Newbie-nurkka > Artikkelit

Piiskaa

<< < (3/16) > >>

perapervo:

--- Lainaus käyttäjältä: FatamorgaNa - 26.05.2012, 15:29 ---Swan,
"syli ei tietenkään kuulu asiaan?" Olen täysin päinvastaista mieltä, mitä pahemmin toisen psyyke murretaan, sen enemmän JÄLKIhoidossa tarvitaa syliä. Jos Dom 24/7 musertaa subiaan, ollaan pahasti hakoteillä ja menee jo sairauden puolelle... molemmilla.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä olen samaa mieltä.

swan:

--- Lainaus käyttäjältä: perapervo - 05.06.2012, 12:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: FatamorgaNa - 26.05.2012, 15:29 ---Swan,
"syli ei tietenkään kuulu asiaan?" Olen täysin päinvastaista mieltä, mitä pahemmin toisen psyyke murretaan, sen enemmän JÄLKIhoidossa tarvitaa syliä. Jos Dom 24/7 musertaa subiaan, ollaan pahasti hakoteillä ja menee jo sairauden puolelle... molemmilla.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä olen samaa mieltä.

--- Lainaus päättyy ---

Menee nyt OT:KSI ehkä jo,mutta tässä tulee kai kyseeseen se alistuvan vastuu itsestään. Jos tajuaa,ettei asiat ole enää riittävästi tolalla,on "lähdettävä pois".

Tullut hyvin tutuksi lähemiset muissa kuvioissa ja ei ne helppoja ole kai koskaan kun vaihtoehto näyttäs olevan aina se yksinäisyys. Toisia sitten lykästää,mutta se peili,se peili !

Dineara:
Hyvä artikkeli, ja komppaan edellisiä, toivottavasti aloittelijat löytävät nämä artikkelit ja ottavat opikseen, näissä kun on paljon todella hyvää asiaa tekniikoista ja välineistä, fyysisestä ja henkisestä terveydestä. Jälkihoito on tosiaan tärkeää - yhden kerran tuli vetäistyä sähköjohdolla subin takamukselle niin ilkeästi, ettei toinen pystynyt liikkumaan viiteen minuuttiin. Ei siinä tilanteessa jätetä kaveria lattialle ja mennä muualle kittaamaan kaljaa. Semmoinen kun ottaa henkisestikin koville. Toivottavasti alistuvat tajuaisivat myös oman arvonsa ja uskaltaisivat lähteä tilanteista, mistä ei selkeästi tule kuin pahoinvointia itselle, tai edes ottaa asian puheeksi!

misuli_n:
Hieno kirjoitus.

Erilaisia tapoja nauttia.
Mutta silloin pitää olla luotettava, hyvä ihminen, kemia ja yhteinen halu.

Syli kuuluu asiaan, se hiljainen rauhallinen hetki, jossa voi kuulla toisen sydänäänet.

Piiskazion:
Hyvä esitys piiskauksen perusasioista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta