Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 28255 kertaa)

Ambra

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #15 : 27.06.2015, 22:39 »
Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. Vähän aikaa yritettiin ja sitten todettiin nauraen, että nyt on vastakappaleet niin eri kokoa, että pahempien henkisten tuskien välttämiseksi lopetetaan ja toivotetaan hyvää yötä. Muutoin oli oikein kiva tyyppi ja koska hänellä oli neljä lasta, niin ei se turhan panttina ole kaverilla ollut.

Tämän kokemuksen jälkeen olen sanonut miehille, (jotka jostain syystä kysyy, että onko koolla väliä), että on sillä, mutta ei tarkoita sitä, että pieni olisi huono tai iso hyvä. Pitää olla erikokoisia miehiä, koska on myös erikokoisia naisia. Jollekin metrinen halko on kauhistus ja toiselle ihastus. Jollekin sopii paremmin pieni, kun taas toinen ei edes tunne mitään.


Tella

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #16 : 28.06.2015, 14:33 »
Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. ...

Itsellä myös kokoon liittyen huonona mieleen jäänyt kokemus. Tästä on lähes puoli elämää aikaa, mut ei ole unohtunut. Minua vähän vanhemman kanssa olin ihan vaniljapuuhissa tuolloin. Hänellä oli sen verran kokoa, että tunsin erittäin epämiellyttävästi olevani sängyssä pienen lapsen kanssa. En järkeilemälläkään päässyt tuosta tunteesta eroon ja "onneksi" tapahtuma ei kestänyt kauaa. Ihan kiva poika oli ja en kehdannut ilmaista omaa nolostumistani, kun nuo on yleensä herkkiä juttuja. Mutta jäi hänen kanssaan petipuuhat tuohon yhteen kertaan.

halpahutsu

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #17 : 28.06.2015, 14:56 »
Pyydän heti anteeksi enkä halua aloittaa mitään "onko koolla väliä" -keskustelua, mutta oma huonoin kokemukseni seksin saralla on se, kun kaverilla oli niin pieni, että se ei pysynyt millään sisällä. ...

Itsellä myös kokoon liittyen huonona mieleen jäänyt kokemus. Tästä on lähes puoli elämää aikaa, mut ei ole unohtunut. Minua vähän vanhemman kanssa olin ihan vaniljapuuhissa tuolloin. Hänellä oli sen verran kokoa, että tunsin erittäin epämiellyttävästi olevani sängyssä pienen lapsen kanssa. En järkeilemälläkään päässyt tuosta tunteesta eroon ja "onneksi" tapahtuma ei kestänyt kauaa. Ihan kiva poika oli ja en kehdannut ilmaista omaa nolostumistani, kun nuo on yleensä herkkiä juttuja. Mutta jäi hänen kanssaan petipuuhat tuohon yhteen kertaan.

No joo, myönnetään sama juttu että koolla alkaa olla siinä vaiheessa merkitystä kun ei tunne että onko se sisällä vai ei. Muuten kyllä tekniikka ratkaisee eikä ne senttimetrit  :)
Toinen kokemus kyllä sitten ihan toisesta ääripäästä kun oli ihan surrealistisen iso ja paksu jotta vaikea saada sitä tarpeeksi kovaksi saati sitten että tungettua sitä kunnolla sisälle  :o

tiltu

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #18 : 28.06.2015, 15:15 »
Tavoilleni uskollisena poikkean aiheesta, kun mulle tuli mieleen...

No yksi huonoimmista kokemuksista liittyy tuohon kokoon sillai, että mun piti vaan ottaa suihin, mutta siitäkään ei tahtonut mitään. Syyksi epäilen sitä että miestä itseään kiusasi kalunsa pieni koko.
Mutta siis kaikille niille vinkiksi, jotka epäilee oman kehonsa tai taitojensa kelpaamista, kannattaa puhua näistä epäilyistä kumppanille etukäteen. Kaikkein ikävintähän lienee, jos jännittää ja sitten voi lukea kumppanin huulilta "mitä vit...?". Paree saada muutamat pakit ja monet "ei se mua haittaa"-kommentit.

SirianSub

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #19 : 28.06.2015, 16:48 »
Voi terve, tässä tulee vaniljaista tarinaa kerrakseen:
tapasin kavereiden kautta tyypin jonka kanssa loksahti ajatusmaailmat ja jutut hyvin yhteen. Muutaman kaveriporukalla vietetyn illan jälkeen päätettiin käydä treffeillä.
Treffi-ilta koitti ja käytiin ensin leffassa ja siitä parille drinkille. Olin ihmetellyt jo tovin kuinka tyyppi oli ihan erilainen kuin normaalisti. Selkeesti sitä ujostutti.
Noo, drinkkien jälkeen mun luo ja petiin. Näytti siltä, että tyyppi alkaa nukkumaan. Mun teki kuitenkin kovastimieli joten kiusoittelin sillai nätisti. Kyllähän se siitä innostui, mutta kun tuli aika itse ttoiminnan niin eihän se saanu sitä kovaksi eikä reikääkään löytänyt. Itse olin kyllä parhaani koittanut. Sanoin sit, ettei tästä mitään tuu ja käydään nukkuu.
Myöhemmin kuulin näiltä meidän yhteisiltä kavereilta, että tyyppi oli vielä neitsyt (26v) ja sitä oli jännittänyt meidän treffit niin, että oli äitiltään saanu jotai rauhottavia ja siksi ei seisonut.
Sellanen! Olis muutama muukin huono kokemus liittyen pieneen pippeliin, mut olkoon. On sillä koolla väliä ainakin mulle.

Kinkypuolella.. no, en nyt just jaksa tarinoida kännyllä. Lyhyesti; minä kiinni (jee!), tyypillä yksi sormi käytössä.

Tella

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #20 : 28.06.2015, 19:27 »
Kinkypuolella.. no, en nyt just jaksa tarinoida kännyllä. Lyhyesti; minä kiinni (jee!), tyypillä yksi sormi käytössä.

Otan osaa. Yhdellä sormella saadakseen aikaan jotain pitäis kyllä olla aika velho...

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #21 : 28.06.2015, 20:30 »
Mun huonoimmat seksikokemukset ovat olleet vieraiden,lähes tuntemattomien kanssa tapahtuneet,niistä ei jäänyt kuin paha mieli.

Huonoin kinkykokemus on kun niin ikään myös tuntemattoman miehen kanssa.
Mitään ei puhuttu vaan komentelu alkoi samantien,vaatteet pois ja sängylle ja jo sauva menossa mun peppuun samantein.
Siis ilman mitään esilämmittelyä ym
No,se oli mun osalta siinä,ponkaisin ylös,vaatteet päälle ja pois.

Lady79

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #22 : 28.06.2015, 22:43 »
Tapasin netissä mukavan oloisen miehen ja kirjoittelimmekin aikamme. Ajatusmaailma tuntui osuvan ihan yksiin. Päätimme tavata miehen luona, mutta jotenkin karu todellisuus iski siellä. Yhtäkkiä yhteistä juteltavaa ei ollutkaan ja tilanne oli vähän tennäinen.

Mies halusi seksiä ja jotenkin siihen sitten suostuin. Hän pääsi kaksi työntöä tekemään kun häneltä jo tuli. Harmitteli sitä itsekin ja sanoi että on vain harjoituksen puutetta kun ei ole pitkään aikaan saanut. Hetken tauon jälkeen aloitettiin uudestaan ja kun pääsi sisälle niin tuli taas samantien. Itse jäin täysin puille paljaille ja hipsin hiljaa pois. Jäi aika paska fiilis.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #23 : 28.06.2015, 23:04 »
Paskimmat seksihommat on ollu niitä ku ämmiä ei oo saanu tyydytettyä.
Onneks kertoja on tosi vähän.

 :o

Rotten

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #24 : 29.06.2015, 01:34 »
Paskimmat seksihommat on ollu niitä ku ämmiä ei oo saanu tyydytettyä.
Onneks kertoja on tosi vähän.

 :o

Mä ajattelin että sä viillät kurkun auki, heität ne kuoppaan ja kaadat kalkkia päälle niin ei jää kukaan kertomaan tarinaa.

Pip

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #25 : 29.06.2015, 03:18 »
Paskimmat seksihommat on ollu niitä ku ämmiä ei oo saanu tyydytettyä.
Onneks kertoja on tosi vähän.

 :o

Mä ajattelin että sä viillät kurkun auki, heität ne kuoppaan ja kaadat kalkkia päälle niin ei jää kukaan kertomaan tarinaa.
En mä ainakaan oo koskaan kuullut kenenkään naispuolisen sanovan poikkipuolista sanaa stogesta, joten oiskohan ne hiljaiset vastaäänet sitten siellä kuopissa?

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #26 : 29.06.2015, 03:35 »
En mä ainakaan oo koskaan kuullut kenenkään naispuolisen sanovan poikkipuolista sanaa stogesta, joten oiskohan ne hiljaiset vastaäänet sitten siellä kuopissa?

Sano Pip montako sanaa haluat kuulla, niin mä voin sanoa. ;D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #27 : 29.06.2015, 07:33 »
En mä ainakaan oo koskaan kuullut kenenkään naispuolisen sanovan poikkipuolista sanaa stogesta, joten oiskohan ne hiljaiset vastaäänet sitten siellä kuopissa?

Sano Pip montako sanaa haluat kuulla, niin mä voin sanoa. ;D

Sä vaan haluut sinne kuoppaan... muiden sekaan.  >:D

 ;D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #28 : 29.06.2015, 08:36 »
En mä ainakaan oo koskaan kuullut kenenkään naispuolisen sanovan poikkipuolista sanaa stogesta, joten oiskohan ne hiljaiset vastaäänet sitten siellä kuopissa?

Sano Pip montako sanaa haluat kuulla, niin mä voin sanoa. ;D

Sä vaan haluut sinne kuoppaan... muiden sekaan.  >:D

 ;D

Et uskalla. Mammari. >:D Ja voidaan alottaa sillä, että sä oot liian laiska kaivaan sitä kuoppaa. ;D
*vai veitköhän sä sen bobcatin siitä ompun edestä*

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #29 : 29.06.2015, 09:11 »
Voisin vastata tähän niinku nuoruuden niihin kaverikirjoihin, että "on monia"