään jkl-kinkymiittiläiseltä löytys GoT lautapeliä?  8)

eilian

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #170 : 22.10.2016, 22:46 »
Oi voisin liittyä lautapeliseuraan iloiseen! En ehdi ikinä miitteihin überkiireisyyteni takia, mut marraskuussa on paremmin aikaa ja pelailu syksyn kylmyydessä olisi aivan ihanaa.

Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #171 : 23.10.2016, 18:57 »
Moro porukoille,


Olisiko ideaa kokoontua pelailemaan jo lauantaina 29.10. Setan burleski-illan etkojen merkeissä, ken sinne mahdollisesti menossa. Etkoilu ei tietenkään välttämätöntä pelailuun. Jollei muuta paikkaa löydy, niin munkin luona käy. Tuoleja pöydän ympärillä tosin vain neljälle. Bileet alkavat vasta kympiltä, joten iltaa ehtisi istua kiireettä viihdyttävän pelin ja antoisan seuran merkeissä.

Fastidia

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #172 : 24.10.2016, 16:32 »
poisongrrrll mun kaverilla on GoT lautapeli, mutten tiedä onko se menossa kaverilla vai siskollansa. Voin kysäistä jos sen pelin sais joskus lainaan.

Pelipaikkaa varmaan kannattaa miettiä aina sen mukaan kuinka moni on tulossa ja millaisia pelejä on suunnitelmissa. Joitain pelejä voi ihan hyvin pelailla syrjäisessä pöydässä baarissa/kahvilassa, toiset pelit taas vaativat paljon tilaa, aikaa ja mahdollisesti rauhallista ympäristöä, Arkham horror myös esimerkiksi sen että pelaajat tutustuvat sääntöihin hieman etukäteen ja mahdollisesti pelin setupin ennakkoon valmiiksi laiton.
Ensimmäisille pelikerroille ehdottaisin pääasiassa pelattavaksi jotain suht helppoja ja/tai tunnettuja pelejä ja sitten sen mukaan miltä touhu vaikuttaa niin voi miettiä jotain "raskaampaakin" peliä mukaan.

Meillä periaatteessa voi pelailla joskus, mutta asutaan vähän syrjässä (keljon keskuksen suunnilla) ja pöytätilaa on rajatusti, vaikka muuten ihan hyvin onkin tilaa jos lattialla pelaaminen ei haittaa. Tosin jos joku kivasti keskustan tietämillä asuva haluaa ja pystyy isännöimään/emännöimään peli-iltamia niin aina parempi.

Nyt lauantaina kun olis setan bileet niin olen itse pois paikkakunnalta, joten en silloin ole mukana pelivahvuudessa.


PELIMIITEILLE ON NYT TEHTY OMA KETJU! Siirtäkäämme pelikeskustelut siis sinne niin tämä pysyy "tavallisten" miittien ketjuna
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=14990.0
« Viimeksi muokattu: 25.10.2016, 01:58 kirjoittanut Fastidia »

tiikki

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #173 : 24.10.2016, 16:56 »
Meillä on pelitilaa aika hyvin ja bussitkin kulkee tänne Mustalammelle. Pelejäkin, myös keveitä, löytyy jonkun verran.

ps. Jos jotakuta kiinnostaa todella raskas pelaaminen niin sitten olen oikea henkilö :D

Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #174 : 24.10.2016, 18:01 »
Asun itse Kortesuolla ja pöydän ympärille mahtuu 4/5 pelaajaa sekä isompikin peli kuten upea Arkham Horror tai yhtä upea Game of Thrones. Hyllyssä joitakin kevyempiä pelejä, kuten 7 Wonders, Caulys, Dominion, Puerto Rico, Race for the Galaxy, Samurai, San Juan ja Touch of Evil. Jos kiinnostusta löytyy, niin tervetuloa lauantaina ennen Setan burleski-iltaa. 

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #175 : 31.10.2016, 18:34 »
Jos huomisen miitti alkaa 18 niin olen myöhässä koska töitä on 18:50 asti. Muuten olisi tarkoitus tulla paikalle.  8)

eilian

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #176 : 31.10.2016, 19:27 »
Kierin paikalle 20 aikoihin jos vielä ootte huudeilla.   :)

Fastidia

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #177 : 31.10.2016, 20:46 »
klo 18 olisi tarkoitus siis aloittaa. Saavun paikalle kunhan treeneiltäni ehdin, hikisenä ja noh treeninraikkaana. Varmaankin joskus vähän ennen klo 19 olen siellä.
Ottaako joku jonku maamerkin jolla tunnistaa pöydän? Itse voin yrittää muistaa napata jotain mukaan, mutta joku ehkä ehtii kuitenkin mua ennen.

hippa

Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #178 : 01.11.2016, 07:48 »
Tänään siis kello 18 alkaen Mustassa Kynnyksessä!

Mun pitäis ehtiä paikalle heti kello 18, otan mukaani The Control Bookin. Eli oikea pöytä on se, jolla möllöttää seuraavanlainen kansi:


Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miitit manataan takaisin eloon
« Vastaus #179 : 01.11.2016, 15:28 »
Tulossa ollaan eka kertaa. Pyrin ehtimään kuudeksi ja jollen huomaa mustakantista teosta, niin huikatkaa pöytään vihreäpipoinen tyypperöinen, jolla mustansininen sarkasotilastakki.