Kirjoittaja Aihe: Kysely mieltymyksistä?  (Luettu 3494 kertaa)

zIggy

Kysely mieltymyksistä?
« : 28.12.2017, 00:13 »
Kysynpä täällä, että tietääkö joku jonkinlaista luetteloa, joka koostuisi erilaisista fetisseistä ja fantasioista? Tahtoisin selvittää, minkälaisia mieltymyksiä tyttöystävälläni on, ja se onnistunee kätevästi juuri jonkinlaisen listauksen tai testin avulla.

Olemme jo aloittaneet D/s-leikit, eli roolimme tiedämme kyllä. Olisi vain mielenkiintoista ottaa nyansseista selvää. Puhumalla se ei välttämättä toimi, koska kinky-maailma on vielä toistaiseksi niin vieras hänelle.

Mietin, että voisi olla hyvä, jos molemmat antaisivat esim. käsiraudoille oman arvosanansa nollasta viiteen sen mukaan, kuinka paljon ajatus käsiraudoista kiehtoo. Jos joku osaa ohjata minut senkaltaiseen luetteloon tai testiin tai kyselyyn, olen kiitollinen!

ravenvonred

  • Vieras
Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #1 : 28.12.2017, 04:15 »
Löysin netistä yhden englannin kielisen "testin" jonka avulla voi selvittää aika laajasti noita fantasioitaan & fetissejään. :)
En nyt tiedä onko tämä mistään kotoisin/sellainen mitä tarkoitit, mutta tässä linkki kyseiseen testiin: http://www.devianceanddesire.com/2016/08/quiz-partner-share-hidden-fantasies/
Tuon testin tosiaan tekevät molemmat osapuolet ja testin lopussa sitten teidän molempien samat fantasiat/fetissit kerrotaan, joista olitte molemmat kiinnostuneita.
Ainoa huono puoli on tuossa testissä, ettei se kerro eri mieltymyksiä, esim. jos toinen teistä laittaa, että on kiinnostunut anaaliseksistä & toinen laittaa, että ei ole, niin testin lopussa sitä ei lue siinä. Tuon testin idea on saada kartoitettua teidän molempien samat fantasiat/fetissit.

Tässä vielä "leikkimielinen" kartta, johon voi merkata omat fetissit + fantasiat joista on kiinnostunut. On muuten helpompi merkata ne, kun valmiina on jo liuta eri fetissejä jne..  http://www.devianceanddesire.com/2014/12/quiz-map-kinks/

Piilukko

  • Vieras
Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #2 : 28.12.2017, 09:43 »
Tää on lista subille, mutta voihan domkin täyttää ajatuksella "mitä tykkäisin tehdä".

http://latches.webslaves.com/checklist.htm

Olen editoinut tuon pohjalta oman tulostetun listani, jota täytätän subeilla.

Tässä postauksesa on kerättynä useita erilaisia, mutta osa linkeistä ei enää toimi:

https://ranai.wordpress.com/kink-resources/en/topics/checklists/

zIggy

Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #3 : 28.12.2017, 18:44 »
Kiitos molemmille!

Laittakaa vaan lisää, jos tiedätte näitä. Plussaa niistä listoista, jotka on tehty femdom-näkökulmasta!

zIggy

Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #4 : 28.12.2017, 19:50 »
Okei, tutustuin tarkemmin näihin listauksiin, enkä kyllä ainakaan sellaisinaan näitä kenellekään jakaisi. Olen pervo (daa), mutta nämä ovat aivan liian äärimmäisiä omaan makuuni - puhumattakaan sellaisesta henkilöstä, joka vasta tutustuu kinky-maailmaan.

Listoja voi toki muokata, ja niin varmaan teenkin. Sääli vaan, että tuo ihan ensimmäinen testi oli muutoin mainio mutta sisällöltään liian raju. Jos siitä löytyisi astetta vaniljaisempi versio, olisin tyytyväinen.

Piilukko

  • Vieras
Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #5 : 28.12.2017, 20:02 »
http://mojoupgrade.com on käsittääkseni leudompi tuollainen pariskuntatesti. Tosin myös aika kapea-alainen. Wikipediassa on sanasto, siinä lienee siis myös paljon pohdittavaa ja puheltavaa, jos yhdessä lukee. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_BDSM

Aloitin itse aikanaan tumbrl/soup-kuvablogeista katsella, että mitä sitä onkaan mahdollista haluta, ja sain jonkin verran otetta. Subien mielenkiinnonkohteiden kautta olen myös oppinut paljon. Itse olen sitä sorttia, joka ei räpäytä silmiään oikeastaan minkään perversion edessä, vaikka toki monet ei itselle olekkaan kiinnostavia, joten hyppäsin aikanaan pää edellä tietotulvaan. Siksi mulla ei oikein ole antaa vaniljaisia apuja :)

Googlaamalla varmasti löytää paljon erilaisia vaniljalistoja, sinne vaan tutkiskelemaan.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #6 : 28.12.2017, 20:24 »
Mieltymykset itselläni vaihtelee riippuen lelusta.
Esimerkkinä vaikka anaaliseksi joka on ihan hienoo toisinaan vaikkei lähelläkään pillua  :love:  jos lelun mieltymyksiin tutustuessa on tullut ilmi ettei lelu siitä ole erityisemmin pitänyt niin laitetaan tykkäämään  >:D. Jos taas luen lelua niin että hän todella inhoaa sitä täytyykin käyttää erilaista taktiikkaa ja väläytellä kunnon anaalisessio skenaarioita sopiviin tilanteisiin  >:D
Oon muutamalta omaltani jättynyt jopa kokonaan pepputemput kun tunsin luissani että ei tuosta kumpikaan tykkäis  :)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #7 : 28.12.2017, 20:39 »
Mieltymykset itselläni vaihtelee riippuen lelusta.
Esimerkkinä vaikka anaaliseksi joka on ihan hienoo toisinaan vaikkei lähelläkään pillua  :love:  jos lelun mieltymyksiin tutustuessa on tullut ilmi ettei lelu siitä ole erityisemmin pitänyt niin laitetaan tykkäämään  >:D. Jos taas luen lelua niin että hän todella inhoaa sitä täytyykin käyttää erilaista taktiikkaa ja väläytellä kunnon anaalisessio skenaarioita sopiviin tilanteisiin  >:D
Oon muutamalta omaltani jättynyt jopa kokonaan pepputemput kun tunsin luissani että ei tuosta kumpikaan tykkäis  :)

Hyvä tarina, mutta täällä kyseltiin kyselylomaketta mieltymyksistä..

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #8 : 28.12.2017, 21:41 »
Mieltymykset itselläni vaihtelee riippuen lelusta.
Esimerkkinä vaikka anaaliseksi joka on ihan hienoo toisinaan vaikkei lähelläkään pillua  :love:  jos lelun mieltymyksiin tutustuessa on tullut ilmi ettei lelu siitä ole erityisemmin pitänyt niin laitetaan tykkäämään  >:D. Jos taas luen lelua niin että hän todella inhoaa sitä täytyykin käyttää erilaista taktiikkaa ja väläytellä kunnon anaalisessio skenaarioita sopiviin tilanteisiin  >:D
Oon muutamalta omaltani jättynyt jopa kokonaan pepputemput kun tunsin luissani että ei tuosta kumpikaan tykkäis  :)

Hyvä tarina, mutta täällä kyseltiin kyselylomaketta mieltymyksistä..

Harvemmin taidan aiheessa pysyä mutta tarinoitakaan en jaksa kertoa  :)

bin_hki

  • Vieras
Vs: Kysely mieltymyksistä?
« Vastaus #9 : 28.12.2017, 22:07 »
No tämäkin menee vähän ohi kysymyksen, mutta en malta olla vastaamatta.  ;D

Yksi tapa löytää pariskuntana ideoita ja mieltymyksiä on katsella jotain kevyempää videota aihealueesta. Pariskuntana voisi vaikka kyttäillä extremerestaraints univeristya: www.xruniversity.com. Kyseessä on kaupallinen sivusto, jolla myydään leluja, mutta mä olen itse tykännyt katsella Ianin, Aidenin ja vieraiden höpötyksiä. Sieltä aloitteleva vaniljakin saa järkevän kuvan BDSM-leikeistä.

Suosittelen puhumaan ja harjoittelemaan puhumista. Kommunikaatio on tärkein asia, jotta saa aikaiseksi molemmille taivaalliset leikit. O:-) :love: