Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-  (Luettu 7778 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« : 07.03.2016, 14:45 »
Jee! Parasta! Nyt on oikea meininki! Kyllä lähtee!

Nimittäin:  se on täällä taas!

Kyllä, luit oikein: näitä harvinaisuuksia joutuu joskus odottamaan viikonkin, mutta nyt se lähestyy kovaa vauhtia! Jee!

Miitti!

Jee!

Siistiä!

Otsikossa olennainen sijainnista ja ajasta!

Jee!

Brade

Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #1 : 07.03.2016, 15:00 »
EI!

Eiku JEE! :-[

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #2 : 07.03.2016, 20:08 »
Jätän väliin *miitit boikotoinnissa*

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #3 : 07.03.2016, 22:42 »
Ilmiinnyn jossain humalassa  >:D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #4 : 07.03.2016, 22:53 »
Ai niin, mää en pääse paikalle. Oon vähän liian kaukana, mutta kyllä te osaatte.

Candy Stripelle suosittelen edellisen miittiketjun lukua, viitaten kuppikuntiin ja niihin päätymiseen.

jano

Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #5 : 07.03.2016, 23:43 »
Mäkin toivon ettei miittejä aleta boikotoimaan. Itse en kuitenkaan pääse paikalle tällä kertaa. Kieltämättä tuo Macyn mielenilmaus kaipaisi jonkinlaisen klousauksen. Osa porukasta ei tiedä missä siinä on kysymys ja on hämmentynyt. Mitäs jos kaikki ottais tästä opikseen ja yrittäis tulla juttuun?

heinrich

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #6 : 08.03.2016, 00:41 »
Janon kanssa samaa mieltä.
Nyt kaivetaan ne ihmiset sieltä haarniskasta ja lopetetaan turha vääntäminen.

Kaikki ei juttele kaikkien kanssa.
Piste.
Sit juttelet jonkun muun kans :)

Capich?

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #7 : 08.03.2016, 00:58 »
Itse ristiriitaisella mielellä. Meneekö vai ei. Takaraivossa jyskyttää,että tulen juttelemaan samojen ihmisten kanssa, kun ei toisiin juttutuokioihin pääse mukaan. Olen kyllä saanut ystäviä,mutta se on niin ristiriidassa kuitenkin,mitä ulospäin saa. Sana "moi" ei kuitenkaan ole keskustelua ja jos edes yrittää uuden ihmisen kanssa avata sitä,niin huomaa ettei toista kiinnosta. En hirveästi usko muutosta tulevan, kun oon tämmöistä aikaisemminkin nähnyt (toisessa scenessä)

Kunzmann

Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #8 : 08.03.2016, 07:46 »
Mäkin toivon ettei miittejä aleta boikotoimaan. Itse en kuitenkaan pääse paikalle tällä kertaa. Kieltämättä tuo Macyn mielenilmaus kaipaisi jonkinlaisen klousauksen. Osa porukasta ei tiedä missä siinä on kysymys ja on hämmentynyt. Mitäs jos kaikki ottais tästä opikseen ja yrittäis tulla juttuun?

Hyvin kirjoitettu tämä Janon pätkä, en pääse miittiin mutta hengellisesti paikalla

Macy

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #9 : 08.03.2016, 08:05 »
Voisi piipahtaa, mikäli teatterikokemus ei venähdä liian pitkäksi. Pitääkin varmaan suosia seisovaa pöytää, kun takapuoli ei vieläkään ole oikein palautunut  ::)

Mimiel

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #10 : 08.03.2016, 13:12 »
Katsotaan jaksaako panda orastavalta flunssaltaan paikalle.

Corsected

Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #11 : 08.03.2016, 14:49 »
Tampereen vahvistus on paikalla, en tiedä mistään draamoista mitään niin kaikki voi jutella mulle, juttelen kyllä takasin! :3

Hra K

Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #12 : 09.03.2016, 02:05 »
Draamaperseilyjen välttämiseksi olisi helpoin konsti, että "Oulun baarimiitit" kutsuisi koolle Ousmin hallitus tai sen nimeämä delegaatio koska silloin se ei olisi suoraan personoitu keneenkään henkilöön ja ylilyönteihin olisi mahdolista puuttua ilman, että koko varpusparvi hajoaa. Tällaisissa tilanteissa olisi ihan järkevää regoida asiaan yhdistystasolla koska yhteistoiminta on vaarantunut.

Itse en nyt pääse paikalle antamaan kaikille kurinpalautusta joten joudutte pärjäämään nyt keskenänne lukuisia vuorokausia!

 "Annetaan luunappi möksöttäjälle" (Hermanni Hiiri)
 K

 


Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #13 : 09.03.2016, 07:59 »
Draamaperseilyjen välttämiseksi olisi helpoin konsti, että "Oulun baarimiitit" kutsuisi koolle Ousmin hallitus tai sen nimeämä delegaatio koska silloin se ei olisi suoraan personoitu keneenkään henkilöön ja ylilyönteihin olisi mahdolista puuttua ilman, että koko varpusparvi hajoaa. Tällaisissa tilanteissa olisi ihan järkevää regoida asiaan yhdistystasolla koska yhteistoiminta on vaarantunut.

 K

Rankasti erimieltä. Yhteistoiminta ei ole vaarantunut. Eikä OuSM ei ole millään tavalla tässä mukana, joten sen ei tarvitse jatkossakaan olla kutsumassa miittejä koolle.
Jokaisen draamakuninkaan tai kuningattaren, ei tarvitse ottaa hernettä henkilökohtaiseen nokkaansa, varsinkin kun aika monella se hernekin on vähä hukassa.

Itse tuleen ilomielin ja kepeällä jalalla miittiin. ..Ja mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin tai niihin joiden kanssa ei ole vielä tullut höpösteltyä.

ootte ihQui  :-*


Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #14 : 09.03.2016, 08:19 »
Säästän viemäni puolitoista paikkaa jollekin vähemmän tylsälle ihmiselle.