Baarin kannatusmaksut
Käsittelemätön trauma on este bdsm touhuihin, tällainen trauma tökkii myös tavallisessa vanilja elämässä. Kun traumaa puretaan, käsitellään siitä tulee yksi tapahtuma henkilön hemkilöhistoriaan, siitä voi puhua ilman tunnekuohuja, ei enää vaikuta elämään. Hoitakaa traumat ensiksi ja voitte nauttia myös kinky perwoilusta.
Mun mielestä on aika jeesustelua väittää että suurinosa täällä ei olisi jotenkin sekaisin. Itse ainakin pidän tätä touhua sellaisena että harva terve ihminen tätä harrastaa tosissaan muunakin kun pikku piristyksenä. Kaikki Domit mitä itse oon ainakin kohdannu kärsii jonkinlaisista ongelmista puhumattakaan subeista. Ei mielenterveysongelmat pitäisi olla mikään este seurahaulle täällä. Naurattaa ainakin noi domien ilmoitukset jossa etsitään subia jolla ei olisi ongelmia.
Mun mielestä on aika jeesustelua väittää että suurinosa täällä ei olisi jotenkin sekaisin. Itse ainakin pidän tätä touhua sellaisena että harva terve ihminen tätä harrastaa tosissaan muunakin kun pikku piristyksenä.
Lainaus käyttäjältä: hunajapeura - 11.02.2020, 14:10Mun mielestä on aika jeesustelua väittää että suurinosa täällä ei olisi jotenkin sekaisin. Itse ainakin pidän tätä touhua sellaisena että harva terve ihminen tätä harrastaa tosissaan muunakin kun pikku piristyksenä. Kaikki Domit mitä itse oon ainakin kohdannu kärsii jonkinlaisista ongelmista puhumattakaan subeista. Ei mielenterveysongelmat pitäisi olla mikään este seurahaulle täällä. Naurattaa ainakin noi domien ilmoitukset jossa etsitään subia jolla ei olisi ongelmia.Naurattaa nämä teinien yleistykset, ehkä sitten joskus 20v päästä keskustellaan kuin aikuiset....