Baarin kannatusmaksut
Miksi BDSM-baarin Discordissa politiikka on julistettu tabu-aiheeksi?
Vai pitääkö kaikkien keskustelijoiden omata yksinomaan vihervasemmistolaisia mielipiteitä, jotta saisi keskustella politiikasta BDSM-baarin Discordissa?
Olen hengaillut Suomen kinkyskenessä jo 90-luvun loppupuolelta asti, ja olen kasvanut siihen ajattelutapaan, että yleisperiaatteena on se, että mielipiteiden osalta kinkyskenessä on 'katto korkealla ja seinät leveällä' - ja tämä koskee myös henkilökohtaisia poliittisiä mielipiteitä.
Minun mielestäni kaikki se mikä on laillista keskustelua ja käytöstä, sen pitäisi olla myös sallittua keskustelua ja käytöstä. Mutta aikooko BDSM-baari nyt jotenkin yksipuolisesti alkaa rajoittaa keskustelujen tematiikkaa/retoriikkaa sen takia ettei kukaan vaan loukkaantuisi?
Onhan ihan selvää, että politiikkaan viittaavat keskustelunaiheet aiheuttavat helposti näkemyseroja ja sitä kautta kipakoitakin väittelyä, ellei jopa suoranaisia oppikiistoja. Ja se on ihan ok. Eli minä näe että jos ja kun kaikissa keskusteluissa pysytään kaikin puolin Suomen lakien asettamissa rajoissa, niin että keskustelua pitäisi jotainkin rajoittaa sen perusteella että joku voi siitä mielensä pahoittaa.
Politiikka, uskonto ja ruokavalio ovat sellaisia aiheita millä helposti pilaa yleisen ilmapiirin.
Haluaisin kysyä vielä sellaisen kysymyksen teiltä siellä ylläpidossa: Jos Suomen kinkyt eivät saa edes keskustella kinkyskenen asemaan ja tulevaisuuden kehitykseen vaikuttavista laeista ja yhteiskunnallisesta asioista nimenomaan täällä yhteisellä foorumillamme eli BDSM-baarissa ja baarin Discordissa - niin missä tätä yhteistä keskustelua sitten on teidän mielestänne mahdollista ja/tai suotavaa käydä?Terveisin,KissMaster
Otan myös kantaa, koska olen yksi heistä, kenen mielipiteet ja näkemykset aiheuttaa pahaa mielta. Esmes Isrika, miksei voi keskustellaa maahanmuutosta?
Lainaus käyttäjältä: KissMaster - 09.07.2020, 19:23Haluaisin kysyä vielä sellaisen kysymyksen teiltä siellä ylläpidossa: Jos Suomen kinkyt eivät saa edes keskustella kinkyskenen asemaan ja tulevaisuuden kehitykseen vaikuttavista laeista ja yhteiskunnallisesta asioista nimenomaan täällä yhteisellä foorumillamme eli BDSM-baarissa ja baarin Discordissa - niin missä tätä yhteistä keskustelua sitten on teidän mielestänne mahdollista ja/tai suotavaa käydä?Terveisin,KissMasterVastaan nyt vaikken ylläpitoon kuulukkaan. Eiköhän järkevintä (ja helpointa) ole käyttää ohjenuorana sitä, että jos asia liittyy jollain tavalla kinkyyteen, aiheesta voi hyvinkin keskustella palstalla. Ymmärrät varmasti eron puhutaanko esim seksuaalisuuteen liittyvistä laeista vai maahamuuttopolitiikasta. Ensimmäinen kuuluu palstan aihealueisiin, jälkimmäinen taas ei.