Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa  (Luettu 63349 kertaa)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #180 : 22.08.2012, 14:23 »
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.

Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla :) Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.

Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?

Kuka on Minä  :D
Mukana Heinolan retkillä tai muutenkin ammunnassa. Heinolassa pitäisi muutenkin käydä kohdistamassa 500 metriin...


Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #181 : 22.08.2012, 14:25 »
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.

Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla :) Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.

Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?
Ainiin, toi kaksintaistelu täytyy kyllä jokupäivä hoitaa... Mutta taatusti hakkaan sportingissa.
Ps: ssg:n sportingrata on nyt sit sillei "sopivan" vaikee  ;)
SSG on täynnä hienohelmoja... "ei voi ampua suujarrulla kun pölyttää pahasti" nyyhnyyh valivali... V***u mitä porukkaa

Angelika

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #182 : 22.08.2012, 14:28 »
oi oi! ampuminen olis niin  :love:

sit voitaisko perustaa kinkyjen fight club? :P

Mä voin vetää kaikki dunkkuun tai ainakin joku kova jätkä jonka tunnen voi sen tehdä tai sen tutuntutuntuttu!

Mua ainakin kiinnostais toi painiminen, potkiminen ja sen sellainen (niin ja se hapetus). Luulen et palloilulajeissa mä kärsisin ne kovimmat vammat :D

Uniform

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #183 : 22.08.2012, 14:32 »
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.

Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla :) Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.

Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?
Ainiin, toi kaksintaistelu täytyy kyllä jokupäivä hoitaa... Mutta taatusti hakkaan sportingissa.
Ps: ssg:n sportingrata on nyt sit sillei "sopivan" vaikee  ;)
SSG on täynnä hienohelmoja... "ei voi ampua suujarrulla kun pölyttää pahasti" nyyhnyyh valivali... V***u mitä porukkaa
Jaa, en mä vaan oo siellä vielä törmänny sellaisiin. Niitä perus rantaruotsalaisia liivimiehiä kyllä riittää mutta vittuako niistä.
Ja pk seudun parhaat haulikkoradat siellä nyt kuitenkin on.

Ps: suujarrut on homostelua  ;) ;) ;)

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #184 : 22.08.2012, 18:22 »
Palataas takas taas tähän....

Eli huomenna, pitäisi olla ok säätä, sateetonta. Onhan jengii tulossa`?

Colt84

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #185 : 22.08.2012, 19:36 »
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.


Heinolaan vois olla mukava mennä porukalla kuuntelmaan et sanooko pässi vielä 500 m päässä "BLIIINNNG" :P

cromzer

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #186 : 22.08.2012, 21:05 »
Palataas takas taas tähän....

Eli huomenna, pitäisi olla ok säätä, sateetonta. Onhan jengii tulossa`?
Meikäläinen meinaa tulla, jos sinne löydän, eikä sada :D

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #187 : 22.08.2012, 21:51 »
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.


Heinolaan vois olla mukava mennä porukalla kuuntelmaan et sanooko pässi vielä 500 m päässä "BLIIINNNG" :P
Eiks pässi oo vähän iso tolta matkalta?  ;)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #188 : 22.08.2012, 21:53 »
Ja mun kanssa voipi päästä harrastamaan ampumista ainakin Heinolan suunnilla ja voidaanpa yhdessä retkeillä sinne PK-seudultakin, autoon mahtuu, vaikka ihan päiväseltään.

Omatoimisesti päästään ampumaan kiekkoa käsiheittimillä, sitten hiukan pitkää kiväärimatkaa ja sitten lopuksi päästellään paineet SRA ja Practical-montuilla :) Muutenkin tuolla maalla on hiukan vapaampaa kuin täällä piäkaupungin sykkeessä.

Uniform, millos mennään katsomaan kuka on kuka El Presidentessä?
Ainiin, toi kaksintaistelu täytyy kyllä jokupäivä hoitaa... Mutta taatusti hakkaan sportingissa.
Ps: ssg:n sportingrata on nyt sit sillei "sopivan" vaikee  ;)
SSG on täynnä hienohelmoja... "ei voi ampua suujarrulla kun pölyttää pahasti" nyyhnyyh valivali... V***u mitä porukkaa
Jaa, en mä vaan oo siellä vielä törmänny sellaisiin. Niitä perus rantaruotsalaisia liivimiehiä kyllä riittää mutta vittuako niistä.
Ja pk seudun parhaat haulikkoradat siellä nyt kuitenkin on.

Ps: suujarrut on homostelua  ;) ;) ;)
Alle .338 LM kanssa pelleily se vasta homostelua onkin  ;P

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #189 : 22.08.2012, 22:47 »
Torstaina 23.8. olen paikalla.

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #190 : 23.08.2012, 13:37 »
Minä, Lordi, Luc, Engel. Mites muut? Nooh, kohtahan se nähdään :)

Sateen pitäs loppuu viidden jälkeen just sopivasti. Harmi Coltille tosin, kaikki hanhenpaskat on huuhtoutunu pois :D

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #191 : 23.08.2012, 14:59 »
Minä, Lordi, Luc, Engel. Mites muut? Nooh, kohtahan se nähdään :)

Sateen pitäs loppuu viidden jälkeen just sopivasti. Harmi Coltille tosin, kaikki hanhenpaskat on huuhtoutunu pois :D
En pääse
Ja harmi se hanhenpaska tosiaan. Ei Colt pääse enäädes herneitä kuorruttamaan   :P

Colt84

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #192 : 23.08.2012, 16:36 »

Eiks pässi oo vähän iso tolta matkalta?  ;)

No joo ;) Olet oikeassa, mutta kun on laiska niin ei tarvii mennä aina nostamaan pystyyn niitä pienempiä "elikoita" tai paikkaamaan taulua, kun pässihän roikkuu pystyssä kokoajan Heinolan radalla.

Colt84

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #193 : 23.08.2012, 16:38 »
Minä, Lordi, Luc, Engel. Mites muut? Nooh, kohtahan se nähdään :)

Sateen pitäs loppuu viidden jälkeen just sopivasti. Harmi Coltille tosin, kaikki hanhenpaskat on huuhtoutunu pois :D

LaVida varoa vaan, kosto on aina suloinen ;)

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #194 : 27.08.2012, 12:35 »
Koulut ja muut harrastukset ovat ihmisillä alkaneet. Tämä rokottaa hiukan nyt tulijoita. Ehdottaisin että tästä viikosta siirryttäisiin palloilemaan sunnuntaisin.
Sunnuntaipäiväähän oli muutoinkin pyydetty kokoontumispäiväksi mikäli siirrymme sisätiloihin. Ehdottaisin ajaksi klo 14.00. Se näyttää olevan kompromissi lastenvahdin kanssa kamppaileville, ja krapulasta toipuville.

Te jotka olette käyneet palloilemassa, ja jotka olette tulossa jatkossa, olkaa hyvät ja kommentoikaa jos näette siihen syytä. Turussa/Peri Feriassa asuvat, jotka eivät ole edes osallistumassa tähän, voisitteko ystävällisesti pitää tämän topicin poissa irrelevanteista kommenteista, kiitos.

Eli seuraavan kerran olisi tarkoitus palloilla 2.8. klo. 14.00 samalla kentällä. Kaikki uudet myös tervetuloa! Paikalle saapuvat tai ne jotka ovat estyneitä, ilmoitelkaa itsestänne.

P.S. Olen kyllä itse valmis tulemaan torstainakin, mikäli liikkujia on tarpeeksi. Ilmoitelkaa siitäkin niin katsotaan kuinka monta saadaan silloin paikalle.