Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa  (Luettu 63333 kertaa)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #225 : 02.09.2012, 21:57 »
Tuli jatkoa ajatellen mieleen, että jos turussa ja tampereella olisi samanlaiset pelijengit kuin Stadissa, niin me lyötäisiin ne koriksessa, ultimatessa jaaa... mitäs me ollaan vielä pelattu  :D




Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #226 : 02.09.2012, 22:12 »
Jeps!

Tuun tiistaina klo 17.30-18 välillä.

Hyvä idea Macce tuo haastaminen... jos vaikka saataisiin turnauksia aikaiseksi Turukulaisten tai Tamperelaisten kanssa -sitten joskus tulevaisuudessa :D

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #227 : 03.09.2012, 07:49 »
Tuli jatkoa ajatellen mieleen, että jos turussa ja tampereella olisi samanlaiset pelijengit kuin Stadissa, niin me lyötäisiin ne koriksessa, ultimatessa jaaa... mitäs me ollaan vielä pelattu  :D

Futis, lentis. Sit pärjättäis naisten painissa, Leccare voi hoitaa miesten painin :D
Ja siis kyllä voitettas, jonkun pitäis ensin selittää Ruusulle minne hän tekee koreja. Onhan meillä sitoutuminen aivan omaa luokkaansa, esim. Coltti tuli eilen vaikka oli nyrjäyttäny nilkkansa ottaessaan hevoselta suihin :D

Mä tilasin sopivasti tiistaille 20 astetta ja auringonpaistetta, näyttää toistaiseksi vieläpä toteutuvan :)

Otatteko muuten tiistaille mukaan kalenterit, saadaan se saunailta lyötyö lukkoon.

Pimpinella

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #228 : 03.09.2012, 18:32 »
Jei, näyttäis siltä että huomenna pääsen mukaan palloilemaan :)

RubberM

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #229 : 03.09.2012, 20:55 »
Kiinnostaisko ketään:

1. Ulkoilua aikaisin aamulla ennen töitä ? Itse käyn arabian rannan suunnilla eikä seura olis pahitteeksi :)
2. Painia sade tai tuuliasussa ? ( mielestäni se on eroottista ja mukavaa tehdä lukkoja sadeasuissa, tai kunnon kahisevissa ja liukkaissa tuulipuvuissa )

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #230 : 03.09.2012, 21:15 »
Pakko jättää tiistai väliin. Liikaa kiireitä.

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #231 : 04.09.2012, 00:18 »
Mäkin saattaisin päästä pallottelemaan huomenna. :)

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #232 : 04.09.2012, 13:13 »
Kappas, mun tilaama 19 astetta ja auringonpaiste toteutuu! :D

Nähään muutaman tunnin päästä!

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #233 : 04.09.2012, 14:15 »
hmmm...

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #234 : 04.09.2012, 15:35 »
Keitäs nyt olisikaan tulossa...

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #235 : 04.09.2012, 20:34 »
Tänään oli kyl aivan sairaan hyvät korikset, kiitos osallistujille! Paitsi Karma  :P Mä ajattelin sua vastaan limboa tai kääpiönheittoa, mut soisit siinäkin varmaan guru :D


Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #236 : 04.09.2012, 20:41 »
Tänään OLI hyvät pelit. Peukalon eka nivel on kipee. Näinköhän se ois kolmas sormen nivel, joka menee pallopeleissä. Siirryn shakkiin :D

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #237 : 04.09.2012, 22:30 »
Tänään oli kyl aivan sairaan hyvät korikset, kiitos osallistujille! Paitsi Karma  :P Mä ajattelin sua vastaan limboa tai kääpiönheittoa, mut soisit siinäkin varmaan guru :D

Et ilmeisesti lukenut mitä tarjouduin tulla opettamaan joskus kun limboa ehdotit?  ;D

Kääpiönheittoa en osaa. ^^

Edit: Mut siis oli tosi kivaa! Kiitos peleistä. :)

candyflip

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #238 : 04.09.2012, 23:38 »
Siis arvatkaa kuka on aivan kuoliossa tänpäiväsen yhteensä 4,5 tunnin urheilun jäljiltä -__- Mulla on varmaan joku mielenhäiriö. Oon kyllä silti ylpee itestäni!

Karma, voikohan vielä tähän aikaan vuodesta capoeirata ulkona? Mä en ens viikolla pääse pelaamaan ku pitää puheenjohdella, mut pitäskö kahen viikon päästä harrastella moista? Alkulämmittelyks voidaan potkia Lavia pyllylle :>

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #239 : 05.09.2012, 02:31 »
Milloinkas muuten urheillaan seuraavan kerran, olen taas sunnuntaista eteenpäin maisemissa.