Kirjoittaja Aihe: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017  (Luettu 10803 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #30 : 17.12.2017, 02:18 »


Ja, koska viime kerrasta tuli sanomista (ainakin muilta kinkyiltä) niin huomautetaan vielä tähänkin ketjuun:
Jättäkää ne piiskat, gägit, hienoimmat fetissikuteenne ja muut selvästi pervoutta julistavat asiat kotia/reppuun. Baarissa on muitakin ihmisiä ja se, että joku huiskii piiskalla keskellä baaria ei ole hyväksyttävää käytöstä muita miittailijoita ajatellen. Kaikille ei ole ihan se ja sama, jos joku seurueesta selvästi pervoilee.
Kiitos kivasta miitistä kivalle seurueelle! Toivoisin tuleviin miitteihin huomaavaisuutta yllä mainitun asian suhteen, vaikka tuossa ei erikseen mainitakaan köysiä. :)

Joo, ei kielletty erikseen köysiä ja köysiä on kyllä jokusen kerran miiteissä näkynyt. Ei välttämättä se ihan ideaalisin paikka moiselle tuo tila ellei sitten mene jonnekin peränurkkaan moista toteuttamaan siinä vaiheessa, kun baari on about tyhjä. Nyt tosiaan turhan keskellä kaikkia ja aika aikaisin ja osa porukasta kävi minulle asiasta sanomassa.

Köysittely loppui kyllä, kun kävin asiasta mainitsemassa ja viesti selvästi meni perille.

Miona

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 226
  • Galleria
Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #31 : 17.12.2017, 08:26 »
Kiitos kaikille lämpimästä ensikertalaisen vastaanotosta! Päivällinen shoppailu ja pitkä matka kotiin aiheutti sen, että piti ajoissa lähteä kotimatkalle. Toinen kerta sitten pidemmän kaavan mukaan.  :)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #32 : 17.12.2017, 11:18 »
Aijuu ja kiitos kaikille paikalle saapuneille. Jotain 60-70 meitä siellä taas illan mittaa piipahti paikalla ja pilkun aikaankin oli vielä iso liuta pervoja häädettävänä. Ensi kuussa taas :)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #33 : 17.12.2017, 11:36 »


Ja, koska viime kerrasta tuli sanomista (ainakin muilta kinkyiltä) niin huomautetaan vielä tähänkin ketjuun:
Jättäkää ne piiskat, gägit, hienoimmat fetissikuteenne ja muut selvästi pervoutta julistavat asiat kotia/reppuun. Baarissa on muitakin ihmisiä ja se, että joku huiskii piiskalla keskellä baaria ei ole hyväksyttävää käytöstä muita miittailijoita ajatellen. Kaikille ei ole ihan se ja sama, jos joku seurueesta selvästi pervoilee.
Kiitos kivasta miitistä kivalle seurueelle! Toivoisin tuleviin miitteihin huomaavaisuutta yllä mainitun asian suhteen, vaikka tuossa ei erikseen mainitakaan köysiä. :)

Joo, ei kielletty erikseen köysiä ja köysiä on kyllä jokusen kerran miiteissä näkynyt. Ei välttämättä se ihan ideaalisin paikka moiselle tuo tila ellei sitten mene jonnekin peränurkkaan moista toteuttamaan siinä vaiheessa, kun baari on about tyhjä. Nyt tosiaan turhan keskellä kaikkia ja aika aikaisin ja osa porukasta kävi minulle asiasta sanomassa.

Köysittely loppui kyllä, kun kävin asiasta mainitsemassa ja viesti selvästi meni perille.

Kiitos asiaan puuttumisesta! :) Mietin noin yleisemmin, että onko näille miitille määritelty  jotain turvallisemman tilan periaatteita (tuon julkisen leikin ja muiden miittiläisten outtaamisen lisäksi) tai onko joku järjestäjäpoppoo, jonka puoleen voi kääntyä, jos kohtaa jotain ikävää miitissä. Oon ymmärtänyt, et näillä miiteillä ei olis mitään varsinaista järjestävää tahoa. Vaan et sinä Galesi oot ennemmin koollekutsuja, tms?

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #34 : 17.12.2017, 14:22 »

Kiitos asiaan puuttumisesta! :) Mietin noin yleisemmin, että onko näille miitille määritelty  jotain turvallisemman tilan periaatteita (tuon julkisen leikin ja muiden miittiläisten outtaamisen lisäksi) tai onko joku järjestäjäpoppoo, jonka puoleen voi kääntyä, jos kohtaa jotain ikävää miitissä. Oon ymmärtänyt, et näillä miiteillä ei olis mitään varsinaista järjestävää tahoa. Vaan et sinä Galesi oot ennemmin koollekutsuja, tms?

Ei ole mitään turvallisemman tilan periaatteita, muuta kuin tuo leikkimisen kielto. Kaikkea ei voi kieltää, koska varmasti aina jotain pienimuotoista tapahtuu, kun alkoholilla on osuutta ja minä en ole siellä vain vahtimassa muita vaan pitämässä hauskaa ja näkemässä omia kavereita ja tutustumassa uusiin ihmisiin.
Rajana on ainakin mun mielestä hyvä pitää sellaista toimintaa, joka suoraan huutaa ja kertoo mitä porukkaa me ollaan. Se, että joku istuu lattialla ei välttämättä ole täysin normaalia, mutta ei taas toisaalta kerro jokaiselle selvästi rekvisiitan avulla, että jaa noi tykkää piiskata/sitoa. Toki siinä vaiheessa, jos 50% miittaajista on lattialla rapsuteltavana tai jalkarahina niin lienee jo täysin selvää, että tää porukka ei ole "taviksia". Tilanneälyä ja maalaisjärkeä saa käyttää näissä asioissa, mikä on toki paljon pyydetty, kun alkoholi on mukana yhtälössä.

Kyseessä on ravintola, jossa tarjoillaan alkoholia, joten miksikään turvalliseksi tilaksi sitä ei ole tarkoitettu. Eikä minulla ole mitään intressejä henkilökohtaisesti lähteä setvimään, kuka sanoi mitä ja kellekin. Jos joku käyttäytyy idioottimaisesti niin muutakin seuraa paikalta löytyy. Pervoskene on kuitenkin niin laaja ja mielipiteitä on laidasta laitaan, että moiseen puuttumisessa saisi olla koko ajan jakamassa keltaisia kortteja ihmisille.
Seksuaalisesta (fyysisestä sellaisesta) kannattaa varmaankin vinkata henkilökunnalle ihan kuin missä muussa tahansa ravintolassa. Mahdolliset porttikiellot ja paikalta poistamiset on kuitenkin heidän työnkuvaa, minä ja muut miittailijat ollaan siellä asiakkaina.

Järjestäjä tietääkseni, kun hoidan tilat ja kommunikoinnin baarin kanssa yms.

Lily

Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #35 : 17.12.2017, 14:37 »
Apuva.. Mitähän siellä oikein on tapahtunut, kun tälläistä kohua saa osakseen..
Jos baarin henkilökunnalla ei ole mitään syrjässä tapahtuvaa PIENIMUOTOISTA sitomista vastaan, niin silloin sen pitäisi olla tarpeeksi huomaamatonta myös muille kinkyille..
Itse olen yhden kerran pienimuotoisesti ja huomaamattomasti nurkassa istuvaa sitonut, kysyttyäni siihen ensin virallisen tahon luvan. Jos nyt ihan kaikki kinkyys halutaan poistaa, johon saattaa siis kuulua kaulapannat, pienet nipistelyt, kynsien kuljettelu iho alueilla, noin muutaman mainitakseni, niin onkohan enää niin montaa paikalla?
Myöskin pitäisi kai leimaantumisen peloissaan miettiä mm sitä, että esim baaritiskillä henkilökunnan olen ainakin kerran kuullut vanilja kyselylle vastaavan, että siksi niin täyttä kun on varattu: "jollekkin kinky porukalle".

Omilla toimillani ei alkoholilla ole osuutta asiaan.
Olen paljon "rajumpaa toimintaa" nähnyt tavallisena baari iltana "tavallisten vaniljoiden " joukossa. Pahoittelut jos minä tai joku muu olemalla oma itsensä, on pahoittanut jonkun mielen miitissä(jossa siis en viime kerralla ollut)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #36 : 17.12.2017, 15:48 »
Kiitos asian selventämisestä, Galesi! :) Pohdiskelinkin tuollaista erillisten tilojen kohtaamista. Baarissa tapahtuvaa toimintaa määrittää alkoholilainsäädäntö ja muu byroslavia, mutta mielenkiintoista on miten sen baaritilan sisällä oleva erillinen miitin tila määrittyy ja limittyy. Tietty jokainen käy miiteissä omista lähtökohdistaan käsin, itse menen sinne lähinnä viettämään kivaa baari-iltaa kavereiden ja tuttujen kanssa. 

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #37 : 17.12.2017, 15:54 »
Apuva.. Mitähän siellä oikein on tapahtunut, kun tälläistä kohua saa osakseen..
Jos baarin henkilökunnalla ei ole mitään syrjässä tapahtuvaa PIENIMUOTOISTA sitomista vastaan, niin silloin sen pitäisi olla tarpeeksi huomaamatonta myös muille kinkyille..
Itse olen yhden kerran pienimuotoisesti ja huomaamattomasti nurkassa istuvaa sitonut, kysyttyäni siihen ensin virallisen tahon luvan. Jos nyt ihan kaikki kinkyys halutaan poistaa, johon saattaa siis kuulua kaulapannat, pienet nipistelyt, kynsien kuljettelu iho alueilla, noin muutaman mainitakseni, niin onkohan enää niin montaa paikalla?
Myöskin pitäisi kai leimaantumisen peloissaan miettiä mm sitä, että esim baaritiskillä henkilökunnan olen ainakin kerran kuullut vanilja kyselylle vastaavan, että siksi niin täyttä kun on varattu: "jollekkin kinky porukalle".

Omilla toimillani ei alkoholilla ole osuutta asiaan.
Olen paljon "rajumpaa toimintaa" nähnyt tavallisena baari iltana "tavallisten vaniljoiden " joukossa. Pahoittelut jos minä tai joku muu olemalla oma itsensä, on pahoittanut jonkun mielen miitissä(jossa siis en viime kerralla ollut)

Ero on siinä, että te kysyitte ensinnäkin lupaa baaritiskiltä, että onko se ok ja menitte selvästi muista erilleen sitomaan. Kukaan ei tästä tullut huomauttamaan minulle eli ei ilmeisesti ketään häirinnyt.
Eilenkin kysyin, että kävivätkö kysymässä tiskiltä, että onko toiminta ok ja toisekseen, että menkään syrjempään, kun olivat aika keskellä kaikkia. Ei mikään iso juttu minusta ja tuskin siitä kukaan valtavasti pahastui. Sidonta toki loppui tuohon, vaikka oma pointti oli vain saada heidät jonnekin toisaalle siitä muitten seasta.

Kuten sanoin, kaikkea kinkyilyä ei voi poistaa, eikä ole tarkoituskaan. Enkä usko, että kukaan tätä haluaa, koska tuo menee yhdeksi isoksi kyräilyksi, että tekeekö joku jotain, jonka joku voi ajatella kinkynä ja mielensäpahoittamisen suo on tuon jälkeen loputon. Lähinnä tuo näkyvin toiminta muitten keskeltä eli viime kerran piiskailu keskellä koko helvetin tilaa ja tällä kertaa tuo sidonta oli osalle kuitenkin vähän liikaa, kun ne tapahtui kaikkien keskellä.
Kaulapantojakaan ei olla kieltämässä, vaikka rekvisiittaa ovatkin. Toki jokainen voi miettiä millainen panta on soveliain baariin, eli ei niitä viiden kilon rautamöhkäleitä kuitenkaan kaulaan ;)

Tilanneälyä ja maalaisjärkeä. Ollaan aikuisia ihmisiä kuitenkin tietääkseni kaikki ja en itse ainakaan halua, että pitää ruveta sääntökirja kädessä tuomaroimaan miittejä, että mikä on ok ja mikä ei.

Conf

Vs: Kinky Finland -miitti @HKI 16.12.2017
« Vastaus #38 : 17.12.2017, 16:03 »
Oisko toi lyhyt sääntökirja semmoinen "Kaikkea voi tehdä mitä normaalisti baarissa tekisit" ?