Kirjoittaja Aihe: Kysymys biseksuaaleille  (Luettu 28003 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Kysymys biseksuaaleille
« : 07.08.2011, 19:07 »
En tiedä montako biseksuaalia täällä on, mutta nythän on hyvä tilaisuus tulla kaapista ulos. ;) Muuttuuko teidän D/s-suuntautuneisuus sen mukaan kumman sukupuolen kanssa olette tekemisissä? Itse olen alistuva miehelle, mutta naisen kanssa haluan olla tasavertainen, siis ihan vaniljalinjalla.

swan

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #1 : 07.08.2011, 19:56 »
Vähitellen olen tajunnut olevani vähintään bi-henkinen, mutta en ole ollut suhteissa naisten kanssa, enkä aikuisella iällä seksiä naisen kanssa harrastanut millään muotoa ellei suukkoa suulle lasketa. Rohkeus ei ole siis riittänyt muuhun ja samoin kuin miehen kohdalla, arvostan tuntemista ja tunnesiteitä. En ehkä osaisi naisenkaan kanssa vain ja pelkästään suorittaa aktia.

Alistuva vain miehelle parista syystä ja yksi on se, että (ehkä) mies uskaltaa olla tiukempi ja suoraviivaisempi ja suhteessa eläminen, kenties koko loppuelämän ajan onnistuu/luontuu ehkä parhaiten dominoivan/masteroivan miehen kanssa. Lisäksi mulla on traumaattinen kokemus hallitsevasta naisesta (luetaan narsisitinen persoonallisuushäiriöinen), joka selvästi vaikuttaa vieläkin suhtautumiseeni naisia kohtaan. Olen ehkä jonkun verrran siitä "parantunut" ja paranemaan päin.

Olen kyllä tainnut jo sydämeni menettää miehelle, mutta voi olla että havahdun siitäkin vielä kalseaan todellisuuteen. :)

Lisäys: nämähän ovat lopulta aika henkilökohtaisia asioita ja en halua loukata ketään omilla kokemuksillani ja traumoilla. Tuon miehen alistamisen olen vain omalla kohdallani kokenut noin eli ei ole mistään opinkappaleesta tai teesistä kysymys.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2011, 20:35 kirjoittanut swan »

viana

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #2 : 07.08.2011, 20:22 »
Mä olen alistuva miehelle, mutta hyvin todennäköisesti nykyään dominoiva naiselle, naisen kanssa vaniljalinjakin riittää (niinkuin toki miehenkin, mutta mukana on minun puoleltani silti aina D/s -elementtejä). Ikinä en mielestäni voisi alistua naiselle, mutta tässä päivänä muutamana pamahti eteen nainen, josta kelasin heti, että tuolle nyt voisi alistuakin. :)

timbus

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #3 : 07.08.2011, 20:25 »
En kyllä vastaa ihan otsikon kysymykseen, sillä olen lesbo, mutta minulle alistuminen miehelle ei ole olemassaoleva vaihtoehto  :D Jos jotain, niin miehet saattaisivat herättää uinuvan dominoivan puoleni  >:D

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #4 : 07.08.2011, 20:50 »
Seksuaalisuus ja D/s-suuntautuneisuus on ihmisestä riippuvainen eikä sukupuolesta.

On nainen jolle pystyn alistumaan ja naisia joita pystyn alistamaan.
Miehissä sama, eli riippuu ihmisestä. Jos joku saa kunnioitukseni ja oikean otteen minusta, hänelle alistun, riippumatta sukupuolesta. Tämä on tahdonvaltainen asia. Haluan alistua - haluan alistaa.


hippolyta

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #5 : 07.08.2011, 21:40 »
Mä ajattelin joskus, että en voisi ikinä olla alistuva naiselle, biseksuaalisuudestani huolimatta. Mutta se ei ole nykypäivänä suinkaan mahdoton ajatus. Vaikka tosin ei nyt ole kyllä yhtään ajankohtainen asia.

Sen verran erona, että naista voisin mahdollisesti joskus kokea alistavani. Vaikken muuten ole aiemmin itseäni kauhean switchinä mieltänytkään...

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #6 : 07.08.2011, 22:46 »
En ole biseksuaali, mutta utelias kylläkin. Pari kertaa vaniljasellaista kokeilleena ei oikein sytyttänyt muutoin kuin vain sen uutuudenviehätyksen verran. Parasta cunnikkaa kyllä olen naiselta saanut, siinä mielessä se oli oikein mukavaa :D

Mikä sitten puuttuu? En vain kiihottunut naisesta siinä mielessä, missä oikea bi-nainen kiihottuu naisessa. Oli kyllä mielettömän upeaa katsottavaa, kun toinen nainen on innoissaan minusta. Ja tuntui myös hieman pahalta etten itse ollut sillätavalla kiinnostunut hänestä. Päädyin siis vain nauttimaan käsittelystä ilman suorittamisen stressiä  :))
Suosittelen kyllä kokeilemaan mikäli mahdollista.

Nainen kinkyleikeissä mukana joko Dommena, tasaveroisena subina tai alisteisena/korkeampana subina kyllä kiinnostaa. Jotain sinnepäin kokeneena (tasaveroisena subina) Masterin alistaessa oli kyllä mmmmm, niin M = MAHTAVAA!!! Eikös se ole ilouutinen joillekin Mastereille saada ALISTAA kahta naista vieläpä sillätavalla "pakotetusti" (ilman että Master huomaa kesken session olevansa leikin ulkopuolella, kun naiset kiinnostuvatkin puuhaamaan omiaan!!!!). NAmskis ja kuola valuu!!!


Kattinen

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #7 : 08.08.2011, 23:36 »
Minulla ei ainakaan muutu, sama nautinnonhaluinen lahna olen kumppanin sukupuolesta riippumatta  ;D

viana

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #8 : 08.08.2011, 23:45 »
Minulla ei ainakaan muutu, sama nautinnonhaluinen lahna olen kumppanin sukupuolesta riippumatta  ;D

Tämä oli musta niin hurmaavasti sanottu :D

Isabis

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #9 : 09.08.2011, 00:28 »
Nainen on niin kiihottava monella tavalla:
Pieni ja siro, keijumainen nainen saisi todella tuntea alistuvansa minun voimakkaan otteeni alla.
Hoikka sopisuhtainen kaunotar... ehkä hänen kanssaan haluaisin vain rakastella.
Butch saa jo ajatuksena minut hymyilemään. Jäisi testattavaksi kummalla on enemmän ruutia hauiksessa ja voimaa reisilihaksissa...

Todellisuudessa olen ollut naisen kanssa vain vanilja tai Dominoivassa asetelmassa. Ajatus Dominoivasta naisesta ei ole vastenmielinen, mutta vieras, koska en ole sellaista kokenut. Jotenkin oletusarvoisesti ajattelen naiset itselleni alistuvina, pehmeinä ja heiveröisinä.

Mies taas... jotta hän saisi minun naiselliseen ulkokuoreeni kääriytyneen väkivahvan viisarini värähtämään.... hänen pitää olla vahva ja jos ei dominoiva, niin ainakin roisi vanilja. Tähänkin on toki poikkeus, joka tietää kuka on, jos sattuu tätä lukemaan.


misuli_n

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #10 : 09.08.2011, 14:10 »
Kaipaan subisiskoani.

s
« Viimeksi muokattu: 01.09.2011, 03:58 kirjoittanut misuli_n »

Mr.Vic

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #11 : 10.08.2011, 02:47 »
Minulla ei ainakaan muutu, sama nautinnonhaluinen lahna olen kumppanin sukupuolesta riippumatta  ;D

Tämä oli musta niin hurmaavasti sanottu :D

Kyllä.

MissSense

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #12 : 10.08.2011, 06:34 »
Jotkut tytöt on niin suloisia, että juuri ja juuri voi pitää sormensa niistä erossa. Halu työntää sormet niskahiuksiin, suudella väkisin, raahata kotiin ja köyttää kiinni lienee lievästi alistavaa, eli samoilla linjoilla mennään!

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #13 : 11.08.2011, 21:40 »
Muuttuhan se.

Naisten kanssa koen olevani switchi. Miesten kanssa taas ehdottomasti subi, vanilja ei edes kiinnosta miesten kanssa lainkaan.

roosa

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #14 : 11.08.2011, 21:55 »
Kun enhän mä edes tiedä, olenko bi vai kuvittelenko vain.  ???

Sen verran voin sanoa, että naiselle en alistu. Enkä ole naisen kanssa Masterin käskystä.

Nainen on mulla tasavertainen. Ja ehkä olen tässä asiassa vielä niin viaton, ettei naisen kanssa voi olla pelkkää seksiä. Siihen tarvitaan muutakin...  :)

Miehelle taas olen mitä vaan.