Kirjoittaja Aihe: Mistä löydätte kumppaninne?  (Luettu 11139 kertaa)

YouGotItBlondie

  • Vieras
Mistä löydätte kumppaninne?
« : 17.08.2017, 12:23 »
Millä tavoilla olette päätyneet bdsm-tyyppisiin ihmissuhteisiin? (Ilmeisin lienee toki parisuhde, joka sitemmin on kehittynyt monitasoisemmaksi.)

Ennenkaikkea kiinnostaa siis suhteet, joissa ollaan jokseenkin kaukana seurustelusta vaikka romanttisia/seksuaalisia jännitteitä ja aktiviteetteja olisikin. Kaikki vastaukset ja keskustelu on tottakai tervetullutta.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #1 : 17.08.2017, 13:05 »
Bdsm-parisuhteessa en ole vielä ollut, sessiointiseuraa on ollut. Seuraa olen löytänyt mm täältä baarista, tinderistä ja okcupidista. Vaniljadeittipalstoilta ei ole oikein seuraa löytynyt, tosin en ole sieltä niin aktiivisesti seuraa etsinytkään. Myöskään perus yökerhoista ei ole seuraa löytynyt, tosin enpä etsikään seuraa sieltä jo ihan siksi, etteivät yhden illan jutut kiinnosta.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2611
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #2 : 17.08.2017, 14:18 »
Miitit, bileet, chätti ja deitti-ilmot. OKC:n ja tinderin kautta käynyt kyllä treffeillä, mutta niistä ei ole kyllä jäänyt jälkipolville juurikaan muuta kerrottavaa kuin outoja kohtaamisia.

pinesie

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #3 : 17.08.2017, 14:21 »
Tinderistä ja deittisivuilta. Livenä olen tajuttoman onneton hankkimaan seuraa enkä edes tajua, jos  joku yrittää ilmaista kiinnostustaan muhun.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #4 : 17.08.2017, 14:40 »
Ihan normi baareista on tullut vastaan pari BDSM-vivahteista tyyppiä, yksi umpi kiero, joka sitten ohjasi mut tännekin.
Täältä on sessioseuraa löytynyt ilmoituksen perusteella, sekä chatin kautta. Sitten tuon oman Dildoni löysin myös tavallaan täältä, tosin se oli sattumaa kun menin vain kaverien mukana kahvittelemaan tyypin kanssa. Se alkoi seksisuhteena ja muovaantui tässä vuosien saatossa monogamiseksi suhteeksi.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #5 : 17.08.2017, 14:49 »
Avopuolisooni tiikkiin törmäsin opiskelija-asuntolan lautapeli-illassa, josta mentiin isommalla porukalla jatkoille hänen luokseen tutustumaan hänen pelikokoelmaansa ja kattavaan alkoholikokoelmaansa. Baarihyllyyn tutustuessani vedin itseni liian kovaan humalaan. Pari päivää myöhemmin tapasin hänet uudestaan ja juttelin ihan selvinpäin eri asioista, mm. kinkyilystä. Olin tosi nolona ja pyytelin moneen kertaan anteeksi peli-illan kännisekoiluani, jonka takia tiikki uhkasi piiskata minut jos vielä kerran pyydän anteeksi. Niinpä sitten pyysin vähän aikaa sen jälkeen vielä kerran anteeksi... Ja loppu onkin historiaa. Ollaan vieläkin yhdessä.  :love:

raafaeliin (joka ei ole tällä foorumilla enää eikä muutenkaan enää pyöri kinkysivuilla) tutustuin jo Tuntemattoman Maan aikoihin, joristiin paljon kaikennäköisistä asioita yksityisviestein ja sitten myöhemmin tavattiin kasvotustekin useamman kerran mm. Bizarre-iltoina. Ja sitten siitä tuli sessiosuhde. Tavataan edelleenkin useamman kerran vuodessa sessioinnin sekä muun hauskanpidon merkeissä.  :love:

BuZuun tutustuin kinkymiittien kautta ja hän vaan avasi suunsa oikeassa paikassa oikeaan aikaan. En minä ollut tuntenut häntä kuin hyvin lyhyen aikaa ennen kuin hänestä tuli testikappale kaikenlaisille sadistisille mielihaluilleni.  :love:
« Viimeksi muokattu: 17.08.2017, 16:02 kirjoittanut Kettu vinossa »

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #6 : 17.08.2017, 15:12 »
Eipä ole tullut mihinkään deitti-sovelluksiin tutustuttua, seura on löytynyt näiltä saiteilta, bileistä, yhteisten kavereitten kautta jne.

bin_hki

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #7 : 17.08.2017, 15:27 »
Pitkäaikaisin on tullut tavattua ihan suomi24:n kautta 8), mutta on täältäkin joku tullut/jäänyt/lähtenyt matkaan. :o Niin ja PERVPARKista (need I say more).  ???

ipoint

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #8 : 17.08.2017, 16:15 »
käsivarrenpäästä ranteen jälkeen, sieltä se on aina löytynyt.

Rotikka

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #9 : 17.08.2017, 16:25 »
Pakko sanoa Tinderistä jonkinlaisella kokemuksen rintaäänellä, että se on kyllä toivoton mesta ainakin submiehelle. Kun kohtuuttoman ajankäytön jälkeen saa matchin, niin tämä ei todennäköisesti vastaa mitään. Enkä lähettele tervehdyksenä munankuvia vaan jotain ihan normaalia ja kohteliasta. Jos vastaa, niin se on tyyliin "hui kauheaa en mä vois koskaan satuttaa ketään xDxDxD". Hmm miksi sitten matchasit mun profiilin kanssa, joka on aika yksiselitteinen asioissa... No yksi positiivinen kokemus sentään löytyy.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #10 : 17.08.2017, 16:28 »
Pakko sanoa Tinderistä jonkinlaisella kokemuksen rintaäänellä, että se on kyllä toivoton mesta ainakin submiehelle. Kun kohtuuttoman ajankäytön jälkeen saa matchin, niin tämä ei todennäköisesti vastaa mitään. Enkä lähettele tervehdyksenä munankuvia vaan jotain ihan normaalia ja kohteliasta. Jos vastaa, niin se on tyyliin "hui kauheaa en mä vois koskaan satuttaa ketään xDxDxD". Hmm miksi sitten matchasit mun profiilin kanssa, joka on aika yksiselitteinen asioissa... Yksi positiivinen kokemus sentään löytyy.

Kai tässäkin näkyvät sukupuolierot. Alistuvan naisen vaikuttaa olevan helpompi saada vaniljamieskin innostumaan alistamisesta, kun taas vaniljanaista ei välttämättä saa helposti kiinnostumaan alistumisesta saati alistamisesta.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #11 : 17.08.2017, 16:33 »
Hyvä kysymys, tosin minulla ei ole vastausta antaa...jostakin vain kukin ilmestyy ajallaan ja on aikansa. Joku on tullut jostain livejutusta, jotkut netistä (täältä tai muualta). Enimmäkseen ajattelen että nuo löysivät minut, joskus tosin olen hiukan auttanut asioita, ilmeisesti. Ettei vaan olisi maailmankaikkeudelle liikaa vaivaa O:-)

isabella

Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #12 : 17.08.2017, 16:43 »
Pervoilukumppanini ovat oikeastaan lähes kaikki löytyneet bileistä ja miiteistä. Wäiskin bileissä olen kohdanut kaksi nykyisistä ihmisistäni ja Fetlife-miitissä yhden. Jokunen on joskus löytynyt netistä, muutama täältä baaristakin. Ennen olin vakaasti oikeastaan pelkästään nettideittailun kannattaja, löysinhän siten myös elämänkumppanini. Netissä kun on helppo ladata jo ensimmäisessä viestissä kaikki kortit pöytään ja vastapuoli voi sitten itse päättää haluaako lähteä edes tutustumaan enmpää. Sittemmin olen huomannut että oikeissa tilaisuuksissa (eli sellaisissa missä käy pervoja ::)) on ihan mahdollista kohdata ihmisiä, jotka eivät kavahda pervouttani, suorasukaisuuttani tai monimutkaiselta vaikuttavaa polyelämääni :)

Kelpie

  • Vieras
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #13 : 17.08.2017, 17:10 »
Viimeisen vuoden sisällä ovat leikkikaverit löytäneet minut pääosin pöljien ilmoituksieni johdosta.
Omat lirkuttelutaitoni kun eivät tahdo riittää suoraan, itse aloitettuun kontaktiin. Onneksi kivoja poikkeuksiakin on  :love:

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Mistä löydätte kumppaninne?
« Vastaus #14 : 17.08.2017, 17:14 »
Kinkypiireistä ei ole mukaan tarttunut kuin yksi henkilö. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän satunnaisia vastaantulijoita, joille on vaan pitänyt työntää kaikki pervoudet oma-aloitteisesti kurkusta alas.