Kirjoittaja Aihe: Rsyke-miitti  (Luettu 6766 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Rsyke-miitti
« : 12.06.2011, 10:22 »
Tervehdys!

Seuraava miitti 21. 6. 2011 klo 18.30 järjestetään yleisön pyynnöstä ulkoilmassa säävarauksella. Siis tarkoituksena olisi mennä Sorsapuistoon picnic-hengessä. Löydät oman porukan, kun löydät pääkallolipun. Olemme Tampere-talon puolella. Omat eväät ja iloinen mieli mukaan!

Jos ilma on huono niin miitti pidetään perinteisesti Gastro Pub Nordicissa ja siirretään ulkoilmamiitti seuraavaan kertaan 5. 7. 2011.


Lämpimin ja aurinkoisin terveisin
RSyke r.y.

Edit: Tapahtuma luoto omana yksikönä, että se saataisi myös kalenteriin.

Edit: Otsikkoa muokattu
« Viimeksi muokattu: 05.07.2011, 07:05 kirjoittanut submit »

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #1 : 12.06.2011, 12:07 »
Loistavaa! Pidetään peukkuja että ilma on hyvä :)

Norja

  • Vieras
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #2 : 20.06.2011, 20:50 »
Epävakainen sää jatkunee toistaiseksi. Oma arvaukseni on että sää on ns. "huono" ja baari taitaa kutsua. Mitäköhän mieltä jengi on?

PS:  Minulla on olemassa täydelliset sadevarusteet sydvesteineen, joten voin mainiosti piknikkeillä myös ukkosella ja sateessa ;)


http://www.foreca.fi/Finland/Tampere

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #3 : 20.06.2011, 21:10 »
Jos ei vettä ropise saavista tai ole siihen asti kokopäivää satanut kuin monsuuni Minä ja Nut suunnataan ainakin sorsapuistoon.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #4 : 21.06.2011, 09:46 »
Yritän raahautua puistoon :)

Norja

  • Vieras
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #5 : 21.06.2011, 17:43 »
Me mennään nyt baariin eka koska siellä puiston nurtsalla on varmaan suht märkää levitellä vilttejään. Tuli oltua siinä sadeukkosmyräkässä kastumassa iltapäivällä meinaan. Taisin vetästä eväätkin jo napaan tossa ennen päikkäreitä...  ;)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #6 : 30.06.2011, 23:35 »
Mites ensimiitti, ollaanko ulkosalla vai nordicissa?

submit

  • Vieras
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #7 : 01.07.2011, 18:09 »
Mites ensimiitti, ollaanko ulkosalla vai nordicissa?

Äänestän piknikkiä JOS on lämmintä ja sateetonta (+kuiva maaperä).

PS. Muuten, olisikohan tilausta "epävirallisemmillekin" kinkyjen tapaamisille Tampereella?

Rsykkeen miiteissä näyttää  käyvän vain murto-osa alueen kinkyistä ja se vähän harmittaa, koska näin uutena manselaisena olisi kiva tutustua paikallisiin. Toisaalta itse en kovin tykkää ravintolasta kinkymiitin paikkana, mutta ehkä olen vähemmistössä tässä(kin) asiassa ;)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #8 : 01.07.2011, 18:20 »
Mites ensimiitti, ollaanko ulkosalla vai nordicissa?

Äänestän piknikkiä JOS on lämmintä ja sateetonta (+kuiva maaperä).

PS. Muuten, olisikohan tilausta "epävirallisemmillekin" kinkyjen tapaamisille Tampereella?

Rsykkeen miiteissä näyttää  käyvän vain murto-osa alueen kinkyistä ja se vähän harmittaa, koska näin uutena manselaisena olisi kiva tutustua paikallisiin. Toisaalta itse en kovin tykkää ravintolasta kinkymiitin paikkana, mutta ehkä olen vähemmistössä tässä(kin) asiassa ;)

Minäkin äänestän puistoa jos sää sallii. Tosin ilmeisesti nyt on taas vähän epävakaisempaa luvassa ensi viikoksi :(

Eikös nämä miitit kuitenkin ole avoimia myös muillekin kuin rsykeen jäsenille, itsekään en ole jäsen?
Toivoisin myös vähän epämuodollisempaa otetta miitteihin, itselle vähän tullut olo kuin olisi jossain virallisemmassakin tapaamisessa / kokouksessa vaikka se kai ei ole tarkoitus?
Baari tapaamispaikkana sinällään on mulle ihan ok, joskin näin kesäisin ulkona on kivempi olla.


submit

  • Vieras
Vs: Rsyke miitti: Piknik Sorsapuisto, 18:30 Tampere
« Vastaus #9 : 05.07.2011, 07:03 »
Onkohan miitti tänään pubissa?

Rsykkeen sivuilla lukee näin:

"Seuraava miitti 21.6.2011 klo 18.30 järjestetään yleisön pyynnöstä ulkoilmassa säävarauksella. Siis tarkoituksena olisi mennä Sorsapuistoon picnic-hengessä. Löydät oman porukan, kun löydät pääkallolipun. Olemme Tampere-talon puolella. Omat eväät ja iloinen mieli mukaan!

Jos ilma on huono niin miitti pidetään perinteisesti Gastro Pub Nordicissa ja siirretään ulkoilmamiitti seuraavaan kertaan 5. 7. 2011."

Viimeksi oli vähän huono piknik-keli, mutta ilmeisesti piknik pidettiin, koska pubiin ei tullut kuin kolme tyyppiä...:)
Ja nyt jälleen tavallisessa miittipaikassa, Gastro Pub Nordicissa?