Newbie-nurkka > Artikkelit

Piiskaa

<< < (2/16) > >>

Herra_Jack:
Kun tämän ulkopuolelle jätetään alistamis-filosofiset kysymykset (joista olen edelleen eri mieltä  ::) ) on artikkeli loistava. Hyvää työtä !  Tuota jälkihoitoa ei voi koskaan korostaa liikaa. Sitä todella tarvitaan.

___________
edit: typot

Raippa:

--- Lainaus käyttäjältä: suz_anne - 03.05.2012, 23:04 ---Hieno artikkeli. Onneksi tuolla on tuo jälkihoitokin mainittu, se ei ole mikään itsestäänselvyys kaikille. Kuten edellä mainittiin, niin komppaan kumpa vaan aloittelevat harrastajatkin lukisivat näitä.

--- Lainaus päättyy ---

Lukeehan niitä kun sattuu huomaamaan kulloisenkin artikkelin. Tää on kuin sanomalehden selaamista.

swan:

--- Lainaus käyttäjältä: FatamorgaNa - 02.05.2012, 10:03 ---
4.   Neljäs kategoria on vaikeaselkoisempi ja monisyisempi. Se liittyy hyvin läheisesti BDSM:ään ja valtaleikkiin. Tässä ns. uhri (orja tai sub) nauttii täysin alistumisen tunteesta ja kiihotus tulee muuta kautta kun suoraan piiskasta: Siitä että toisella on täysi valta ja kontrolli uhrin kehoon ja mieleen. ”Voin tehdä sinulle mitä vain, jopa aiheuttaa kipua”. Kipu konkretisoi valtasuhteen tehokkaammin kuin mikään muu. Usein mielihyvää tuottaa myöskin jo pelkkä ajatus kivun kestämisestä. ”Yritän kestää kipua mahdollisimman pitkään jotta Valtiaani/Valtiattareni saisi oman nautintonsa minun nahastani”.  Subi kantaa ylpeänä jälkiään, mikäli niitä sattuu jäämään. Tämän alle kuulunevat useimmat roolileikit, kuten kotikuri ja rangaistukset.



Jälkihoito
Joskus - varsinkin jos sessioon on liittynyt paljon alistamista, joutuu uhrin henkinen sietokyky myös koville. Saattaa tulla tunne siitä että oma ihmisarvo on kolhiutunut. On tärkeää nostaa uhrin itsetunto takaisin normaalille tasolle vaikkapa kehumalla hyvästä sessiosta tai kivunsietokyvystä...

--- Lainaus päättyy ---

Haja-ajatuksia:
Voisiko olla niin, että tuohon 4.kategoriaan sisältyy noista muista kategorioista piirteitä, jonkinlainen sekasoppa siis ? :)



Oma villi mietiskelmä on, että henkinen piiskaus ja kivun tuottaminen on melko verrannollinen fyysiseen. Tai oikeastaan niin, että henkisellä kivun tuottamisella voidaan musertaa ihminen täydellisesti, niin halutessaan.
Välineellä siihen ei kykene samalla tavalla?
Syli ei tietenkään silloin kuulu asiaan.

FatamorgaNa:
Swan,
"syli ei tietenkään kuulu asiaan?" Olen täysin päinvastaista mieltä, mitä pahemmin toisen psyyke murretaan, sen enemmän JÄLKIhoidossa tarvitaa syliä. Jos Dom 24/7 musertaa subiaan, ollaan pahasti hakoteillä ja menee jo sairauden puolelle... molemmilla.

swan:

--- Lainaus käyttäjältä: FatamorgaNa - 26.05.2012, 15:29 ---Jos Dom 24/7 musertaaa subiaan, ollaan pahasti hakoteillä ja menee jo sairauden puolelle... molemmilla.

--- Lainaus päättyy ---
Olen samaa mieltä. Välillä tulee kirjoitettua vähän epäselvästi :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta