Kirjoittaja Aihe: Tampere: Kop kop .. "Onko täällä ollut kilttejä.." Rsyke X-Mas Slash Fetish Club  (Luettu 19106 kertaa)

Jalo

Pikkuisten huone 22-00? vai koko ajan?  Saattaa olla pyrkimys tulla pikkuisen kanssa, mutta ans kattoo ny >:D

Moiks,

Pikkuisten huone muuttuu yleiseksi biletilaksi liukuvasti tarpeen ja käytön mukaan. Ainakin siis klo 00 asti, katsotaan paikanpäällä kuinka ilta etenee.

-J

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 968
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Osallistun... kyyti Espoosta PK-seudulta olisi kiva :)

MinisterVonS

Tulossa... tosin toivottavasti työkuviot sallivat...  8)

Nallu

Näillä näkymin ekaa kertaa pääsen testaamaan Tampereen bileet. Jee! :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Näillä näkymin Pyhän Anteron rasti http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=20569 on mukana bileissä. Vain force majeure voi estää Vonia saamasta sitä lopulliseen muotoonsa.

Eikun testaamaan porukalla.

Comawhitedoll

Hei kaikki ihanat hupsut pikkuiset! :love: Koska mehän ollaan aina ihan superkilttejä ja ollaan ansaittu ihan tsiljoonasti lahjoja, niin mietittiin, että voitaisiin täällä pitää Secret Santa- pakettien vaihto! :love: Ja koska meillä on joulukuusi, joka yhdessä koristellaan, niin voitaisiin jättää lahjat vaikkapa kuusen alle ja kellon lähentyessä 12ta voitaisiin avata lahjat! Näin mahdollisimman moni kerkeäisi osallistumaan pakettien vaihtoon, vaikkei ihan 10ksi olisikaan kerennyt paikalle bileisiin :) Lahjat voisivat olla esimerkiksi jotakin ~5€ luokkaa :)

Ridik

Lyhyesti bileistä:

- Joulubuffet klo 20-22 (ennakkoilmoittautuminen viikkoa ennen tapahtumaa 25.11.)
  Katso tiedot: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=18508.0
- Neuloitus (by: Hihaton & Alice) klo 22-00 välisenä aikana.
- Sähköstimulaatio (by: Jouni)
- Nuuttipukki (noin klo 00.00)
- Dungeon
- Shibari
- Pikkuisten huone (klo 22-00)
- DJ:t soittavat alakerrassa (klo 22.00-03.30)


Tapahtuman tiskijukkien esittely:


DJ JYRKI WITCH
(Lumous Gothic Festival)

Jyrki Witch on legendaarisen goottiyhtyeen Two Witchesin päämies ja solisti fetish electro bändissä SinMastersissa. Jyrki Witch on myös Lumous Gothic Festivalin pääjärjestäjä ja suunnittelija. Jyrki Witch on soittanut 80-luvun puolivälistä saakka, pyörittäen levyjä ympäri maailmaa klubeilla ja fetish-tapahtumissa Argentiinaa, Brasiliaa ja Iso-Britanniaa myöten. Hän on soittanut vakituisesti Euroopan suurimmalla goottiklubilla (K17) ja järjestänyt pitkän uransa aikana monia legendaarisia klubitapahtumia, kuten Discotheque Necronomiconia, Kasaribileitä, Redemption Clubia ja Redemption Festivalia.



DJ MEKE
(Fetish X Gothic Club, Rsyke Fetish Club)

Tamperelainen pitkän linjan multi-genre DJ joka on erikoistunut eri vuosikymmenien elektroniseen musiikkiin ja sekoittelee useita musiikkityylejä seteissään. Tuttu näky mm. TAFF 2017 sekä Rsykkeen Fetish Club tapahtumista.
Hän oli myös tapahtumatuottajana sekä residentti DJ:nä Fetish X Gothic Club bileissä.
Rsyke X-Mas Slash Fetish Club tapahtumassa Meke soittaa psytrance setin sekä muuta synkempää musiikkia.
Let's get twisted!



DJ IKARI
(Club Interface)

Ikari on aiemmin soitellut housea (DJ Groover) ja rankempaa konejyskettä (DJ Aquarius), kunnes maku vei synkemmän elektronisen musiikin pariin unohtamatta aiempia genrejä, joita hän soittaa myös mieluusti. Nyt hän tekee Black planet Radioon Club Interface Showta ja pyörittää Helsingissä toimivaa Interface klubia, joka on tuonut keikalle esim Want/edin, Blastromenin, Vogon Poetryn Helsinkiin ja on tuomassa mm. Funker Vogtin sekä Alien Vampiresin. Tältä musiikkiaddiktilta voi odottaa soitossa mitä tahansa kauniista synthpopista rytinään.

CreamLemon

  • Vieras

Pikkulintunen

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 514
  • Heikkouteni on vahvuuteni
  • Galleria
Mahdollinen vapaa viikonloppu. Miettii josko Turusta olisi lähdössä autoa, jossa yhdelle paikka vapaana mennen tullen. En pahemmin olisi häiriöksi.

Persilja

Minä ja dom tulossa!

Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? :)

Pip

Minä ja dom tulossa!

Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? :)
Täällä ei ole dresscodea, joten pukeutuminen on vapaata.

tiikki

  • Vieras
Minä ja dom tulossa!

Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? :)
Täällä ei ole dresscodea, joten pukeutuminen on vapaata.
Onko se jopa pakollista?

Pip

Minä ja dom tulossa!

Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? :)
Täällä ei ole dresscodea, joten pukeutuminen on vapaata.
Onko se jopa pakollista?
Ravintolalainsäädännöllä mennään, niin genitaalit täytyy olla peitettynä.

Orvokki

 Uuh.. tänne siis =)  .

pyllyart

Minä ja dom tulossa!

Yksi kysymys: meillä on näin uusina tyyppeinä vaikeaa hahmottaa tuota miehen dresscodea, koska osa mun subbailua on olla se osapuoli, joka näkee vaivaa vaatteiden ja elementtien osalta, jolloin domin ei tarvi vaivautua. Viime bileissä pääsi helposti teeman mukaisella asulla, kun mies ei siis itse käytä gootti/fetissi kamaa, vaan ne on mun päällä meillä, niin meneekö täällä dresscodeen jouluteemainen pukeutuminen? :)
Täällä ei ole dresscodea, joten pukeutuminen on vapaata.
Onko se jopa pakollista?
Ravintolalainsäädännöllä mennään, niin genitaalit täytyy olla peitettynä.
Harmi! Meinasin kirjoittaa, että ottakaahan pyllynne mukaan Tampereelle, koska minäkin otan piirustulehtiön.