Kirjoittaja Aihe: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!  (Luettu 7703 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #30 : 29.09.2015, 21:04 »
Fetlifen käyttäjä ehdot  niitähän on kymmeniä sivuja taitaa olla vaan englanniksi ? eli moni ei ymmärtäisi vaikka yrittäisi

toisaalta nekin jotka osaisivat jaksavatko tuota diiba dapaa  referoinnin paikka ehdottomasti.

Aikalailla samat käyttöehdot on kaikilla muillakin yhdysvaltalaisilla sivustoilla Facebookia, deviantARTia, YouTubea, yms. myöten. Lakitekstit pitää näyttää käyttäjille ennen sivustolle liittymistä ja ne pitää käyttäjien hyväksyä, ettei sivusto joudu ongelmiin. On totta, ettei juuri kukaan tekstiä kokonaan lue. Ja jopa itsekin skippaan useimmat käyttöehtotekstit.

Mutta onhan se silti hyvin mielenkiintoista, että niin kauan kuin ei ole ongelmia, ihmiset tuntuvat keskustelevan hyvinkin sujuvaa englantia, mutta kun joku mainitsee sääntöjä rikottavan tai huomauttaa muista ongelmista, heti tekeydytäänkin englantia osaamattomaksi (tämä on havaittavissa monella eri nettisivustolla, mutta toki myös muillakin elämän alueilla, kuten asiakaspalvelussa). Eräskin italialainen mies kerran varasti erään suomalaisen kinkyn kuvia FetLife-profiiliinsa, ja oli kirjoitellut sivustolla englanniksi kaikenlaista. Kun huomautin kuvien olevan varastettuja ja laitoin linkkejä todisteeksi, kieli vaihtui lennosta italiaksi, ja eihän englanninkieliset ohjeet tietenkään italiankielisiä koske. No, opinpahan ainakin, mitä 'mangia merda' tarkoittaa suomeksi - sitä minun piti miehen mielestä tehdä. :))
« Viimeksi muokattu: 29.09.2015, 21:43 kirjoittanut Kettu vinossa »

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #31 : 29.09.2015, 21:48 »

Suosittelen Fetlifessä pysymistä Suomi-aiheisilla alueilla. Muilla alueilla joutuu helposti rasististen hyökkäysten kohteeksi vain siksi, että on valkoinen. Ylläpitoa ei siellä juurikaan ole, joten paskaa saa tonkia aika kauan jos haluaa löytää timantteja.


Ilmeisesti olen sitten musta tai ruskea, kun en ole vielä yhtään rasistista hyökkäystä kohdannut. Lienee omassakin ulos annissa jotain vikaa, jos valkoisena ihmisenä kärsii rasismista internetissä...


Miriam

  • Vieras
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #32 : 29.09.2015, 22:02 »

Suosittelen Fetlifessä pysymistä Suomi-aiheisilla alueilla. Muilla alueilla joutuu helposti rasististen hyökkäysten kohteeksi vain siksi, että on valkoinen. Ylläpitoa ei siellä juurikaan ole, joten paskaa saa tonkia aika kauan jos haluaa löytää timantteja.


Ilmeisesti olen sitten musta tai ruskea, kun en ole vielä yhtään rasistista hyökkäystä kohdannut. Lienee omassakin ulos annissa jotain vikaa, jos valkoisena ihmisenä kärsii rasismista internetissä...


Olen myös kokenut Fetlifen tosi antoisana ympäristönä tähän mennessä. Mitä tulee valkoisiin kohdistuvaan rasismiin tai ennakkoluuloihin (menemättä nyt tässä yhteydessä syvemmin tähän erotteluun), niin enpä ole sellaiseen Fetlifessa törmännyt. Koko sivustohan on sitä paitsi käyttäjäkunnaltaan äärimmäisen valkoinen.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #33 : 29.09.2015, 22:17 »
Ja mitä itse aloitukseen tulee:

Harva meistä kuuluu mihinkään tiettyyn lokeroon. Itse vastustan lokeroita viimeiseen asti, koska yksikään lokero ei tule ikinä määrittelemään minua kunnolla, eikä kuvaa ihmistä muuta kuin pintapuolisesti. Lokeroon tunkeminen tarkoittaa lähinnä, että ihmistä ei oikeasti tunne juuri lainkaan. Sadisti voi olla paljon muutakin kuin sadisti...

200 lukijaa ei ole juuri mitään. Aika moni lukee jokaisen viestin mikä tänne kirjoitetaan, etenkin deittipuolelta, koska siellä on välillä ihan hyviä piristyksiä työpäivään. Jos itse ei kerro oikeastaan mitään itsestään muuta kuin iän ja kuinka halajaa useita nuoria tyttöjä ei varmaan kannata myöskään laittaa omia odotuksiaan ihan kauhean korkealle. Etenkin, jos aikajänne jolla vastauksia odottaa on muutama päivä. Täydellisessä maailmassa varmaan jokaiselle deitti-ilmon kirjoittaneelle löytyisi juuri se 5 omaa hakua vastaavaa seksipommia ja pari vielä kavereille jaettavaksi, mutta todellisuus on ihan hieman erilainen.

Naispuoleiset ihmiset saavat tällä palstalla ihan pyytämättää riittävästi lähestymisyrityksiä, joten heillä ei ole käytännössä mitään varsinaista tarvetta vastailla ilmoihin ikinä. Peniksiä ja raiskattavia subien persauksia riittää kyllä, jos jaksaa koluta sen lähetytyn viestitulvan lävitse.
Sen sijaan, että nostaa kädet ylös ja kiukuttelee heti kahden päivän jälkeen, tulisi vain kääriä hihat ja oikeasti tehdä asian eteen jotain. Käydä bileissä, käydä miiteissä ja osallistua keskusteluihin, järkeä käyttäen. Itsestään, jos tekee idiootin/pellen se maine kyllä pysyy aika pitkään mukana. Eikä se bileissä/miiteissä käyntikään mikään avain onneen ole, mutta helpottaa se kummasti tutustumista. Random nimimerkki foorumilla ilman kavereita on aina vain yksi random pervo jossain luolassa, jota käytännössä kukaan ei tunne. Ei se välttämättä herätä kauheata innostusta lähestymään, kun tyypistä ei tiedä mitään eikä voi edes kilauttaa kaverille ja kysyä, että onko toi ihan täyspäinen.

Ja oikeasti siihen deitti-ilmoon panostaminen tuskin on tappanut ketään, jos itsestään ei kerro käytännössä mitään miksi kukaan kiinnostuisi edes henkilöstä? Koska sillä on penis ja se tykkää dominoida? Niin tykkää ne 15427 muutakin peniksen omaavaa täällä ja toisaalla. Toki varmasti löytyy vastaajia, vaikka ilmo olisi kuinka luotaan työntävä, meitä, kun on aika moneen eri muottiin. Taisipa eräs henkilö tunnustaa ilmossa olevansa helvetin ruma ja nyt sillä on oikein soma vaimomateriaalia oleva tyttöystävä.

Ja vielä loppuun lyhyesti: Pitkäjänteisyyttä, verkostoitumista ja järkevää käytöstä. Niillä pääsee aika pitkälle, vaikka ei olis mallipoika, rikas setämies tai omaa 25cm kyrpää.

ruoska

  • Vieras
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #34 : 30.09.2015, 01:07 »
Hei kaikki. En viitsinyt tehdä uutta keskustelua joten kirjoitan nyt sitten tähän topiciin. Liityin juuri tänne mutta en tiedä olenko nyt ollenkaan oikeassa paikassa. Olen lesbo ja haluaisin lukea muiden naisparien (tai muuten vaan dbsm:ää naisten kanssa harrastavien naisten) kokemuksia. Onko tämä lähinnä heteroille tarkoitettu? Toisaalta sillä ei ole ihan kauheasti väliä mutta olisi kiva tietää onko täällä yhtään samanhenkisiä ihmisiä

Pip

Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #35 : 30.09.2015, 01:17 »
Hei kaikki. En viitsinyt tehdä uutta keskustelua joten kirjoitan nyt sitten tähän topiciin. Liityin juuri tänne mutta en tiedä olenko nyt ollenkaan oikeassa paikassa. Olen lesbo ja haluaisin lukea muiden naisparien (tai muuten vaan dbsm:ää naisten kanssa harrastavien naisten) kokemuksia. Onko tämä lähinnä heteroille tarkoitettu? Toisaalta sillä ei ole ihan kauheasti väliä mutta olisi kiva tietää onko täällä yhtään samanhenkisiä ihmisiä
Kyllä täällä on samasta sukupuolesta tykkääviäkin, mutta heillä taitaa olla omat keskustelupalstansa muualla ja täällä lähinnä pienenä vähemmistönä. Ei täältä kuitenkaan ole sillä rajoituksella ketään ajettu poiskaan. Huono käytös, oli se sitten minkälaisilla ominaisuuksilla, tai mieltymyksillä varustettu tanansa, ei täällä hirveän pitkään "viihdy".

Miuku_

  • Vieras
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #36 : 30.09.2015, 09:55 »
Hei kaikki. En viitsinyt tehdä uutta keskustelua joten kirjoitan nyt sitten tähän topiciin. Liityin juuri tänne mutta en tiedä olenko nyt ollenkaan oikeassa paikassa. Olen lesbo ja haluaisin lukea muiden naisparien (tai muuten vaan dbsm:ää naisten kanssa harrastavien naisten) kokemuksia. Onko tämä lähinnä heteroille tarkoitettu? Toisaalta sillä ei ole ihan kauheasti väliä mutta olisi kiva tietää onko täällä yhtään samanhenkisiä ihmisiä
Kyllä täällä on samasta sukupuolesta tykkääviäkin, mutta heillä taitaa olla omat keskustelupalstansa muualla ja täällä lähinnä pienenä vähemmistönä. Ei täältä kuitenkaan ole sillä rajoituksella ketään ajettu poiskaan. Huono käytös, oli se sitten minkälaisilla ominaisuuksilla, tai mieltymyksillä varustettu tanansa, ei täällä hirveän pitkään "viihdy".

Minusta taas täällä ja muilla aihepiirin sivustoilla varsinkin naisissa tuntuu olevan hyvinkin paljon bi/pan/heteroflexible/homoflexible/queer -mitälie mutta lesbot ja heteronaiset ovat harvassa. Monille myös tytöistä tykkääville tytöille vaikuttaisi kuitenkin käyvän kuten itsellenikin kävi: yhtä bi/lesboa kohden tuntuu olevan melkein kymmenen bi/heteromiestä jolloin käytännössä todennäköisemmin päätyy suhteeseen miehen kanssa ellei naiset kiinnosta hyvin paljon enemmän kuin miehet. Naisparien kirjoituksia on ainakin täällä valitettavasti tullut vastaan aika harvakseltaan, mutta kaikissa aiheissa sukupuoli ei välttämättä tulisi edes heti ilmi. Todennäköisesti täällä kuitenkin naisparejakin on, ja ehkä oman keskustelun aloittaminen aiheesta auttaisi heidän bongaamisessaan :) Itse en ainakaan ole missään vaiheessa kuullut mistään seksuaalivähemmistöjen omasta aktiivisesta bdsm-foorumista? 

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #37 : 30.09.2015, 11:37 »
Ilmeisesti olen sitten musta tai ruskea, kun en ole vielä yhtään rasistista hyökkäystä kohdannut. Lienee omassakin ulos annissa jotain vikaa, jos valkoisena ihmisenä kärsii rasismista internetissä...

Täytyy myöntää, että liikuin FetLifessä vain harvinaisempien fetissien keskustelualueilla. Näillä oli yleensä vain yksi moderaattori (ryhmän perustaja), joka ei hoitanut moderaattorin tehtäväänsä lainkaan. Jos siis keskusteluun osallistui joku, joka oli väittelytaidoiltaan Grahamin Disagree Hierarchyn tasolla 0, sellainen sai haukkua kaikki "white trashiksi" tms. kenenkään siihen puuttumatta.

Mutta ei tästä enempää. En joka tapauksessa suosittele FetLifeä kenellekään, se kun on monin paikoin äärimmäisen paskasti ylläpidetty sivusto täynnä huonotapaisia ihmisiä, rasisteja ja kuvavarkaita.