Äänestys

Oletko laittanut deitti-ilmoituksen joskus baariin? jos olet, oletko löytänyt seuraa ja millaista seuraa?

kertaluonteista sessioseuraa
12 (14.8%)
uuden tuttavan jonka kanssa sessioidaan satunnaisesti
9 (11.1%)
vakituisempi sessiosuhde
13 (16%)
Elämänkumpani
3 (3.7%)
En ole löytänyt seuraa
31 (38.3%)
kavereita ja juttuseuraa
13 (16%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Kirjoittaja Aihe: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla  (Luettu 22594 kertaa)

submit

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #30 : 11.09.2016, 11:21 »
Tokikin vain heitin mielipiteen. Tiedän kyllä että nykyinen foorumisofta ei tarjoa ilman isompia säätöjä em. toimintoihin. Mutta ainahan voi haaveilla/toivoa :D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #31 : 11.09.2016, 16:19 »
Tällä hetkellä mielenkiintoista noissa tuloksissa on se, että ylivoimainen vastanneiden enemmistö ei ole löytänyt täältä ilmoituksellaan itselleen seuraa. Se olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että miten se asia sitten todellisuudessa on eli jos kaikkien olisi pakko jotakin vastata, niin mikähän sitten olisi tuo tulos?

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #32 : 11.09.2016, 16:36 »
Tällä hetkellä mielenkiintoista noissa tuloksissa on se, että ylivoimainen vastanneiden enemmistö ei ole löytänyt täältä ilmoituksellaan itselleen seuraa. Se olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että miten se asia sitten todellisuudessa on eli jos kaikkien olisi pakko jotakin vastata, niin mikähän sitten olisi tuo tulos?

Jos kuitenkin tarkastelee prosentuaalisesti, niin enemmän kuin puolet on löytänyt jotain seuraa :) Joukossa jopa, muutama elämänkumpanin löytänyt. Heidän kannattaisi kyllä jo laittaa lottokupongitkin vetämään :D

Toivoa siis on :)

Tkuisäntä

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #33 : 11.09.2016, 16:40 »
Kyllähän sitä on löytynyt, melkein kaikkiin kohtiin. Mun mielestä seuranhakuilmo on hyvä tutustumismahdollisuuksien väylä. Sellainen mahdollistaa kohtaamisen, josta saatta tulla seuraa. Tai sitten jotain muuta. Ilmot ovat parhaimmillaan toiveikkuuden ja elämänhalun merkkejä. Samalla ilmot nostaa pintaan hahmoja, jotka eivät muuten ole niin aktiivisia kirjoittajia. Siis sukupuoleen tms katsomatta huomaa, että tuossahan on hauska tyyppi. Lähestyin asiaa yltiöpositiivisesti:-)

J

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #34 : 11.09.2016, 16:52 »
Tällä hetkellä mielenkiintoista noissa tuloksissa on se, että ylivoimainen vastanneiden enemmistö ei ole löytänyt täältä ilmoituksellaan itselleen seuraa. Se olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että miten se asia sitten todellisuudessa on eli jos kaikkien olisi pakko jotakin vastata, niin mikähän sitten olisi tuo tulos?

Jos kuitenkin tarkastelee prosentuaalisesti, niin enemmän kuin puolet on löytänyt jotain seuraa :) Joukossa jopa, muutama elämänkumpanin löytänyt. Heidän kannattaisi kyllä jo laittaa lottokupongitkin vetämään :D

Toivoa siis on :)

Kyllä, olet oikeassa tuossa prosentuaalisessa osuudessa. Minä vain yksioikoisesti poistin tuon liki 13% kaverit ja juttuseuran. Kirjoitin epätarkasti.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #35 : 11.09.2016, 16:59 »
Kyllähän sitä on löytynyt, melkein kaikkiin kohtiin. Mun mielestä seuranhakuilmo on hyvä tutustumismahdollisuuksien väylä. Sellainen mahdollistaa kohtaamisen, josta saatta tulla seuraa. Tai sitten jotain muuta. Ilmot ovat parhaimmillaan toiveikkuuden ja elämänhalun merkkejä. Samalla ilmot nostaa pintaan hahmoja, jotka eivät muuten ole niin aktiivisia kirjoittajia. Siis sukupuoleen tms katsomatta huomaa, että tuossahan on hauska tyyppi. Lähestyin asiaa yltiöpositiivisesti:-)

J

Se on joskus hyvä olla yltiöpositiivinen  :)

Conf

Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #36 : 11.09.2016, 17:38 »
Se olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että miten se asia sitten todellisuudessa on eli jos kaikkien olisi pakko jotakin vastata, niin mikähän sitten olisi tuo tulos?
Tuo toki rajaa aika paljon tuloksia, kun kysely koskee vain heitä jotka ilmoituksen ovat jättäneet. Itse en ole ilmoitusta jättänyt, mutta periaatteessa ilmoitukseen vastaamalla löytänyt sitten surani.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #37 : 11.09.2016, 18:26 »
Olen ilmoituksilla hakenut muuttoapua ja köysimallia, ja kumpaankin löytänyt sitä mitä oli hakusessa. Muu seura on löytynyt muuten, mutta tämän baarin kautta yleensä kuitenkin.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #38 : 12.09.2016, 02:58 »
Saako vastata vaikka ei ole deitti-ilmoa koskaan kirjoittanut? Minut löysi Isäntä täältä ja lähestyi yksityisviestillä. Yhdessä oltu jo vuosia. Kyllä Baarista saa  ;)  Niin, ja nyt ei siis kannata enää laittaa yksityisviestejä. Minulle.

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #39 : 12.09.2016, 10:32 »
En ole omaa deitti-ilmoitusta laittanut,  mutta mielenkiinnolla oon seurannut niitä täällä. Jos joku herättää kiinnostusta, oon vähän stalkannut eli käynyt tsekkaamassa profiilin (myös FLstä jos löytyy) ja kirjoitukset täällä eri topikkeihin. Oonpa joskus joihinkin ilmoituksiin vastannutkin.. Viimeisin ilmoitukseen vastaaminen on osoittanut oikein miellyttäväksi ja kaikin puolin tyydyttäväksi.  :-*

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #40 : 12.09.2016, 11:11 »
Olen löytänyt varsin mielenkiintoista ja kiihottavaa seuraa sellaista etsiessäni. Tiedän, että löydän jatkossakin, josko vaativat odotukset rajoittavat tai pikemminkin hidastavat onnistumista. Seuraa kannattaa ehdottomasti etsiä useilta foorumeilta ja aktiivisesti. Pelkkä deitti-ilmoitus ei aina tuota toivottua tulosta.

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 541
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #41 : 12.09.2016, 12:18 »
Jätin yhden rivin ilmoituksen ketjuun joskus reilu kuukausi sitten. Kaksi vastausta tullut, mikä on kaksi enemmän kuin odotin. Ehkä pitäisi rohkaistua ja tehdä "kunnon" ilmoitus joskus, jos vain uskaltaisi.

nahkuri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 36
  • Se joka vitsaa säästää se naistaan vihaa
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #42 : 12.09.2016, 22:50 »
Ois kätevä jos vois sortata henkilöt, jotka hakee seuraa ja on muuten iältään sekä haluiltaan sopivia. Samoin kuin treffipalveluissa. Voishan se kyllä spämmin määrää nosta joillakin.

Miksi keskustelufoorumilla pitäisi olla seuranhakupalvelun ominaisuudet? Aika moni varmaan tulee foorumeille ensisijaisesti nimen omaan keskustelemaan ja tutustumaan ihmisiin muuten kuin seksimielessä. Shokeeraavaa kyllä. Seuranhakupalveluissa sitten keskustelu on sivuseikka. Toisen mielipiteet eri asioihin eivät kiinnosta, koska ensisijaisesti etsitään pillua, pallia, pyllyä tai pusuhuulia.


Itekkin mietin tuota ja se helposti tosiaan muuttaisi foorumin vonkauspalstaksi. Puhumattakaan mitä haasteita toisivat foorumisoftan kannalta.

Ehkä Suomesta vain puuttuu hyvä väylä hakea seuraa asian tiimoilta. Tinderit ja treffisivustot monella varmaan turhan julkisia. Tai vain hankala löytää aiheesta kiinnostuneet.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #43 : 13.09.2016, 00:17 »
Itse olen löytänyt seuraa paljon paremmin OKC:sta kuin täältä. Tosin en olekaan vielä täällä postannut seuranhakuilmoa.

Saderankka

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #44 : 13.09.2016, 08:12 »
Yhteydenottoja on ollut todella paljon, mutta siittä on karissut paljon pois sellaisia jotka eivät kenties olekkaan ihan mitä antavat ymmärtää. Myös kun haen hyvien käytöstapojen hallitsevaa miestä niiin ne on aika harvassa. Kertasessioissa olen ollut kevään ja kesän aikana kolmessa. Todella positiivisia kokemuksia :D