Kirjoittaja Aihe: Kysymys biseksuaaleille  (Luettu 28004 kertaa)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #15 : 12.08.2011, 08:50 »
Seksuaalisuus ja D/s-suuntautuneisuus on ihmisestä riippuvainen eikä sukupuolesta.

Komppaan tätä.

Sadetanssija

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #16 : 25.08.2011, 19:36 »
Itse olen alistuva kumpaakin sukupuolta kohtaan, tosin minulta ei varmaan muuta vastausta voi odottaa, koska olen 99% subi. Se yksi prosentti on, että pyydettäessä voin dommata hyvin hyvin lyhyen session ajan. Itseluottamus ja luonne eivät riitä pidempään.

Seksuaalisuus ja D/s-suuntautuneisuus on ihmisestä riippuvainen eikä sukupuolesta

Ja komppaan myös tätä. En voisi alistua ihmiselle sukupuolesta riippumatta, jos hän on epävarma. Silloin pitää tyytyä tasavertaiseen suhteeseen.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #17 : 25.08.2011, 20:53 »
Periaatteessa alistuva molemmille sukupuolille mutta tyttöjen kanssa kyllä olen huomattavasti aktiivisempi normi-vaniljaseteissä kuin miehen kanssa eli ehkäpä voisin jopa joskus kuvitella dommeavani tyttöä jos joskus sille päälle sattuis... Miehen kanssa ei oo vielä domme-halut heränneet.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #18 : 26.08.2011, 01:10 »
Tänään kuulin ensimmäistä kertaa termin "sessiobisse" - sopii kyllä hyvin pariin tietämääni naiseen eli hetero saattaa vaihtua bi:hin ja sub dommeen kun sukupuoli onkin kolmen/neljän sessiossa sama. Dommeja noista ei tule ja tuskin bi:kään kiinnostaisi vaniljaversiona.

isabella

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #19 : 26.08.2011, 16:12 »
Olin vuosia pelkästään subi, niin naiselle kuin miehelle. Sitten löysin sisäisen Dommeni naisten suhteen. Pitkään ajattelin, että en voisi alistaa miestä mutta kuinkas sitten kävikään... Nyt teen ensimmäisiä kokeiluja sillä saralla ja vaikuttaa että onnistuu se niinkin  :)  Eli eipä se taida nykyisin olla vastapuolen sukupuolesta kiinni missä roolissa olen. Tosin olen kyllä alkanut noin ylipäätään kallistua enemmän sinne alistajan suuntaan, alistumishalua uusille ihmiselle ei ole ollut enää aikoihin ollenkaan  :o

Viridian

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #20 : 26.08.2011, 22:44 »
Miksiköhän mä tähän vastaan, kun olen suppea hetero? No joo, kuitenkin, minusta on aina ollut aivan mielettömän hauskaa olla toisen naisen kanssa tiiminä alistamassa jotakuta miespuolista. Pitäisikö sit kutsua sitä Domme-siskoudeksi? Jos uhri olisi nainen, niin ehkä ei tulisi samaa intoa, naiset nyt on niin ehania, ettei niitä voi satuttaa saati alistaa.. Tosi loogista, kun juuri siksihän miestäkin pitää kun se on niin söpö ja hellyttävä?

Vir

Ai niin ja jotta asiasta jotain tietävät ei liikaa nauraisi hiljaa mielessään, niin pitää todeta, että jos en usko siihen, että kukaan voisi olla täysin 100% D, niin en usko siihenkään, että kukaan, edes itse, voisi olla täysin 100% hetero. Pitää olla se joku poikkeus joka vahvistaa säännön... Eikös se jos jollakulla on henkisesti keilapallon kokoset pallit, tee siitä käytännössä miehen?

Iisebell

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #21 : 31.08.2011, 09:27 »

 
Naisten kanssa olen vahvasti dominoiva. Naiset herättää minussa halun tuottaa kipua, nautintoa, katsella kivun aiheuttamia tunteita naisessa. Toisaalta haluan ottaa naisen syliin, suudella hellästi vain jotta voisin käyttää häntä lisää. Vain jotta voisin alistaa hänet, murtaa hänet täysin minun hallintaani.
Toisaalta, en ole koskaan kohdannut Dommea.. Joten..  never know..

Miesten kanssa olen täysi vastakohta. Alistuva mies ei herätä minussa halua mihinkään suuntaan. Miehen tulee olla vahvasti dominoiva jotta mielenkiintoni heräisi.

Kaksi vastakohtaa siis löytyy minusta, en kuitenkaan koe olevani switch koska pääsääntöisesti alistun.


Gwendolyne

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #22 : 31.08.2011, 21:44 »
Se, että alistunko vai alistanko, ei liity millään tavalla sukupuoleen. Ihan henkilökemiaa tuo!


coolvibes

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #23 : 02.09.2011, 11:29 »
Ei liity mulla ainakaan sukupuoleen mitenkään :D

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #24 : 02.09.2011, 16:34 »
Täysin henkilökemioista kiinni...

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #25 : 02.09.2011, 17:41 »
No joo, kuitenkin, minusta on aina ollut aivan mielettömän hauskaa olla toisen naisen kanssa tiiminä alistamassa jotakuta miespuolista. Pitäisikö sit kutsua sitä Domme-siskoudeksi?

Tuo oli jotenkin hauskasti sanottu ja minuun se jotenkin osui ja upposi. No on se alistuminen ainakin minulle kiinni sukupuolesta minä kun en miehelle voisi alistua nillään muotoa. Naiselle alistuminen taas tulee jo jotenkin tuolta äidinmaidosta asti ja sille ei vain voi mitään :-*

Trix

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #26 : 07.09.2011, 21:40 »
Mun D/s-suuntautuneisuus ei muutu kumppanin sukupuolen takia eikä liioin kumppanin sukupuoli määrittele oonko alistava vai alistuva. Tosiaan, se on henkilökemiaa - jonkun kanssa vain kolahtaa jollain tavalla, toisen kanssa toisella ja jonkun kanssa ei oikein ollenkaan.

Dineara

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #27 : 19.06.2012, 18:31 »
Oma suuntautumiseni on ja pysyy. Alistumista on kokeiltu, mutta se ei koskaan iskenyt. Naiselta sain kerran kunnolla piiskaa, ja se oli hieno kokemus, lähinnä koska minussa on jonkin verran masokistia ja olen vain viehättynyt persoonallisiin ja voimakkaisiin naisiin - alistuminen ei tosiaan ollut se juttu. Olen D, ja sukupuolesta riippumatta kiinnostunut alistamisesta, en alistumisesta. Olen kiinnostunut enemmän persoonasta kuin sukupuolesta, ja tunnen vetoa ihmisiin sukupuolesta riippumatta.

Feird

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #28 : 19.06.2012, 21:46 »
Itse voisin olla kiinnostunut alistuvasta naisesta, mutta olen luonteeltani kyllä aika switch. Pelkkä fettarikin kävisi siis oikein hyvin, mutta naiselle alistuminen taas tuntuu itselleni vieraalta.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #29 : 19.06.2012, 22:22 »
Ei ole harmikseni kokemusta toisesta naisesta, mutta voisin kuvitella vetäväni hänen kanssaan ihan tasa-arvoisen fetissisession.