Kirjoittaja Aihe: Kysymys biseksuaaleille  (Luettu 28001 kertaa)

SlaM

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 32
  • Tähänasti kaikkea kokeillutta tekisin uudestaan.
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #90 : 16.01.2017, 06:48 »
Koen itseni alistuvaksi joka tilanteessa, sukupuolesta ja henkilömäärästä riippumatta.

organ

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #91 : 03.03.2017, 11:29 »
Minä olen Bi-seksuaali ja alistun sekä naiselle että miehelle.

Diegen

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #92 : 03.03.2017, 14:15 »
Minun naissuhteeni ovat olleet sellaisia rakkaussuhteita ilman valtapeliä, yhdessä asioiden tekemistä. Paskin kommunikaatio on ollut dominoivan naisen kanssa, en arvostanut tarpeeksi, että olisin alistunut. Asuimme yhdessä puolisen vuotta ja kahdenkymmenen vuoden jälkeen melkein pystymme puhumaan toisillemme. Eli en alistu naisille, mutta pidän naisellisista urheilullisista naisista.

Minulla on yksi epäonnistunut rakkaussuhde submiehen kanssa, kovin intohimoisen alun jälkeen ihmettelimme mitä toiselle pitäisi tehdä. Häntä dominoin edelleenkin ajoittain ja hän on sellainen keskusteleva tukipilari, jolle soitan kun ahdistaa. Seksuaalisesti minulla menee parhaiten dominoivan miehen kanssa, koska olen penetraatio ja orgasmikeskeinen. Rakkaus taas puhkeaa hieman herkemmän ihmisen kanssa helpommin kuin dominantin, jotka omaavat hieman itsekeskeisiä piirteitä.

huulipuna

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #93 : 26.04.2017, 19:50 »
Ehkä jotain pientä eroa kyllä löytyy! Molempien kanssa ehdottomasti voin olla sekä sub tai dom, mutta naisen kanssa tulee ehkä automaattisemmin oltua dominoivampi. Miehen kanssa sitten taas menee helpommin subeiluun, mutta toisaalta miehen dominoinnista tulee ihan ekstrahuiput fiilikset kun saa heittää ne perinteiset sukupuoliroolit toisinpäin (vaikken sellaisia muuten suhteeseeni halua, niin sängyssä ne on kyllä tosi jees perinteisesti tai päinvastoin, ja myös niiden roolitusten unohtaminen kokonaan).