Kirjoittaja Aihe: Minkälainen D tai s olet? -testi  (Luettu 25890 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #15 : 18.09.2013, 17:43 »
En kyllä tajua miten nuo kysymykset mitenkään liittyy siihen onko seksuaalisesti D tai s?

Btw, ton mukaan olen vanilja.

Testin otsikossa ei olekaan sanaa "sexually", vaan ainakin mua kiinnosti testissä enemmän parisuhteen vuorovaikutus- ja jopa toiveammattikysymykset. Sikäli siis jännä, että seksuaalisuuteen viittaava tulos "vanilja" kuuluu mahdollisiin tuloksiin. Näkisin tän enemmän persoonallisuus- ja ihanneminätestinä, kun emmä edes vastannut kysymyksiin mitenkään Dommelasit päässä.
Kyllä tuo kovin seksuaaliselta vaikutti kun siinä kuvauksessa kehotettiin joskus kokeilemaan piiskoja ja kahleita...

isabella

Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #16 : 18.09.2013, 17:43 »
lol! kettu on Domme ;D

Fun Dominant.


Mitäköhän tästä pitäisi ajatella kun sinä olet Domme ja minä olen täydellinen subi ????

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #17 : 18.09.2013, 17:46 »
lol! kettu on Domme ;D

Fun Dominant.


Mitäköhän tästä pitäisi ajatella kun sinä olet Domme ja minä olen täydellinen subi ????

Tee ketulle voileipä heti! Tai saat piiskaa! ;D

isabella

Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #18 : 18.09.2013, 17:49 »
lol! kettu on Domme ;D

Fun Dominant.


Mitäköhän tästä pitäisi ajatella kun sinä olet Domme ja minä olen täydellinen subi ????

Tee ketulle voileipä heti! Tai saat piiskaa! ;D

Kyllä neiti :))

eugénie

  • Vieras
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #19 : 18.09.2013, 17:57 »
"Fun Dominant.

You are adventurous and prefer your lover to follow your lead. You would like to push their limits and let you explore what out there with them.
Never boring, ropes and chains to whipped cream could liven up your night. You may even get inventive while doing laundry (spin cycle?!?).
Have fun but remember to double check for safety. With YOUR tastes there may not be a cop in the world who'd believe how that accident /really/ happened!"

Eipä juuri sen puoleen yllättänyt, että alistuminen 24/7 ei kovin kauan minulta onnistuisi, tykkään päättää asioista itseni ja mielellään muidenkin puolesta :) ihanaa kuitenkin leikkiä erilaisilla valta-asetelmilla.

Suhteeni kuolemanpelkoon vaihtelee laidasta laitaan.

Viridian

Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #20 : 18.09.2013, 18:01 »
 Total Dominant.

You have enough confidence and ambition for 2 people, literally.
You could easily live the life of a full time Master or Mistress, directing, punishing and praising those who serve you.
You probably enjoy owning finer things and you take care of them well. You'd like a lover (or lovers) who are attractive, intelligent and see you as the leader you are. You spare no expense in caring for what you have, that goes for /who/ you have double.
You can be demanding, on yourself as well as those around you. Mistakes and setbacks happen, do not let yourself get bent out of shape over them.

----

Joopa joo. Sitä vaan, etten oikein käsitä, miten noista kysymyksistä, saati vastauksistani voi mitään päätellä. Ehkä olen myös blondi.

Vir

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #21 : 18.09.2013, 19:41 »
Öhöhöhöh, Vanilja!!   :o

Egalitarian Vanilla.

You aren't really interested in dominance or submission, I don't really know why you took this test! You are encouraging with better than average communication skills. You also have a natural diplomacy skill.
If your looking for spice in the night, whip cream in fun places may cure your boredom.

mirri

Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #22 : 18.09.2013, 19:42 »
Fun submissive.

You are easy to get along with and have a sparkling personality. You are considerate and attentive without being clingy.
You're attracted to the bad boys and dare-devils that may cause some to wonder why you ended up with them. You're looking for someone to encourage you to try new things and expand your horizons.
Be careful not to get into anything (too) illegal or (too) dangerous as you may be caught up in the thrill. Ropes, blindfolds and new sensations will tickle your fancy.

Tosin monet kysymykset oli sellaisia, että olisin voinut vastata melkein mitä vain - riippuen siitä ketä (esim ystävistäni tms) kysymyksessä tarkoitetaan.
Testit on kivoja, jee!  :love:

Koo

  • Vieras
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #23 : 18.09.2013, 19:43 »
TyFy, sä et ole vain ymmärtänyt että jännityksen ja sen pikku mausteen seksiin saa kermavaahdostakin!!! *vääntelehtii naurusta*

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #24 : 18.09.2013, 19:45 »
TyFy, sä et ole vain ymmärtänyt että jännityksen ja sen pikku mausteen seksiin saa kermavaahdostakin!!! *vääntelehtii naurusta*

 :)) Täytyy vissiin laittaa ostoslistalle jos se siitä on kiinni. *repeilee*

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #25 : 18.09.2013, 19:52 »
Oujeah, olen vanilja  8) oonkohan mä nyt sit eheytymässä  :o

narri

  • Vieras
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #26 : 18.09.2013, 19:52 »
Jostain syystä mulla tuli mielikuva vaaleanpunaisesta chilikermavaahdosta. Jännittävää.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #27 : 18.09.2013, 19:53 »
Role-Play submissive, ja mä en tosiaan tykkää kyllä mistään roolileikeistä. Ainakaan kauheasti. Hmph.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #28 : 18.09.2013, 19:57 »
Lohdullista tietää etten ollut ainoa vanilja :)

hiz

  • Vieras
Vs: Minkälainen D tai s olet? -testi
« Vastaus #29 : 18.09.2013, 19:59 »
Minusta tuli Total Dominant? Miten tässä nyt näin kävi.. Mutta ehkä makuuhuoneen ulkopuolella olen joskus hivenen pomotteleva..  ::)