Kirjoittaja Aihe: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?  (Luettu 28254 kertaa)

Macy

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #30 : 29.06.2015, 09:13 »
Kaikista huonoin kokemus sattui vaniljan kanssa. Olin muutaman kerran kavereiden kautta tavannut oikein mukavan herttaisen miehen. Eräänä baari-iltava vetovoima kävi tosi suureksi ja päädyttiin mun luo ja sänkyyn. Mies ei ehtinyt olla sisällä kun minuutin kun yhtäkkiä vetäytyi pois. Hänen esinahka oli revennyt ja verta lorisi lankanoille ja reisille. Eikä tässä vielä mitään, sitä sattuu, se oli vahinko, i get it. Mies juoksi niin vauhdilla vessaan että verta roisku (UUSILLE) tapeteille ja lukittautui sinne. Huhuilin oven läpi että onko kaikki hyvin ja pitäiskö sitä haavaa vilkasta mutta sain pelkkää sadattelua vastakaikuna. Kun mies vartin päästä tuli ulos vessasta, keräsi kamppeensa kiroillen ja lähti mitään sanomatta. Menin vessaan, joka muistutti murhapaikkaa. Verta oli lavuaarissa, lattoilla, seinissä, pöntössä, PEILISSÄ..
Siivosin aivan ankaran vitutuksen saattelemana. Laitoin seuraavana päivänä viestin että "Toivottavasti kaikki on ok, mutta olisit voinut siivousavuksi jäädä." Miehestä ei kuulu enää mitään.
Kahden kk päästä kuitenkin lähestyi: "Ympärileikkaus suoritettu, otettasko uusiksi?"
... errr no.

balthazar

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #31 : 29.06.2015, 09:27 »
"Ympärileikkaus suoritettu, otettasko uusiksi?"
... errr no.
"tuntui kuin kyrpäni olisi ollut halkeamaisillaan..." njoo, sori, epäilemättä helvetisperkeleellisen vituttava kokemus. Mutta silti nauraisin ääneen, jos olisit kertonut kasvotusten, ei voi mitään ;D

Mei

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #32 : 29.06.2015, 12:20 »
Löytyy ihan vitusti, mut suurin osa on ollut niin yksipuolista hommaa et en tiedä voiks sitä ees kutsuu seksiks.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #33 : 29.06.2015, 13:04 »
..kaikki moottorikokemukset ovat olleet niitä surkeimpia.. Tosin itsekin suht useasti antanut ymmärtää antavansa, mutta sitten lopettanut hommat alkuunsa tai pahasti kesken -yleensä syystä etteivät " kemiat ja tilanteet ole kohdanneet tai sitten nainen on `lahnannu`.. myös pilde "on voinut olla ruma tahi pahan tuoksuinen  8)" lol

Macy

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #34 : 29.06.2015, 19:57 »
"Ympärileikkaus suoritettu, otettasko uusiksi?"
... errr no.
"tuntui kuin kyrpäni olisi ollut halkeamaisillaan..." njoo, sori, epäilemättä helvetisperkeleellisen vituttava kokemus. Mutta silti nauraisin ääneen, jos olisit kertonut kasvotusten, ei voi mitään ;D

Kyllä se nyt naurattaa mutta ei sillon rikospaikkasiivouksen yhteydessä :D

Amunet

Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #35 : 29.06.2015, 22:08 »
.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2015, 09:24 kirjoittanut Amunet »

_firehead_

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #36 : 30.06.2015, 02:01 »
Yhdellä miehellä oli niin iso kalu, että siitä oli nautinto kaukana. Joka työnnöllä tuntui kun mahaa olisi hakattu.. miesparka. Oikein mukava ihminen, mutta se jäi sitten siihen. :D
Eräs sankari taas oli tulossa jo muutaman työnnön jälkeen. Kysyin hätääntyneenä ja pitkään puutteessa olleena, kuinka monta kertaa hän pystyi tulemaan päivän aikana. Huokaisin jo helpotuksesta, kun tyyppi puhui useammasta kerrasta. Jokaisellahan kestää hiukan pidempään tulla seuraavalla kerralla, eikös? ...kunnes minuuttiseksi toistui toisen... kolmannen... ja neljännen kerran.  :))
Ja parin kanssa; minun saatua orgasmin alkoi toinen nainen ahdistumaan siitä kun ei tule helposti. Vertasi itseään minuun ja oli selkeästi mustis ja epävarma itsestään. Siinä sitten kilpaa lohdutettiin ja tsempattiin naista. Ja kun tämä sattui useampaan kertaan... Total girl boner killer.
Ja kinkypuolelta; seksikokemukset ovat olleet so far extremely good. Mutta on niitä "dominoivia", jotka kuvittelee että subi on polvillaan heti ensitapaamisella - varsinkin kun heittää härskejä ja sovinistisia vitsejä.
Yhden illan helmiä (ensitreffit, "haluaisin vain tutustua sinuun"):
-sunhan pitäis kokata meille, höhöhö ! (Wtf)
-no nythän mä voin sit tulla sun luokse leikkiin ! (Ei, et voi.)
-onpa hyvä perse, pyllistä vähän, höhöhö !
 
Ehkä mulla vain on huono huumorintaju tai sitten olen vain huono subi  ::) Oli miten oli, arvatkaa vain irtosiko pillua?
« Viimeksi muokattu: 30.06.2015, 02:57 kirjoittanut _firehead_ »

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #37 : 30.06.2015, 02:15 »
irtosiko pillua?

Lainaus
Eikuniinku yeaa!

Kyllä.


  * )

_firehead_

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #38 : 30.06.2015, 02:21 »
irtosiko pillua?

Kyllä.


  * )

 ;D mä jätin tuon retorisen kysymyksen ihan silläkin uhalla, että joku heittää näsäviisasta vastausta.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2015, 02:53 kirjoittanut _firehead_ »

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #39 : 30.06.2015, 02:29 »

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #40 : 30.06.2015, 02:33 »
irtosiko pillua?

Kyllä.


  * )

 ;D ;D

I might highly disagree with arguments presented whereupon a case of

a scenario of travesty was to be withheld.


  * )

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #41 : 30.06.2015, 05:29 »
Well now,

kas, maailmoitananyrjäyttävää, täh?


  * )

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #42 : 30.06.2015, 05:41 »
Aaondllll this shall be spat unto thy face.


  * )

millivilli

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #43 : 30.06.2015, 07:52 »
Mun eka "kinkykokemukseni" hah.  :o

Olin suuren suuren päätökseni tehnyt ja päättänyt kokeilla masteria vuosi sitten. Löysin mukavan tuntuisen nuoren kaverin AS:sta (eka virhe?), joka selitti ummet ja lammet osaamisestaan.. Minua tietysti jännitti.. ja varmistelin tilannetta kolmisen kuukautta ainakin ennenkuin tapasimme viimein.. Olimme siis puhuneet ja puhuneet ja kerran kahviteltukin ennen sessiota.
Jännitys oli karmaiseva, kun ajelin Vantaata  ja erästä tunnettua hotellia kohti. Olin hankkinut jopa piiskan messiin.

Lopputuloksena.. Kolli läpsäs mua kerran persiille, alkoi hyvin vaniljaiseen tapaan nussimaan mua takaapäin ja kysyi: "Mitäs sä seuraavaksi sit haluat?" Siis siinä koko setti! Kolmen-neljän kuukauden jännittäminen ja kerta läpsäsy takapuolelle?!

- urpomagneetti

Boo

  • Vieras
Vs: Huonoin seksi/kinkykokemuksesi?
« Vastaus #44 : 30.06.2015, 08:51 »
Macy veti ehkä pohjat. :D Mutta joo, ehkä joku niistä kerroista kun on ollut niin humalassa ettei ole saanut heppiä ylös. Samaan aikaan tosi turhauttavaa ja noloa. Se oli silloin joskus kun tutustu yökerhojen maailmaan. Nykyään osaa juoda vähän paremmalla maltilla.

Yhdellä miehellä oli niin iso kalu, että siitä oli nautinto kaukana. Joka työnnöllä tuntui kun mahaa olisi hakattu.. miesparka. Oikein mukava ihminen, mutta se jäi sitten siihen. :D

Tuotakin käynyt usein, mutta joskus 18-20-vuotiaana ja sinnepäin. Ei sinänsä haitannut. Ajattelin, että mieluummin liian iso kuin liian pieni. Sittemmin oon kyllä vähän, öhm, kelannut, että saattopa olla vähän omasta osaamisestakin kiinni.

Muutenkin jäänyt huonot seksikokemukset sinne niille ajoille kun aloitteli ja opetteli. Kinkyhommat tullu niiden aikojen jälkeen, ja eipä niitä taida oikeestaan kai huonoja ollakaan.