Kirjoittaja Aihe: Domus - koti autonomisena alueena  (Luettu 8463 kertaa)

Doctor Scalpel

  • Vieras
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #30 : 23.05.2015, 16:10 »
Mitä oman kummallisen kotini sääntöihin tulee,
siellä on jokaisella oikeus olla asioista samaa mieltä kanssani.

Mei

Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #31 : 23.05.2015, 19:18 »
Vitsi, tamakotsi, sun himassa on salee joko superhauskaa tai ihan kamalaa.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #32 : 24.05.2015, 02:04 »
Ketjun perusteella tamakotsin luona vois olla mielenkiintoista visiteerata :D

Mulle jos tulee vieraita en höösää tai hötkyä, kahvit saatan keittää tai ehdottaa vieraalle et saa keittää jos ei itseä kiinnosta, kupit on siinä x kaapissa. Ole kuin kotonasi, mutta älä kuin kotonasi :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #33 : 24.05.2015, 08:30 »
En suhtaudu kotiini aivan yhtä jyrkästi kuin Tamakotsi, mutta ei täällä kukaan muukaan määritä kaappien paikkoja.

Koti ja sessio kotona on aika ovela juttu. Itse olen seasioinut tähän asti vain yhden subin kanssa kotonani. Liekö syynä melkein fetissiksi kehittynyt tapani pysyä anonyyminä. :)

subeissa olen huomannut,et joillekin ei ole ollenkaan ongelma olla alistettuna omassa kodissa. Osalle oma koti on turvasatama, jossa sessiot ei vaan onnistu. Vaikka muuten siellä voidaan tavata. Olempa siihenkin törmännyt et subi kertoi, et session pitää tapahtua makuuhuoneessa. Muualla ei leikitä, koska minun pitää asua täällä, hän sanoi. En koskaan kysellyt siitä enempää, mutta mielenkiintoinen juttu.

subula

  • Vieras
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #34 : 26.05.2015, 13:38 »
Olen alistuva luonteeltani mutta kotini on tottakai linnani ja siellä minua on kunnioitettava vaikka asuisin yhdessä domin kanssa. Kunnioitus ei tarkoita etteikö minua voisi alistaa ja dominoida.  Yksin asuvana alistetuksi tuleminen omassa kodissa on/oli kiehtovaa sillä siellä vallitsee/vallitsi minun sääntöni ja tapani.

Maasterix

  • Vieras
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #35 : 26.05.2015, 15:10 »
Ei ole pentagrammeja seinillä, eikä muutakaan "alan" rekvisiittaa...puuhapussi kaapissa, mikäli temput tai tehtävät ovat aiheellisia...

Valoa, varjoja....palmut huojuu

Fakiiri

  • Vieras
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #36 : 30.05.2015, 15:14 »
Kotini ovella kysytään tunnussanaa eli salasanaa (ei turvasanaa). Jos sen tietää, pääsee tietenkin heti sisään.
Jos passwordia ei tiedä, saa kaksi vihjettä ja kaksi mahdollisuutta ja viisi minuuttia aikaa arvata se oikein.
Jos arvaus ei sittenkään onnistu, joutuu kiertämään talon ympäri ja miettimään samalla kolmannen vihjeen mukaista sanaa.
Kaikki kyläilijät ovat viimeistään talon kierrettyään arvanneet sen helpon ja muuttumattoman, pervohenkisen tunnussanan.

Ansku

  • Vieras
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #37 : 14.04.2017, 12:19 »
Hah! Noh. Ihmisillä on eri arvoja elämässä. Kotini on linnani, eikä siellä tapahdu "mitään" ilman siunaustani, MUTTA.. jos mä kutsun jonkun kotiini, on se minun vastuullani emäntänä, että vieras viihtyy ja hänellä on hyvä olla ja että hän kokee olonsa tervetulleeksi.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #38 : 14.04.2017, 15:15 »
...jos mä kutsun jonkun kotiini, on se minun vastuullani emäntänä, että vieras viihtyy ja hänellä on hyvä olla ja että hän kokee olonsa tervetulleeksi.
Sama juttu. Itselläni vieraanvaraisuus on niin pyhän asemassa, että se kävelee kaikkien dominointien edelle. Olen erittäin valikoiva siinä ketä kutsun luokseni, mutta jos kutsu käy, niin pyrin luomaan ennen kaikkea lämpimän ja rentoutuvan tunnelman. Tahdon, että luonani viihdytään.

Tietyntyyppinen kuri ja järjestys näkyy varmasti jo sisustuksestani, sillä tavaroilla on paikkansa. Saatan ottaa yövieraan kassinkin ja laittaa sen juuri oikeaan nurkkaan, mutta kahvien keittäminen ja kuppien huuhtelu on minun tehtäväni. Näin osoitan toisen olevan tervetullut.

Minun on jotenkin vaikea irrottaa järjestelmällisyyden ja doiminoinnin toisistaan, sillä olen molempia. Ehkä toimivin tapa on toimia itse esimerkkinä. Kukaan ei juo punaviiniä sohvallani, sillä en tee sitä itsekään. Silti kaadan sitä mielelläni vieraille. Keittiön puolella.

Ystäväni osaavat käyttäytyä ja mikä tulee toisentyyppisiin vieraisiin, niin tykkään luoda välittömän tunnelman. Ei se tietystä jämäkkyydestä pois ole. ;)

http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=profile;area=pictures;u=12548;view=9208


Ferus

  • Vieras
Vs: Domus - koti autonomisena alueena
« Vastaus #39 : 15.04.2017, 15:04 »
Olen monesti ikäväkseni huomannut kuinka samankaltaisia ihmisten kodit ovat toisiinsa verrattuna. Hyvin usein on varsinkin nuoremmalla sukupolvella käytössä sellainen moderni asunnon sisustus, joka on käytännössä tyyliltään ns. "IKEA-koti". Asiaan vaikuttaa myös melkoisesti sosiaalinen paine, joten koti ei voi mukamas poiketa liikaa yleisesti hyväksytystä linjasta. Oma asuntoni näyttää kuitenkin aivankuin joltain monipuoliselta keskiaikamuseolta, eikä siis suinkaan miltään nykyihmisten tavalliselta kodilta, mutta eipä se ainakaan minua haittaa lainkaan. Pervohenkiset vieraatkin ovat viihtyneet yleensäottaen hyvin.  :)