Kirjoittaja Aihe: Löytääkö perheen haluava kinky seuraa fetish-foorumilta?  (Luettu 21254 kertaa)

Soulfuck

  • Vieras
Tunnustettakoon heti näin alkuun, että baari-noviisina en osaa ottaa kovin vahvaa ja perusteltua kantaa itse kysymykseen.

Miksikö sitten katsoin tarpeelliseksi luopua foorumipoikuudestani juuri tämän postauksen kohdalla? Siksi, että aloituksen sisältö kuulosti varsin tutulta omaan korvaan. Tai siis näytti, ja silmään.

Itse tullut tähän mennessä lähinnä live-elämää, tinderiä ja alastonsuomea koluttua samankaltaisten aatosten kanssa. Kaksi ensimmäistä tuntuvat aika heinäsuovilta kinky-neulan suhteen, varsinkin kun itsekin olen enemmän sillä kannalla, että BDSM:n ei tarvitsisi olla koko olemusta määrittävä tekijä (vrt. 247 D/s), vaan enemmänkin mauste tasa-arvoisessa arjessa. AS puolestaan, miten sen nyt muotoloisi, vaikuttaa omanlaiseltaan heinäsuovalta seksin ja erotiikan ulkopuolisten intressien osalta.

Kaikilla foorumeilla lienee omat painotuksensa ja sitä kautta hyvät ja huonot puolensa tietynlaisia painotuksia omaaviin ihmisiin tutustumisessa. Jos joku löytää intellektuellisti uteliaiden ja liikunnallisesti aktiivisten kinky-sinkkujen treffipalstan, niin kertokaa ihmeessä mullekin! :D

Marau

  • Vieras
Kyllä perheen haluavan ihmisen voi löytää mistä tahansa, mutta ehkä kyse on vain kohderyhmästä. Sinullaki Perhis kuitenkin on seksiblogi, jossa olet kertonut kumppaniesi nimiä ja sinusta löytyy kuvia aika laajalla jaolla. Samoin sinusta saa ainakin täällä netissä sen kuvan, että sessioelämäsi on varsin aktiivista ja kumppaneita paljon. Toisia miehiä se ei häiritse yhtään, mutta sitten jos miettii että varmaan sinun taustallasi etsit akateemisesta koulutettua n. 30-vuotiasta dominoivaa miestä. Sellaiset tekevät uraa, jolloin tuollaiset asiat voivat olla ongelma. Toisille eivät ole, mutta sellaisia ihmisiä on taatusti vähemmän. Maailma on ihan perseestä, tiedän, mutta toisella tavalla ajattelevia mono-wannabeisejä on oikeasti kohtuullisen vähän. Minustakin on todella ikävää, että sellaisilla asioilla on merkitystä.

Oma lukunsa on se, että tuon ikäiset akateemiset miehet ovat joko varattuja tai toisella kierroksella - ja toisella kierroksella ei välttämättä ihan äkkiä lähdetä tekemään lapsia ja haluatko sitä itse olla äitipuoli?

Eli jatka etsimistä. Kyllä se sopiva ihminen löytyy.

Eiköhän ne 3-kymppiset, akateemiset, dominoivat miehetkin ymmärrä, etteivät naiset enää tänä päivänä istu kotona jalat ristissä odottamassa prinssiä. Eivät ole istuneet pitkään aikaan. Minusta on vain hyvä, että ihmisellä - naisellakin - on kokemusta elämästä ja ihmisistä. Kun ei tarvitse miettiä mitä kaikkea kivaa on kokematta niin malttaa todennäköisemmin asettua aloilleen perhettä perustamaan.




sirequilibrium

Minä täällä taas hei pienen tauon jälkeen :)

Otsikko sinänsä on huvittava, koska seuraahan voi löytää mistä tahansa. Mutta jos miettii ihmistä, kuten minä, joka haluaisi ehkä perustaa perheen ja jolle kinkyys on enemmän seksin mauste kuin elämäntapa, niin kuinka todennäköistä on, että tällainen henkilö löytää fetish-foorumeilta seuraa?

Täälläkin lopulta hyvin harva haluaa oikeasti parisuhteen. Samon ihmiseen tutustuessa mennään seksuaalisuus edellä sen sijaan, että seksuaalisuus tulisi edelle vasta jossain.vaiheessa.Ja tämä lähestymistapa on tietysti ymmärrettävä, kun kyseessä on kinky- ja fetishfoorumi.

Voiko minun kaltaisiani ihmisiä onnistaa kinkyfoorumeilla vai onko kaltaisillenk Tinder, live-elämä jne parempia vaihtoehtoja tutustumiseen?

Nonni ja sit odotellaan paskamyrskyä ja ilkeitä kommentteja. \,,/

Lyhyt ja ytimekäs, kyllä löytyy  >:D

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
No onhan meitä jotka halajavat parisuhdetta, ihastumista, rakastumista ja arkea jonka jakaa toisen kanssa. Ongelmallisimpana koen itse juuri oikeanlaisen kinkykumppanin löytämistä jos monoilua tahtoo, se olisi ihanne ainakin tällaiselle jo hiukan harmaantuneelle ja elämää nähneelle switchille jolla on lapsia edellisestä liitosta ja aika vahvasti paikkakuntaan sidoksissa juurikin jälkikasvun vuoksi. Mutta jokainen lapsilleen parasta tahtova vanhempi varmasti voi allekirjoittaa saman. Lapset menevät edelle, jopa silläkin uhalla että kinkyvanhempi on yksin ja kinkyilee vain omassa mielessään.

scar

  • Vieras
Lapset menevät edelle, jopa silläkin uhalla että kinkyvanhempi on yksin ja kinkyilee vain omassa mielessään.
Onhan vähän noin,että joka tapauksessa "heikompi" ja jälkikasvu menee edelle. Joskus voi ottaa tovin aikaa ja kokeilla sitä,että " yksin yksinvanhemman" ei tarvii joustaa eikä luopua ajoiksi mistään,leikkiä että kyllä se pentu pärjää yksinkin jo vauvasta...ainakin Hollywootissa ja koska Kardashianit  :))

(Huolestuttaa ihan oikeasti,kuinka vakavissaan "tavalliset ihmiset" yrittää jäljitellä kuplaa,joihin heidän palkka ei riitä edes 5000:ssa vuodessa
 :-)  )
« Viimeksi muokattu: 20.10.2018, 23:24 kirjoittanut scar »

Azzurro68

  • Vieras
Kyllä perheen haluavan ihmisen voi löytää mistä tahansa, mutta ehkä kyse on vain kohderyhmästä. Sinullaki Perhis kuitenkin on seksiblogi, jossa olet kertonut kumppaniesi nimiä ja sinusta löytyy kuvia aika laajalla jaolla. Samoin sinusta saa ainakin täällä netissä sen kuvan, että sessioelämäsi on varsin aktiivista ja kumppaneita paljon. Toisia miehiä se ei häiritse yhtään, mutta sitten jos miettii että varmaan sinun taustallasi etsit akateemisesta koulutettua n. 30-vuotiasta dominoivaa miestä. Sellaiset tekevät uraa, jolloin tuollaiset asiat voivat olla ongelma. Toisille eivät ole, mutta sellaisia ihmisiä on taatusti vähemmän. Maailma on ihan perseestä, tiedän, mutta toisella tavalla ajattelevia mono-wannabeisejä on oikeasti kohtuullisen vähän. Minustakin on todella ikävää, että sellaisilla asioilla on merkitystä.

Oma lukunsa on se, että tuon ikäiset akateemiset miehet ovat joko varattuja tai toisella kierroksella - ja toisella kierroksella ei välttämättä ihan äkkiä lähdetä tekemään lapsia ja haluatko sitä itse olla äitipuoli?

Eli jatka etsimistä. Kyllä se sopiva ihminen löytyy.

Eiköhän ne 3-kymppiset, akateemiset, dominoivat miehetkin ymmärrä, etteivät naiset enää tänä päivänä istu kotona jalat ristissä odottamassa prinssiä. Eivät ole istuneet pitkään aikaan. Minusta on vain hyvä, että ihmisellä - naisellakin - on kokemusta elämästä ja ihmisistä. Kun ei tarvitse miettiä mitä kaikkea kivaa on kokematta niin malttaa todennäköisemmin asettua aloilleen perhettä perustamaan.


Tuon totuuden kun olisi ymmärtänyt 30 vuotta sitten.

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Nightwish40 kirjoittaa: Kyllä näiltä fetish-foorumeilta löytää pitkäaikaisiakin kumppaneita - varsinkin jos ei yritä hampaat irvessä ja veren maku suussa. Itse törmäsin Blueberry:iin Baarin edeltäjän Leikkikehän deittipalstalla liki kymmenen vuotta sitten. Tarkoituksenamme oli vain sessioida keskenämme mutta aika nopeasti tunteet syvenivät puolin ja toisin niin että halusimme viettää aikaa yhdessä sessioiden ulkopuolellakin. Siinä ei paljon painanut liki 20 vuoden ikäerommekaan vaikka ympäriltä löytyi paljon epäilijöitä kummankin osapuolen lähi- ja kaveripiiristä.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Oma kokemukseni on, että on mahdollista löytää täältäkin, mutta helpompaa muualta. Joku ketjussa kommentoikin samansuuntaista kuin itse ajattelen, eli että on helpompaa (tosin aikaavievää) kaivaa pervous avoimesta ja kokeilunhaluisesta vanilijasta kuin perheen perustaja kehäraakki-ikisinkku pervosta.

Kokemuksesta suosittelen ottamaan pervon puolen esiin jo alkumetreillä jos päätyy hakemaan seuraa muualta.

Plastikmann

  • Vieras
On se ainakin teoriassa mahdollista että perheen haluava löytää seuraa foorumilta. Kysymys on kai lähinnä siitä että oikeat ihmiset kohtaavat toisensa oikeaan aikaan. Itse olen kyllä haaveillut perheen perustamisesta ja lisääntymisestä, mutta kumppanini ei halua lapsia, joten saattaa tuo haaveeksi jäädä.

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Omat parisuhteeni olen löytänyt milloin mistäkin, sekä netin syövereistä ja että tanssilavan reunalta. Enemmän ja vähemmän kinkyjä. Ei se kumppanin löytyminen katso paikkaa, vaan enemmänkin sitä, että kaksi toisilleen sopivaa osuu samaan aikaan samaan paikkaan tai linjoille. Olen myös hivenen taipuvainen ajattelemaan, että sitä oikeaa ei meille anneta ennen kuin olemme siihen valmiita. Mitä verisemmin etsii, sitä varmemmin kaikki sopivat kumppaniehdokkaat pysyvät kaukana.

Toivon, että se oikea sinunkin eteesi vielä tupsahtaa -useinmiten vielä todella yllättäen.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Leikkikavereita joo löytyy, mutta kaikki vähänkin diipimmät jutut on löytyneet bileistä ja muista kinkytapahtumista, varsinkin viimeksimainituista. Kun istuu useamman illan miiteissä tai vaikka viettää yhdessä viikon kesämökillä, tutustuu ihan eri tavalla. Kaveripiiri koostuu muutenkin pitkälti Turun Baletista tai muuten BDSM-skeneen liittyvistä ihmisistä, joten ei ole pahemmin tarvinnut edes muualta hakea. Suosittelen kinkykuplassa elämistä muillekin, täällä viihtyy.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Leikkikavereita joo löytyy, mutta kaikki vähänkin diipimmät jutut on löytyneet bileistä ja muista kinkytapahtumista, varsinkin viimeksimainituista. Kun istuu useamman illan miiteissä tai vaikka viettää yhdessä viikon kesämökillä, tutustuu ihan eri tavalla. Kaveripiiri koostuu muutenkin pitkälti Turun Baletista tai muuten BDSM-skeneen liittyvistä ihmisistä, joten ei ole pahemmin tarvinnut edes muualta hakea. Suosittelen kinkykuplassa elämistä muillekin, täällä viihtyy.


Juu kinkykupla varmasti antoisaa, uskon täysin sinua. Mutta joiltakin paikkakunnilta moinen kupla puuttuu kokonaan. On vain muutama tyyppi siellä täällä. Eli kaikille se ei ole mahdollista.

faerie

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 90
  • Kokeilunhaluinen sensualisti.
  • Galleria
En tiedä muiden kokemuksista ja kuinka kinkyä kumppania Perhonen etsii, mutta mun kokemuksen mukaan moni kinkynä pidetty juttu kuuluu jo ihan tavalliseen vaniljaseksiin. Olen törmännyt itse käytännössä kinkyihin naisiin, jotka eivät miellä itseään millään tavalla kinkyiksi, mutta tykkäävät silti DS-leikeistä, sitomisesta, kivusta, piiskaamisesta, anaaliseksistä jne. Suosittelen siksi minäkin etsimään ns. vaniljapiireistä ja ottamaan kinkyt piirteet esiin deittailun alkuvaiheessa. Miehestä saattaa kuoriutua yllättäen esiin vaikka kuinka kinkymyönteinen ja kehityskelpoinen persoona.  :D

decent bitch

Olen törmännyt itse käytännössä kinkyihin naisiin, jotka eivät miellä itseään millään tavalla kinkyiksi, mutta tykkäävät silti DS-leikeistä, sitomisesta, kivusta, piiskaamisesta, anaaliseksistä jne.
Tämä, itse olen onnistunut viime vuosina törmäämään tinderissä melkein pelkästään pesunkestäviin kinkyihin. Jotkut ovat ehkä tuoneet sen esille jo profiilissaan, osan mieltymykset ovat paljastuneet vasta kun on jo muuten tutustuttu. Ehkä pervot lähettävät ja vastaanottavat toisilleen jonkinlaista radioaktiivista säteilyä? Ehkä vaniljat ovat pudonneet kelkasta jo alkuvaiheessa, tai eivät vain ole jääneet mieleen? Ehkä miehet fleksaavat kun tajuavat mistä tykkään?

faerie

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 90
  • Kokeilunhaluinen sensualisti.
  • Galleria
Mä luulen, että kinky seksi alkaa olla yhä enemmän ja enemmän ihan normaalia eli vaniljaa.