Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa  (Luettu 63305 kertaa)

Niko

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #135 : 16.08.2012, 16:02 »
Tod.näk. Tänää jää välii kiirusta pitää..:/. Hyvii pelei ja talvel oon mukan mis vaa..:)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #136 : 16.08.2012, 16:24 »
Ehditkö lavida putsaamaan ne jätökset koriskentältä? Mullon uus pallo enkä haluis tuhria sitä :)

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #137 : 16.08.2012, 16:31 »
Ehditkö lavida putsaamaan ne jätökset koriskentältä? Mullon uus pallo enkä haluis tuhria sitä :)

Mä kävin just paskalla, tuutko pyyhkii? :

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #138 : 16.08.2012, 16:38 »
Ehditkö lavida putsaamaan ne jätökset koriskentältä? Mullon uus pallo enkä haluis tuhria sitä :)

Mä kävin just paskalla, tuutko pyyhkii? :
Vedät vaan housut takas ylös. Kyllä se siitä sitten.  :)

candyflip

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #139 : 16.08.2012, 21:56 »
Saanko kuvata teidän kakkakivat, Macce ja LaVida? En suinkaan myy netissä.

Mulla on seuraavat ~10 viikkoa joka ti klo 20.30-22 ja to 19-20.30 Vapaaottelutreenit. Ke on kuoro 17-19, mut esim. maanantait kävis tai sit torstait talvella. Tai viikonloput, tyyliin pe ennen baarii (krh). Tai aamut JOOOOO HERÄTÄÄN KUUDELTA TREENAA JEEEEE!!!

candyflip

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #140 : 16.08.2012, 22:09 »
Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.

A

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #141 : 16.08.2012, 22:42 »
Mä oon heti megessä aamukuuden hihhuloinneissa!

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #142 : 17.08.2012, 00:10 »
Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.
Tota vois tehdä. Omasta harrastuksesta on aikaa ja koko ajan pitäis taas aloittaa. Ehkä sillai hitaasti :D
Just tässä kattelin säkkihanskoja. HImassa pitäis virittää säkki tai muu vastaava pihalle :)

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #143 : 17.08.2012, 00:57 »
Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.

Ja kun candy tuolla aiemmin toivoi oppia seisomaan käsillään, niin jos joskus kiinnostaa voin tulla myös opettamaan hyvin hyvin alkeistasolta asti arkobaattishenkisiä liikkumismuotoja (mm. capoeira). Joko lajimuodossa tai randomimpana hassutteluna toiveiden mukaan ja kykytason mukaan kunkin kohdalla, ei tarvitse olla taustaa saati pelätä että onko liian kankea vai mitä. Päinvastoin, se on alkutasolla erittäin hyvää harjoitusta kelle vain. Ja kropasta löytää uusia lihaksia... ;)

Edit: tai ei nyt ees tartte erikseen opettaa / vetää jotain tuntia (toki voin), voi ihan vaan kärrynpyöriä ja sen sellaisia pyörimisiä hassutella ja ihmetellä muutenkin jos jotain kiinnostaa. :D

ps. paini kuulostaa hyvältä! Samoin potkiminen. ;)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #144 : 17.08.2012, 08:31 »
Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.
Tota vois tehdä. Omasta harrastuksesta on aikaa ja koko ajan pitäis taas aloittaa. Ehkä sillai hitaasti :D
Just tässä kattelin säkkihanskoja. HImassa pitäis virittää säkki tai muu vastaava pihalle :)

Tuli mieleen et mulla olis muuten kaupan nahkaiset Joyan nyrkkeilyhanskat (12oz) ja säärisuojat tarvitsevalle!

pikkukissa

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #145 : 17.08.2012, 09:28 »
Tätä on nyt ehkä vähän hassu kysyä etukäteen, kun en vielä tiedä pääsisinkö edes itsekään osallistumaan, mutta:

Onnistuiskohan jonkin sortin pelailut kinkyllä kokoonpanolla nyt tulevana viikonloppuna?? La ilta tai su aamu olis mun ehdotuksia... Lajilla ei oikeastaan ole juuri väliä, missään en ole kovin hyvä.   :)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #146 : 17.08.2012, 13:39 »
Ai ja hei! Jos joku haluu sit sisään siirryttäessä esim painia tai tapella, niin ois bueno! Mulla on potkutyyny ja (tosi paskat) pistehanskat.
Tota vois tehdä. Omasta harrastuksesta on aikaa ja koko ajan pitäis taas aloittaa. Ehkä sillai hitaasti :D
Just tässä kattelin säkkihanskoja. HImassa pitäis virittää säkki tai muu vastaava pihalle :)

Tuli mieleen et mulla olis muuten kaupan nahkaiset Joyan nyrkkeilyhanskat (12oz) ja säärisuojat tarvitsevalle!

Missäköhän kunnossa ne mahtais olla? Säärisuojat vois kiinnostaa..

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #147 : 17.08.2012, 18:13 »
Saanko kuvata teidän kakkakivat, Macce ja LaVida? En suinkaan myy netissä.

Mulla on seuraavat ~10 viikkoa joka ti klo 20.30-22 ja to 19-20.30 Vapaaottelutreenit. Ke on kuoro 17-19, mut esim. maanantait kävis tai sit torstait talvella. Tai viikonloput, tyyliin pe ennen baarii (krh). Tai aamut JOOOOO HERÄTÄÄN KUUDELTA TREENAA JEEEEE!!!

Saanko mä kuvata ku sä painit Ruusun kaa alasti? En mäkään myy netissä suinkaan!
10e. pätkä, pistäkää mulle yksärii.

Hassua, LordiM. ehdotti tuota aamu kuutta sunnuntaina. Hmm... Ihan ku lähtis kalaan, mut sit ei kuitenkaan :D

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #148 : 17.08.2012, 18:14 »
Tätä on nyt ehkä vähän hassu kysyä etukäteen, kun en vielä tiedä pääsisinkö edes itsekään osallistumaan, mutta:

Onnistuiskohan jonkin sortin pelailut kinkyllä kokoonpanolla nyt tulevana viikonloppuna?? La ilta tai su aamu olis mun ehdotuksia... Lajilla ei oikeastaan ole juuri väliä, missään en ole kovin hyvä.   :)

La on picnic, ja se varmasti karsii lähtijöitä rankalla kädellä. Harmi, olis varmaan vika vkl ku pääsis Hietsuun :(

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #149 : 17.08.2012, 18:32 »
Minulle käy talvella varmasti torstaina ennen klo 21 ja sunnuntaina klo 8-13 ja sitten klo 15.30->. Muinakin päivinä käy, mutten ole silloin valmiiksi helsingissä eli en varmaankaan joka kerta jaksa lähteä ajamaan. EDIT: Talvikaudella minulle käy hyvin painiminen rätillä tai ilman. Lyönti/potkuharjoituksissa olen mukana jos joku osaava vetää. Saan varmaankin lainattua pistarit ja muutaman parin vaparihanskoja.

Minulle sopisi erinomaisesti urheilu nyt sunnuntaina (19.7)  ennen klo 16.30.