Kirjoittaja Aihe: Saako Master itkeä?  (Luettu 26894 kertaa)

Jyrki73

  • Vieras
Saako Master itkeä?
« : 22.08.2011, 13:34 »
Tuolla toisaalla puhuttiin asenteista ja Masterin empatiakyvyttömyydestä, mutta entä saako Master itkeä? No ei kai session aikana, mutta edes muulloin ja subinkin nähden?

Tunnustan että ajatus keskusteluun heräsi, kun itse saatan tirauttaa pelkästään hyvää kirjaa lukiessa, tai elokuvaa, teatteri esitystä seuratessani. Joskus siihen riittää pelkästään, kun muistelee edellämainittuja.

Dominantti

Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #1 : 22.08.2011, 13:50 »
D/s suhde on ihmissuhde. Ihmisillä on tunteet. Tunteita saa ilmaista.

Eli minusta kyllä, silloin kun D/s valta-asetelma ei ole aktiivisesti päällä tietysti saa itkeä. Eikö se ole vain rohkeaa, jos uskaltaa paljastaa tunteitaan?

Tietysti jos toinen osapuoli toivoo vain sessioita tiukasti roolissa voi olla hankalampi tilanne... Itse en kykenisi siihen, ellei kyseessä olisi yhden illan juttu.

Glori

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #2 : 22.08.2011, 13:57 »
Tunnustan että ajatus keskusteluun heräsi, kun itse saatan tirauttaa pelkästään hyvää kirjaa lukiessa, tai elokuvaa, teatteri esitystä seuratessani. Joskus siihen riittää pelkästään, kun muistelee edellämainittuja.

Höm höm.. täällä toinen tunnustaja. Erään kerran subin tuloa odotellessani katselin jotain dokkari nyyhkyjuttua teeveestä. Silmät kosteina kyynelistä sitten ovea avaamaan.

Subi sanoi myöhemmin että on ihanaa kun D:n inhimillisyys näkyy. Meillä pelataan paljon tunteilla, positiivisilla enimmäkseen, mutta nekin saivat syvemmän ulottuvuuden kun näki D.n tuntevan aidosti.

Tämä oli nyt ehkä sekava pikainen vastaus.

Itsellä (negatiivisten) tunteiden näyttäminen on vaikeaa, jos paikalla on ihmisiä joita en tunne hyvin. Ehkä hieman vanhanaikaisesti ajattelen että se on heikkouden osoitus. Oman subin, jonka kanssa suhde on pitkä ja tunnemme toisemme, voin hyvinkin tirauttaa liikutuksen tai harmistuksen kyyneleet. Ei se vähennä arvovaltaani sessiossa.

swan

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #3 : 22.08.2011, 14:14 »
Mulla menee jalat hyytelöksi pelkästä ajatuksesta. Voiko olla ihanampaa kuin itkevä Master? Merkki inhimillisyydestä.

Toisaalta mafiosotkin on kovia itkemään ja näyttämään tunteitaan,ainakin leffoissa. Oisko ne niitä krogodiilin kyyneleitä ;D

Ihminen,oli Master tai kuka tahansa,josta ei voi lukea mitään on ehkä pelottava  ja karteltava.

Heikkous on jotain muuta kuin kyynelissä. Itku on voiman osoitus,uskallusta. Olla altis,kun siinä on riskinsä.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #4 : 22.08.2011, 14:18 »
Hei,

Minusta olisi hyvin hassua ajatella että Master ei saisi itkeä. Mä elän jotkit asiat niin tunteella että saatan itkeä jostain fiiliksestä. Joskus se on ollut droppi session jälkeen, joskus se on voinut olla muista edes menneestä koirasta tms. Se jos kesken session tulisi itku on minulle vähän vieras asia, koska en osaa kuvitella sellaista asiaa mikä sen aiheuttaisi. Toisaalta jos niin kävisi, niin mitä sitten?

Helposti saattaa ajatella että D ihminen ei voisi näyttää tunteitaan ja näin ollen vaikka itkeä alistuvan edessä. Itse kyllä koen sen vähän päinvastoin. Eikös D/s suhteessa nimenomaan olla hyvin läpinäkyvänä ja tarkoitus on toinen tuntea aitona ja läpikotaisin? Eri asia on tietenkin se jos ei tunteitaan ole koskaan näyttänyt tai muuten on siihen kykenemätön.
Itse olen ollut miitissä missä old skool epäkypä D tuli moittimaan kun pidin ystävä Domme jalkoja sylissä ja annoin jalkahierontaa.  ;D

Tekisi mieli tehdä uusi topic aiheesta: Saako Master olle heikko subinsa edessä?   

- Opie

Uniform

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #5 : 22.08.2011, 14:41 »
Musta on raivostuttavaa että naiset aliarvioi meidät miehet tunteettomiksi paskoiksi, jos eivät itke naisen nähden!
Kyllä mieskin itkee jos aihetta on. Yleensä se vaan tekee sen jossain muualla kuin naisseurassa.

Suomalainen mies on vähän niinku perskule!
Kattokaa Miesten Vuoro.

Queena

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #6 : 22.08.2011, 15:00 »
Minä itken kun näen telkussa vauvoja tai söpöjä eläimiä, tai lähes mitä tahansa romanttista. Mielestäni itkeminen on sallittua sukupuolesta tai roolista riippumatta. Itkeminen on jopa suotavaa, ja mielestäni se kuuluu moneen elämäntilanteeseen ja hetkeen niin onnessa ja surussakin.
Itkeminen tuo minulla mukanaan usein myös helpotuksen ja pystyy paremmin rauhoittumaan stressaavan/surullisen/järkyttävän tilanteen jälkeen.

On kai olemassa niitäkin jotka eivät halua itkeä, tai eivät voi. Ei se varmaankaan silti kerro tunteiden puuttumisesta.


telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #7 : 22.08.2011, 19:46 »
Komppaan Uniformia :) Enkä ymmärrä, miksei muka D-ihmisellä olisi oikeutta tunteisiin ja tunteellisuuteen >:(

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #8 : 22.08.2011, 21:13 »
Itkee jos itkettää. Vaikka sessiossakin, jos tilanne on niin herkillä. Meillä on ainakin sattunut niin.  Yhtä vähän kai dominoiva on tunteeton hakkauskone kuin subi heikko vätysparka.

roosa

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #9 : 22.08.2011, 21:16 »
No miksei saisi. Ois hassua jos se joltakulta kiellettäisiin.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #10 : 22.08.2011, 23:00 »
Millä edes oikeasti kiellät itkun tai paskan tulemisen, kyllä se tulee kun on tullakseen  :). Itse itken yleensäkin aika vähän ja harvoin, mutta kyllä esim. hautajaisissa on ollut muutaman kerran täysi mahdottomuus pidätellä kyyneleitä vaikka kuinka hammasta purisi. Mutta suomalainen Mies tosiaan yleensä menee metsään tai muualle syrjään itkemään "arkihuolet", saattaa joskus kännipäissään tirauttaa jopa naisten tai kaverien nähden. Mutta ei kai se sessiolle hyvää tekisi jos kesken rupeaa vollottomaan, oli sitten Master tai Domina - sellaisessa mielentilassa ei kannata sessiota aloittaakaan.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #11 : 22.08.2011, 23:08 »
Kukapa sitä ei tunteitaan näyttäs oli se sitten D tai s...Itku pitkästä ilosta,ja pieru pitkään nauramisesta.Eli kuten tossa normaali ihmisen toimia kaikki!  :'(   O:-)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #12 : 23.08.2011, 06:10 »
Tunteet saavat purkautua myös itkun kautta jos siihen pystyy. Molemmin puolin. Tosin Masterit ovat niiiiiiiiin mastereita, että heiltä ei tahdo toisinaan löytyä edes normaaleja tunteita, saatikka sitten sellaisia joissa kyynel tulee silmäkulmaan.

Oikea aito inhimillisyys on liikuttavaa. Se aiheuttaa naisessa/nartussa vastavuoroon sellaisia tunnelmia, että tekee mieli antaa itsestään entistä enemmän. Aitous ja teeskentelemättömyys pehmentää sisintä kummasti eikä se ole heikkous vaan vahvuus.

Subitar80

  • Vieras
Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #13 : 23.08.2011, 08:25 »
Oikea aito inhimillisyys on liikuttavaa. Se aiheuttaa naisessa/nartussa vastavuoroon sellaisia tunnelmia, että tekee mieli antaa itsestään entistä enemmän. Aitous ja teeskentelemättömyys pehmentää sisintä kummasti eikä se ole heikkous vaan vahvuus.

Todella hyvin sanottu.

Olisiko Mastereiden itkemisten puimisessa loppujen lopuksi kysymys auktoriteetista? Ja sen menettämisen pelosta? Välillä tulee olo, että subit pelkäävät sitä Mastereitakin enemmän. En kyllä oikein ymmärrä, miten itkeminen voisi auktoriteettia heikentää. D/s-suhdetta se ehdottomasti syventää, niin kuin mitä tahansa ihmissuhdetta, jolloin toinenkin haluaa antaa itsestään enemmän. Eikö luottamuksen rakentuminen ja sen osoittaminen loppujen lopuksi lisää Masterin auktoriteettia? Ainakin omasta näkökulmastani muiden seurassa itkeminen on vahvuuden ja itsevarmuuden osoitus - ja siksipä myös aika seksikästä ;)


John

Vs: Saako Master itkeä?
« Vastaus #14 : 23.08.2011, 08:26 »
Miksei saisi, eikös Master voi tehdä mitä haluaa?  :P

Itse tosin vaikea nähdä tilannetta session aikana, missä itku tulisi, vaikka tunteet voivatkin olla pinnalla.
Muussa tilanteessa toki mahdollista.