Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa  (Luettu 63369 kertaa)

pikkukissa

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #150 : 17.08.2012, 19:40 »
Saiskos sitä ihan porukan sitten kasaan sunnuntaille? Aamupäivällä? Vaikka sinne Hietsuun? Jos joku vaikka tois pallon?

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #151 : 17.08.2012, 19:44 »
No kerätkää sunnuntaiksi porukkaa, mä tuon kyllä kaiken maailman pallot :)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #152 : 17.08.2012, 20:07 »
Pitääpä katsoa josko ehtis. Mukana sopivan kova lentis ja jenkkifudis.

candyflip

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #153 : 18.08.2012, 01:01 »
Mä aion bailata yöhön koska synttärit. Mut mulla on hyvä jatkoehdotus teille, mihin myös ite yritän päätyä: meidän salilla on su klo 9-15 Sugar Punch - ravintolapäivän tapahtuma, siellä on myynnissä (itsenikin leipomia) kuppikakkuja, kakkutikkareita ym. ja tasatunnein lajikokeiluja. Vellamonkatu 30, Hermanni

pikkukissa

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #154 : 19.08.2012, 07:05 »
Hyvää ja reipasta huomenta kaikille krapulattomille!  :D  Nyt aamulenkille, sitten jo lämpenemässä olevaan aamusaunaan, elämä hymyilee!  :D


Vielä saattaisi olla puhtia pelailla jotain... Iltapäivällä en kuitenkaan enää ehdi. Joten nyt sakki äkkiä kasaan! Kaikki aamuvirkut samalle kentälle, mars mars!! Ilmoittautukaa pian, niin tiedän sitten lähteä matkaan!    :)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #155 : 19.08.2012, 08:56 »
Hyvää reippautta näyttää olevan. Mä kuitenkin passaan tänään. :)

linda_83

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #156 : 19.08.2012, 22:08 »

Ja kun candy tuolla aiemmin toivoi oppia seisomaan käsillään, niin jos joskus kiinnostaa voin tulla myös opettamaan hyvin hyvin alkeistasolta asti arkobaattishenkisiä liikkumismuotoja (mm. capoeira). Joko lajimuodossa tai randomimpana hassutteluna toiveiden mukaan ja kykytason mukaan kunkin kohdalla, ei tarvitse olla taustaa saati pelätä että onko liian kankea vai mitä. Päinvastoin, se on alkutasolla erittäin hyvää harjoitusta kelle vain. Ja kropasta löytää uusia lihaksia... ;)

Edit: tai ei nyt ees tartte erikseen opettaa / vetää jotain tuntia (toki voin), voi ihan vaan kärrynpyöriä ja sen sellaisia pyörimisiä hassutella ja ihmetellä muutenkin jos jotain kiinnostaa. :D

ps. paini kuulostaa hyvältä! Samoin potkiminen. ;)

Tämä kuulostaa ihan mahtavalta. Mäkin haluaisin oppia seisomaan käsillä ja sitä kärrynpyörääkin voisi vähän hioa. :)

Mulle kävis jatkossa vain maanantai ja keskiviikko illat. Toivottavasti löytyisi joku tila ja sellainen viikonpäivä, joka kävis mahdollisimman monelle, että nämä miitit jatkuisi talvellakin. :)

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #157 : 19.08.2012, 23:56 »
Hihkaiskaa kun potkitaan, mäkin haluan mukaan! :)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #158 : 20.08.2012, 00:03 »
Mä niin haluisin joskus osallistua tähän. Mut oon melko harvoin stadissa to iltaisin, eikä pallopelit oikein nappaa mämmikouraa  :-\.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #159 : 20.08.2012, 00:07 »
Mary, no mennään molemmat ens to?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #160 : 20.08.2012, 00:16 »
Kyby en mä varmaan pääse silloin. Tai no kattoo nyt,jos on jotain muutakin kun pallon potkimista ohjelmassa niin voin harkita.

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #161 : 20.08.2012, 09:25 »
Enemmän tuolla varmaan pomputellaan ja heitellään palloa :)
Kaikki riittävän korkean sykkeen aiheuttavat ja yhdessä pelattavat lajit ovat varmaankin tervetulleita. Siitä vain ehdottamaan.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #162 : 20.08.2012, 14:39 »
Maryn kanssa voidaan potkia toisiamme ajankuluks.

PVC-Jannu

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #163 : 20.08.2012, 15:09 »
Jaa olisihan noita varmaan muitakin juttuja kuin pelkkä bilettäminen...mm luonossa ja luonnonhelmassa liikuskelu nautinnollisessa seurassa  ;)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #164 : 20.08.2012, 16:04 »
Maryn kanssa voidaan potkia toisiamme ajankuluks.

Vain jos mä saan potkia sua munille.