Kirjoittaja Aihe: Oletko sinä, aina Sinä?  (Luettu 7357 kertaa)

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #15 : 24.08.2017, 06:31 »
Suurimmaksi osaksi olen minä.
Vaikka aika paljon joutuu himmaamaankin itseään ettei ärsytä toisia töissä tai kotona.
Eli höpöttele liikaa ym.
Subiutta en tällä hetkellä pysty toteuttamaan joten siinä mielessä en tunne itseäni kokonaiseksi.
Mitään roolia en vedä vaikka tuntuu että jonkin verran joudun itseäni pidättelemään ja hillitsemään.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #16 : 24.08.2017, 10:23 »
Mussa on niin monta erilaista puolta ja jotkut näistä ovat osittain tavallaan jopa toisiaan kumoavia. Tuskin on sellaista hetkeä, jolloin kaikki nämä puolet olisivat tai edes voisivatkaan olla läsnä tismalleen samanaikaisesti. En koe edes tarvitsekaan siihen. Koen sen vain virkistäväksi, että jonain päivänä voi olla jotain ja toisena taas jotain ihan muuta. Siinä pysyy sekä oma, että toisinaan myös kumppanien mieli virkeänä ja avoinna.

Joskus olen harmitellut, etten voi tuoda siviilielämästäni lähes mitään julki työelämässä, mutta toisaalta työelämässäni häärii muutenkin aivan erilainen minä, kuin missään muussa ympäristössäni. Ja tavallaan nautin myös tästä työpersoonastanikin. Se kun on sellainen kaikkivoipa ongelmien ratkaisija. Töiden ulkopuolella olen taas huomattavasti heikompi.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #17 : 24.08.2017, 12:13 »
Biologiselta perheeltä salaan seksuaalisuuteni. Työhön seksuaalisuus ei kuulu. Joten niin, minä olen aina minä, mutta vain eri näkökulmasta.


momoi36

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #18 : 24.08.2017, 12:44 »
Biologiselta perheeltä salaan seksuaalisuuteni. Työhön seksuaalisuus ei kuulu. Joten niin, minä olen aina minä, mutta vain eri näkökulmasta.

Näin!

CRPulse

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #19 : 24.08.2017, 12:45 »
jep, kaikki tietää perhe- ja kaveripiirissä, ja jo cityn ajoista 1988 mua tituleerattu yleisesti "kinky", jokaisessa duunipaikassani. Myös jokainen parisuhdekumppani on vuodesta 1987 saanut tuta "alistuvan seksuaalisen roolin".

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #20 : 24.08.2017, 12:53 »
Uskon olevani aina minä. En halua esittää yhtään mitään ja inhoan jopa vielä enemän jos joku muu esittää jotain edessäni. Minusta tykätään tai  ei  tykätä juuri  sellaisena kuin olen. Mun mielestä sadismin  hetkelläkin olen minä vaikka se ei arjessani näykkään.

T.  Karwis

Potulny

Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #21 : 27.08.2017, 07:11 »
Mä olen mä, juuri sellainen kuin olen. Toki on hetkiä jolloin joku minussa oleva in enemmän esillä ja joku muu vähemmän. Mutta silti olen mä. En mä osa muuta ja vaikka osaisin en haluaisi. Koska mulla on hyvä olla juuri minuna. Sellaisena moniulotteisena monia eri kerroksia sisältävänä kokonaisuutena josta löytyy aina uutta ja ihmeellistä. Sellaisena välillä melkein pullantuoksuisena äitinä ja välilllä viskinäänellä puhuvana Dommena, välillä itkevänä myttynä väillä kovana businessnaisena, välilläpieni tyttö ja välill aiikuinen nainen, välillä brät, välillä enkeli,välillä peto ja välillä nymfo, välillä seksitöntä elämä viettävä ja välillä ihan vaan syliä kaipaava... Oon kaikkea tuota ja enemmän sekä välillä en mitään ja vähemmän. Oon mä, just nyt, minuna, vaikeasti selitettävänä täydelisen epätäydellisenä, rikinäisen kokonaisena, vahvuuteni ja heikkouteni kanssa... enempää en ole, enkä vähempää, koska näin on hyvä.

ornika

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 156
  • Lady, not a princess
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #22 : 27.08.2017, 10:39 »
Olen kyllä. Se, kuinka suuren osan minusta toinen/toiset näkevät, vaihtelee. Rooleista en pidä, toistenkaan.

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #23 : 27.08.2017, 10:54 »
Olen minä. Samoilla linjoilla täällä useiden kanssa että joskus joku vain näkee eri puolia minusta.

Enkä silti koe, että vaikka olen kinkykaapissa että olisin yhtään vähemmän minä. Minulla ei ole tarvetta sitä huutaa koko maailmalle. Ne tärkeät tietävät, joille olen kokenut tärkeäksi kertoa.

Femmi

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #24 : 27.08.2017, 11:21 »
Erinomainen aihe!

Olen minä. Aina. Sadistinen puoli ei kärsi siitä, että olen herkkä, välillä itken, välillä olen hupsu. Enkä koe tarpeellisena näyttää minun sadistista puoltani kaikille. Niin kuin aikaisemmin monet ovat jo sanoneet, että eri ihmisten kanssa näytetään eri puolia ja eri näkökulmista.

Roolin ylläpitäminen on raskasta ja energian kuluttavaa prosessi. Tietyllä hetkellä luonteva käyttäytyminen on itselleni se oikea tapa olla ihmisten kanssa tekemisessä olisi kyseessä työpäivä tai kaikkein pervoin pervobileet :P

Ihmisessä on monia puolia ja se on kaunista katsottavaa!

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #25 : 27.08.2017, 12:31 »
Olen minä, eri asia sitten mikä niistä kaikista eri puolista on pinnalla ja mitä haluan näyttää. Tilanteesta, ihmisestä ja omista fiiliksistä tosi riippuvaista mitä olen, vaikka oma itseni olen.

Osa näkee mut rikkinäisenä ja herkkänä, osa näkee mut huolettomana ja hymyilevänä, osa näkee mut kiltisti alistuvana pyllylutkana, osa näkee sen sadistin, joka ei kauheesti säästele, kun kohdalle osuu sopivan masokistinen perse, osa näkee läheisyyttä kaipaavan ja listaa voisin jatkaan loputtomasti.

Oon mitä oon, avaudun kun avaudun ja vain silloin, kun musta siltä tuntuu. Varmasti olen mysteeri osalle ja hankala, mutta tietääkseni sitäkin ihanampi, kun lopulta päästän riittävän lähelle.


Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #26 : 27.08.2017, 12:37 »
Olen minä eri näkökulmista katsottuna. Olen tytär, olen työntekijä, olen ystävä vaniljoilleillekin, olen subi ja kinky. Kaikissa ns rooleissa olen lopulta oma itseni, vaikka näkökulmat vaihtuvat.

Mr.Repe73

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 111
  • Cogito, ergo sum
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #27 : 28.08.2017, 19:48 »
Eron jälkeen voin sanoa, että olen mikä olen. Tietynlainen kaksoiselämä on jäljellä jo työni luonteen vuoksi. Valitettavasti kaikki eivät ole vieläkään valmiita aivan kaikkeen tietoon. Sekä kasvatettavani olevia lapsia on nuoren ikänsä puolesta vielä pidettävä pimennossa. Mutta parisuhderintamalla pyrin olemaan täysin sama sekä täällä että kasvotusten. Joskaan en haaveile tai edes hae parisuhdetta. Itseni kehittäminen ja sessiosuhteet riittävät tällä hetkellä hyvin.

Yleisesti ajattelen, että suurin osa ihmisistä elää jonkinlaita kaksoiselämää. Se miten se ilmenee, on täysin yksilökohtaista. Mutta mielestäni hyvin marginaalinen osuus länsimaalaisista ihmisistä on koko ajan aito oma itsensä.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 334
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #28 : 28.08.2017, 20:36 »
Jep. Mitään sen kummempaa roolia ei ole suuntaan tai toiseen. En ole mitenkään kaapissa, vaikka ei toisaalta tunnu tarpeelliselta asiaa käydä julistamaankaan. Jos elämäntyylini ja valintani on jollekin ongelma, niin sittenhän on.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #29 : 28.08.2017, 20:51 »
Hassua, että suurin osa vastaa ei, vaikka kertovat tilanteen olevan juuri, kuten OP asian esitti:
Julkinen siviilipuoli ja vajavainen salaisempipuoli johon tämä kinkyminä nivoutuu.
Kyse ei ole vielä monipersoonallisuudesta, vaan eri käyttäytymismuodoista eri ihmisten kesken.
Siten moni voi vaikuttaa eri persoonalta, jos käyttäytyminen muuttuu vahvasti eri tilanteissa.
Pullan tuoksuinen businessnainen voi olla vaikka itkevä domme. Siten moni elää vähintään kaksoiselämää, luultavasti huomattavasti useampia elämiä. Elämän sijaan voisi tässä yhteydessä käyttää rooli-sanaa, vaikka vierastetaan sitäkin termiä.

Omaa tilannetta voisi sanoa polyrooliseksi :)
Varmasti käyttäydyn eri tavalla töissä kuin vapaa-ajalla. Ja töissäkin eri tavalla palaverissa kuin kahveella. Sama persoona siinä taustalla kuitenkin koko ajan on. Mikä haaveilee golfista ;D