Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Ikävän kokemuksen/trauman muuttuminen fantasiaksi.

<< < (2/4) > >>

qaf:
Ooo olenkin mietiinyt tätä aihetta paljon viime vuosien aikana! Ei voi puhua edes fantasiasta, mutta minua on kuristettu/tukehdutettu useampaan kertaan lapsena ja terapian kiltisti läpikäyneenä olen myöntänyt että tämä on yksi isoimpia asioita mikä minua kiihottaa seksin aikana. Tämä on käsittääkseni aika yleinen leikinaihe, joten mitenkään erikoinen en kuvittele olevani. Mutta olen yhdistänyt nämä asiat toisiinsa, varmaan asiat olisi menneet erilailla erilaisen lapsuuden kanssa.

Tietenkään tämä ei päde kaikkiin. Toki en myöskään harrasta seksiä kaikkien kanssa. :D Mutta kyllä tukehduttaminen ja kuristaminen vaativat aika hyvän suhteen domiin/leikkikaveriin, että tuollaisen vallan uskaltaa toiselle antaa.

toysnstuff:
Hyvä kirjoitus! Sekä aiheen että sisällön puolesta tosi kiinnostava. Oli myös helppo asettaa itseään noihin tuntemuksiin, kun kuvailit niitä niin luonnollisesti.

Jos sopii niin kysyisin, mitä tarkoitit tuolla, kun kirjoitit että et uskaltanut huijata sairaalassa vaa'lla, koska pelkäsit. Mitä sä pelkäsit?

Perhonen89:

--- Lainaus käyttäjältä: qaf - 06.04.2020, 22:10 ---Ooo olenkin mietiinyt tätä aihetta paljon viime vuosien aikana! Ei voi puhua edes fantasiasta, mutta minua on kuristettu/tukehdutettu useampaan kertaan lapsena ja terapian kiltisti läpikäyneenä olen myöntänyt että tämä on yksi isoimpia asioita mikä minua kiihottaa seksin aikana. Tämä on käsittääkseni aika yleinen leikinaihe, joten mitenkään erikoinen en kuvittele olevani. Mutta olen yhdistänyt nämä asiat toisiinsa, varmaan asiat olisi menneet erilailla erilaisen lapsuuden kanssa.

Tietenkään tämä ei päde kaikkiin. Toki en myöskään harrasta seksiä kaikkien kanssa. :D Mutta kyllä tukehduttaminen ja kuristaminen vaativat aika hyvän suhteen domiin/leikkikaveriin, että tuollaisen vallan uskaltaa toiselle antaa.

--- Lainaus päättyy ---

Itselläni vähän sama juttu, että eräs pahimmista koulukiusaajistani aikoinaan tukahdutti mua ja nykyään hengityksen kontrollointi on suosikkijuttujani. En toki voi täysin väittää, että mieltymys kumpuaa tuosta kiusaamisjutusta, mutta herättää kuitenkin ajatuksia, josko se olisi näin.

Husky:
Oon itse pohtinut tätä paljon. Mut ja mun tarpeet torjuttiin usein lapsuudenkodissa. Lisäks mua kousattiin iso osa peruskoulusta. Mulle on jääny noista traumoja ja suuri hylätykstulemisen pelko (jonka tosin oon terapian avulla saanut hallintaan❤).
Mua myös kiihottaa aivan mielettömästi, jos dom torjuu mua tai käyttäytyy mua kohtaan välinpitämättömästi seksin aikana. Fantasioin myös tosta aiheesta tosi paljon. Muuten ku roolileikeissä torjuminen edelleen muistuttaa mua traumasta ja tuntuu pahalta.

Clementine Morrigan on pohtinu tota zinessä fucking crazy. Siinä Morrigan pohtii voiko hänen oma halunsa alistua tietyillä tavoilla liittyä siihen, että hänellä on vastaavanlaisista asioista traumoja. Roolileikeissä vaikeita kokemuksia pääsee parhaimmillaan käsittelemään turvallisessa ympäristössä tietäen samalla, että tällä kertaa kokemus on oma valinta ja sen voi halutessaan lopettaa.

Hoppari:
Itse myös oon koulukiusattu, nyt on alkanut tulla fantasioita miten olisin halunnut tulla kiusatuksi ym alustetuksi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta