Kirjoittaja Aihe: Muuta harrastustoimintaa  (Luettu 63304 kertaa)

Niko

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #270 : 17.09.2012, 14:29 »
Mullekkaan ei käy se aikasempi sunnuntai. Arki illat käy ja myöhempi sunnuntai.. Huomen ei pääse urheileen ku vieläkin kipeen, on muute sitkee lensu..

Pimpinella

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #271 : 18.09.2012, 06:42 »
Keskiviikko on mulle kans nounou ku luentoja poikkeuksellisesti illallakin, maanantaisinkaan tuskin ehtisin palloileen. 

Tänään en varmaan kerkee pelaileen. :(

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #272 : 18.09.2012, 15:36 »
Jätän väliin tän päivän. En jaksa. Mulla on sitä paitsi paljon pihatöitä ja kaikkee  :D

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #273 : 18.09.2012, 16:37 »
Voi harmi! Siel on aika nasta ilma kyl!
Jo sen takia meitti menee vaik istuu sinne kentälle :)

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #274 : 18.09.2012, 16:41 »
Pakko alkaa varautumaan talvea kohden pihajutuissa.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #275 : 18.09.2012, 18:10 »
Kotiutui... ei jassa... hakekaa täältä ja raahatkaa mut pulkalla kentälle, mun pyörä on rikki. :/

t. sohvaperunana tänään?

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #276 : 18.09.2012, 20:23 »
Hyvät kanssapervoilijat,
laittakaa gägi suuhun, naapurin jalka nilkkaa myöten persiiseen, kuskaa selin maaten päällenne (naisille vähän haasteellisempi juttu, mutta täysin mahdollinen?), ja kuunnelkaa enemmistön sanomaa!

Eli torstaisin tapaamme kentällä kun siirrymme sisätiloihin. Varaan meille siis kentän ensi kuusta alkaen torstai-illoille, tarkan kellonajan, ja itse paikan ilmoittelen kun saan siitä enemmän infoa.

Ensi viikolla tapaamme tiistaina vielä ulkosalla siis. Sama paikka, sama aika!

Voitte nyt poistaa naapurin jalan perseestänne, paitsi Coltti.

Macce

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #277 : 18.09.2012, 20:51 »
Mä en kyllä muuten kävis pelaamassa, mutta kun sillä tavalla saan tän ketjun kohta kaikista suosituimmaksi koko baarin sivuilla  ;) ...tosi pervoja, kun urheilu on kuitenkin se kiinnostavin asia  :D

Ens tiistaina yritän paikalle ja torstai on hyvä päivä

LaVida

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #278 : 24.09.2012, 08:10 »
Heips!

Nyt on luvassa niin huonoa säätä, ettei huomenna varmasti kannata edes yrittää palloilla ulkosalla.

Minulla on nyt sellainen tilanne, että joudun vetäytymään täysin palloilusta. En aio osallitua vähään aikaan valitettavasti. Jos vielä haluatte, voin varata teille sen kentän, taikka auttaa seuraavaa ihmistä joka tulee tätä järjestämään? Voi ottaa minuun yhteyttä suoraan yksärillä.

Olen pahoillani, pitäkää tämä porukka kasassa!

LordiMenneisyys

Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #279 : 24.09.2012, 19:14 »
Minulla on nyt sellainen tilanne, että joudun vetäytymään täysin palloilusta. En aio osallitua vähään aikaan valitettavasti.

Kun kerran näin on niin isot kiitokset siitä että sait tämän toimimaan  :love:.  Toivottavasti hommalle löytyy jatkaja. Itse asun sen verran kauempana etten vetovastuuta voi ottaa :(.

Kaippa kesäkauden päättäjäiset olisivat kuitenkin hyvä tekosyy lähteä baariin "urheilemaan"?

Colt84

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #280 : 25.09.2012, 12:06 »
Onko tänään palloilijoita kokoontumassa, vai onko vapaa viikko tulossa?

Norjalainen etana ainakin näytti sarvensa ja on luvannut sateen olevan samanlaista olematon kuin nytkin on...
http://www.yr.no/sted/Finland/S%C3%B6dra_Finland/Helsingfors/time_for_time.html


minna

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #281 : 25.09.2012, 13:49 »
Toivottavasti tänään olisi palloilua, minäkin pääsisin poikkeuksellisesti arkena mukaan.:)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #282 : 25.09.2012, 17:39 »
Helkkarlainen kun pyörä on vieläkin muussina (ilman renkaita), ettäjotta olisi helpompi käydä vartoomassa, että onko siellä kentällä joku tai ketään...  Mua vaan paleltaa.... (ja just tulin kotia)

Jatkosta. Itse olen kahden vaiheilla, että oliko tämä pelaaminen kesäkauden yhdessäoloa vai jaksaako porukka tosissaan kokoontua vielä sisätiloihin pallottelemaan. Aikalailla olen 50-50 tästä.

Ja LaVidalle muiskis  :love: tästä kaikesta vaivasta ja vetovastuusta!!!

t.Ruusu

Setämies

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #283 : 25.09.2012, 19:04 »
Mikäs ny on homman nimi syssyn / talven osalta? t: myöhäisherännäinen

PS. Ti-to käy parhaiten mitä palloiluihin tulee, kaljalle lähden millon vaan :D

Pimpinella

  • Vieras
Vs: Muuta harrastustoimintaa
« Vastaus #284 : 25.09.2012, 20:08 »
Setämies, tää näyttä vähän hajoilevan tää palloitteluhommeli ja taidetaan joutua tyytymään vain siihen Kimblen pelaamiseen Majavassa :D

Nii, mä en pääsekkään viikolla, vain sunnuntaisin mikäli vielä pallotteluja tiedossa.