Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Nuori vitsaneito

(1/6) > >>

vitsaneito:
Osaisiko joku selittää, miksi ihmiset kiihottuu vitsasta? Tai ylipäätänsä pepulle läpsimisestä.

T. Utelias

Blondewolf:
Varmaan itse osaat parhaiten kertoa mikä siinä sinua kiinnostaa kun kivun kanssa leikkimiselle voi olla monia motivaatioita.

Henkinen puoli (alistuminen, keskittyminen oman kehon hallintaan ja kivun kestämiseen) , fyysinen ja hormonaalinen puoli, kahden henkilön välinen dynamiikka kivulla leikittäessä(D/s, kuri tai jopa leikki/kiusoittelu), assosiaatiot nuoruuden kokemuksiin, tuntemusten vaihtelu kivun ja mielihyvän välillä ja mitä kaikkea muuta nyt saattaa keksiä.

Varmaan kun etsii sadomasokismista, kotikurista ja kivusta foorumilta niin löytää erilaisia aiheita näkökulmasta riippuen. Paljon on keskustelua eri kivun tyypeistä ja välineistä. Erilaisen piiskailun lisäksi sähkö ja köydet ie puristava kokemus voi tarjota erilaista elämystä.

Ei kun miettimään ja harkitsemaan mikä on oma näkökulma. Ja voi etsiä sadomasokisteja foorumilta ja kysellä heidän ajatuksiaan asiasta YV:llä.

-BW 

Bi-orja84m:
Kuten BW kattavasti edellä kirjoitti, niin mahdollisuuksia on monia.

Ja kun kokemustasi joskun kerrytät niin opit vastaamaan itse itsellesi. Toki on hauskaa ja kehittävää miettiä useasti sitä teoriaa asioiden taustalla, on kyse sitten piiskasta tai oikeastaan mistä vain tuntemuksista elämässä.

Flikk:
Mua kiihottaaa siinä Domin valta. Hänellä on  valta piiskata silloin kun haluaa, sen verran kuin haluaa ja mun tehtävä on alistua siihen ja ottaa vastaan. Meillä ei Juuri ole rankkuja, (kun olen niin törkeen kiltti), mut lähinnä sellasta ylläpitopiiskausta, että muistan paikkani. 

Ite en menis koskaan piiskattavaksi piiskan takia, että tarviin siihen sen valta-aseman, ett saan kiksit kans. Mut jokainen kokee tietysti tavallaan ja se on ihan fine, kun vaa suostumus säilyy.

Satanik.Venus:
Hesarissa oli just tänään juttua menneiden vuosikymmenten kuritustavoista. Vitsa saattoi roikkua seinällä muistuttamassa itsestään. Se piti kenties hakea itse metsästä, mikä oli tietenkin puhdasta nöyryyttämistä.

Ehkä kurinpidollinen toimitus oli vielä jossain määrin julkinen, että todistajina oli vaikkapa sisaruksia, mikä entisestään lisäsi häpeää. En tiedä, voin vain arvailla ja toivoa että ”kasvatus”metodeina tällaiset on todella jääneet sinne menneille vuosikymmenille.

Mutta kuvittelisin, että vitsa viehättää juuri sen nöyryyttävien ja häpeää tuottavien assosiaatioiden takia. Vitsaa käytetään kun nuhdellaan ja  ojennetaan. Onhan ne asioina ihan bdsm:n ytimessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta