Kirjoittaja Aihe: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10  (Luettu 8831 kertaa)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #30 : 13.10.2013, 18:51 »
Kiitokset seuralaiselle ja muutamalla uudella naamalle jotka näin, kenties suurin ylläripyllärikin tuolla rintamalla tuli koettua.
Musiikki oli kertakaikkisen ensiluokkaista....

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #31 : 13.10.2013, 20:14 »
Takaaasin kottiin ollaan suavuttu. Hyvveet olivät nuo pilleet...

Erityiset kiitokset leikkiseuralle kiduttajille/sitojille, ketun sitomisuhrille ja ketun marssikumppanille. Pikkunen tauko täällä mehtässä ja sitten taas etelään leikkimään, nähdään siellä :D

Simone

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #32 : 13.10.2013, 20:23 »
Tii & Simppa kiittää!
Olemme hemmoteltuja  :D :love:
Oli todella kiva viikonloppu, kiitos siitä monille - loistavalle kiillottajalle  :-* hellän huolehtivalle kuljettajallemme  :-* jalkojen hellijöille  :-* ystäville ja tovereille ja tietysti järjestävälle taholle, on toi Bizarre vaan ihan omanlaisensa tapahtuma!  :love:

Kiitos myös vacuum bedin käyttöopastuksesta - onhan kiva laite! Tykkäisin kyllä harjoitella sen kanssa kiusailua vähän enemmänkin  8)

Aamiaisella meinasi vielä mennä jugurtit väärään kurkkuun, kun tuli niin yllättävä ja mieltä kutkuttava ehdotus ihan puskista - olen otettu!  :love:

Ravolta

Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #33 : 14.10.2013, 11:10 »
Kiitos järjestäjille bileistä oli mukava pitkästä aikaa aktivoitua ja käydä jossain.  :D Samalla kiitos kaikille ketkä uskalsivat tulla "uudelle" naamalle puhumaan.  :)

Minuet

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #34 : 14.10.2013, 11:38 »
Kiitos järjestäjille hyvistä bileistä, oli mukava nähdä vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin - erityiskiitos kuuluu luonnollisesti kurinpitäjälle! ;) :love: Olihan ihana reissu ja Jyväskylä järvineen on tosi kaunista seutua.

Emily.

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #35 : 14.10.2013, 11:52 »
Kiitos, oli hienoa taasen!

Mainitsinkin Lurviolle jo että pidin erityisesti siitä kun seurueemme sessioi ristillä ja siinä vieressä pauhasi Gradle of Filth.Ihanan saastaista, upposi kyllä mainiosti. Ja sitten siinä tuli vielä jotain slovareita kuten Bittersweet siinä vaiheessa kun vähän rauhoiteltiin. Valitettavasti tämä ei kantanut koko iltaa vaan kun olin itse piiskattavana soi jotain suomirockia. Se ei  sopinut tunnelmaan. Mainittiinkin että musiikki oli meinannut unohtua ja sellaista sattuu, nämähän olivat vain yhdet bileet.
Mutta jatkossa lisää katkeraa ja irstasta metallimusiikkia.  :love:

Patajätkälle. Vaikka bileet alkaisivat kahdelta iltapäivällä, sinne tulisi silti porukka vasta kymmeneltä. Liian aikaisin bileiden aloittaminen ei aiheuta kuin lisää työtä ja turhautumista järjestäjille. Hinnoittelu ei tässä auta.
Sen sijaan että haluat kuormittaa tätä pientä ahkeraa porukkaa joka viitsii kasata meille aina nämä bileet, sinun tulisi hommata itsellesi etkot ja jatkot. Minun iltani ei koskaan ole ollut liian lyhyt  ;)

Kiitos järjestäjille  :love:



sivtomos

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #36 : 14.10.2013, 15:56 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi: kaunis kiitos, kivaa oli!  ;D

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #37 : 17.10.2013, 00:03 »
Kiitos, viihdyin mainiosti ;-)

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Bizarren bileet Jyväskylässä la 12.10
« Vastaus #38 : 17.10.2013, 11:51 »

Kysymys:Miksi nuo bileet tuntuu aina loppuvan kesken ??  :'(
Juttelimme tuossa reisuporukkamme kanssa paluumatkalla aiheesta.
Kaikilla oli sama fiilis että melkein aina bileet jää lyhyeksi vaikka yrittäisi tulla heti alussa...

Ja Olivia vastaa:Osa pienestä staff-porukasta voi olla lauantaina töissä, osa tulee matkojen takaa ja naisimmeisen pitää vielä kaunistautua ennen bileitä joten talkoot alkaa kl. 15.00. Itse olisin valmis aloiittamaan jo 18.00 jos vain siihen olisi mahdollisuus