Kirjoittaja Aihe: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?  (Luettu 28816 kertaa)

Simonbee

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #15 : 02.02.2014, 18:44 »
Varmaan se mieleen jää, kun tai pikemminkin jos sellaisen sitten joskus kokee...  ::)

hiz

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #16 : 02.02.2014, 19:49 »
Mitä sinä muistat omasta ensimmäisestä kerrastasi? Jännititkö kovasti etukäteen, koitko epävarmuutta vai onnistumista? Oliko sinulla käytössäsi erilaisia välineitä? Miltä tuon ensimmäisen kerran muisteleminen tuntuu nyt?

Muistan ensimmäisen sessioni, mutta en silloin etukäteen tiennyt että siitä tapaamisesta tulisi sessio, enkä edes silloin vielä tiennyt että olen sub, tiesin vaan että nautin rajusta seksistä. Niin tiesi mieskin koska olimme jo jutelleet mieltymyksistämme ja aiemmista kokemuksistamme paljonkin.

Hän taisi jo niistä ymmärtää että minussa oli subi-ainesta, ja kävi heti käsiksi sen verran vaativasti että minun puolustusvaistot heräsi ja yllätin (itseni ja hänet) potkaisemalla hänet sängystä. Seurasi lyhyt mutta raju yhteenotto, jonka minä tottakai hävisin.. Mutta kiima oli siinä vaiheessa niin huippulukemissa että en välittänyt enkä valittanut vaan annoin hänen jatkaa mitä oli vastustelujani ennen aloittanut, ja tällä kertaa nautin siitä.

Tuo kerta jatkui sitten enemmän perinteisen vaniljaisesti, (tai no ::) ) mutta heti kun oltiin ehditty jutella tilanne läpi ja D varmistunut siitä että halusin lisää, niin otettiin sitten jatkossa yhä enemmän D/s:ää mukaan, ja myöskin välineitä.

Ja miltä muisteleminen tuntuu juuri nyt? Tuo oli minulle avain bdsm-maailmaan, ja olen erittäin kiitollinen kaikesta mitä subiheräämiseni jälkeen olen saanut kokea.

Jake

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #17 : 02.02.2014, 20:54 »
Joo, mitä luetaan sessioksi...? Anyway, lapsi mikä lapsi...  ::)

Nemean

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #18 : 02.02.2014, 20:58 »
Kysymys on siinä mielessä kimurantti, että minun on ollut vaikeaa mieltää omista kokemuksistani, mikä kuuluisi juuri "session" kategoariaan ja mikä jäisi tämän ulkopuolelle, mutta nyt sivutan kuitenkin pilkun viilamisen ja keskityn olennaiseen...
Muistan oman ensimmäisen "sessioni" tilanteena, jossa ulkoisilla tekijöillä/rooleilla ei ollut mitään virkaa.
Siinä oli hetkessä kaksi ihmistä, toinen alistajana, toinen alistettavana, ja molemmat siitä nauttivat.
Seksuaalisuudesta nauttimista puhtaimmillaan, tilanteessa jossa luottamus toimi molemmin puolin.
Todellisuudesta irroittautuminen sai tällöin hyvin konkreettisen muodon, joka teki kokonaisuudesta niin eheän, että toin sen tässä yhteydessä esille, ilman likaisia yksityiskohtia.
-Vaikka tässä saattaa olla vivahde yltiöromantisuutta, niin silti kun palaset osuvat kohdalleen, niin lopputuloksena on silkkaa kauneutta.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #19 : 02.02.2014, 21:37 »
Tämä on mulle helppo, sillä osaan heti määritellä mikä oli minulle ensimmäinen sessio. Se oli live-sessio, joka perustui nettitutustumiseen ja nettileikkimiseen saman ihmisen kanssa.

Vapisin kuin haavanlehti, koska minua jännitti niin. Väistin suudelmaa, koska minua jännitti niin. Mies oli komea, ovela ja huumorintajuinen.

Pikkuhiljaa kikattavasta ja ujostelevasta olemuksesta päästiin, kun leikkiin tuli tummempia sävyjä. Minulla oli silti turvallista olla koska kaikki lähti hyvin varoivaisesti ja tunnustelevasti etenemään (vaikka netissä olikin jo leikitty varsin rajuja juttuja). Loppuillasta liihottelin jossain sub -astraaleissa, koska olin niin paljon saanut kaikkea hemmottelevaa: köysiä, "täytteitä" ja piiskaa. Sessiointi ei jäänyt siihen yhteen kertaan.  :love:

hiz

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #20 : 02.02.2014, 22:13 »
Joo, mitä luetaan sessioksi...?

Tuo minkä minä kerroin oli ehkä enemmänkin ensimmäinen alistuminen, eikä ensimmäinen sessio. Mutta senjälkeiset kokemukset ja sessiot eivät enää tuntuneet ensimmäisiltä sessioilta, oli sitten vaan ensimmäiset kaikkea muuta (ensimmäistä kertaa piiskaa, kahleita, köysiä, nipsuja, muita mukana jne), mutta niitä tuli sitten vähitellen. Voisin ajatella, että aika monilla kinkykokemukset tulee asteittain eikä ole niin selvästi rajattua ensimmäistä "sessiota". Mutta näköjään jotkut ketjuun vastanneista ovat hypänneet suoraan sessioon.

Naya

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #21 : 02.02.2014, 22:39 »
Omalla kohdallani sessiointiin siirtyminen oli niin vaiheittaista etten pysty sanomaan mikä olisi ollut ensimmäinen varsinainen sessio. D:ni johdatteli minut kovin vaivihkaisen ovelasti mukaan juttuihin..

Mutta. Ensimmäinen kerta kun läsnä oli dominointia oli kuitenkin kun käteni sidottiin selän taa nahkavyöllä ja minut "pakotettiin" ottamaan suihin. Pakotettiin on lainausmerkeissä siksi että eihän sitä kai voi pakottamiseksi laskea kun nautin täysin siemauksin tilanteesta.

tonyh

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #22 : 03.02.2014, 00:47 »
  Käynnistänpä minäkin aikakoneen.

  Halju muistikuva myöhemmiltä kouluajoilta, kun yksi erikoinen ja synkän itsevarma, melkein ikäiseni tytteli tapasi vielä vierailla luonani. Tapailu alkoi muista yhteyksistä, kun meillä riitti aina kosolti eksoottista juteltavaa sen suomettuneemman aikakauden kontekstissa. Emme olleet edenneet seksiin, kun aloin jo vakavasti projisoida häntä toteuttamassa erikoisempia alistumisfantasioitani. Silloi ne eivät olleet vielä "mainstreamia" missään muodossa, kuten tänä päivänä. Aiheen esittäminen nostatti tyttelissä kuitenkin vastarinnan. Sillä oli nimittäin omat traumansa, jotka liittyivät hänen lapsuuteensa ja joiltakin kasvattajiltaan saamaansa kotikuriin, johon oli kuulunut lakiemme mukaan rikollistakin toimintaa. Niistä kerrottuaan hän kuitenkin alkoi vähätellä traumojaan ja totesi, että hänen pitää ensin tutkia menneisyyttään. Vasta sen jälkeen... Noh... Viikon kuluttua tyttö oli "käsitellyt" asioita kohdalleen ja dominointihaluakin alkoi löytyä. Saimme molemmat monenlaisia, uusia kokemuksia jo ekan puolituntisen aikana... hän oli huolellinen ja hyvä siinä mitä teki. Ekasession lopussa sovimme, että masturboin nyt itseni samanaikaisesti, kun hän kutittelee kainaloitani ja kiusoittelee nännejäni. Se nipistely oli kuitenkin turhan kovaa, mutta hän ei vain tajunnut sitä. Sessioimme ehkä kymmenen kertaa myöhemmin ja otteet paranivat. Hän vaan oli välillä aika hermostuneen oloinen, vaikka toisaalta sanoi tykkäävänsä. Kaikki sessiot oli mielestäni kohtuuhyviä. Kun kesä tuli ja ilmeisesti muitakin poikia kuvaan hän ilmoitti jääkylmästi, ettei suostuisi enää tapailemaan minua. Saisin hänelle päiväsaikaan soittaa, mutta ei muuta ja että olin kuulemma ollut melko negatiivinen kokemus monelta osin, pitänyt häntä tynnyrissä jne.

  Ymmärsin mäkin (aika pian), että kyse oli omista puutteistani. Olin kurkottanut korkealle ja vaikken sieltä alas heti mätkähtänytkään tiesin, että olin satuttanut toista, aika karismaattistakin ihmistä syvästi ja suht' varhaisessa elämänvaiheessa. Sen ymmärrettyäni putosin tosi kovaa. Kuitenkin runkkufantasioissani tämä nainen yhä joskus nousee dominoimaan minua, mutta toisaalta ei olisi pitänyt vaatia sitä alunperinkään, sillä muistan sen vieläkin, kuin eilispäivän. Hän ehkä nautti, mutta ei kuitenkaan pitänyt kokonaisuudesta, ja näki paljon pahoja asioita minussa. Hän tykkäsi, mutta kokemus oli loppupeleissä negatiivinen ja turha. Tästä juontuikin mieleen elokuvallinen lause: "Kaikki mihin hän koskee, muuttuu hetkessä arvottomaksi...". Ehkäpä olen juuri tällainen vapaudenriistäjä sitten.

  Anteeksipyyntö kuitenkin ko. tytölle... tynnyrissä me oltiin molemmat ja vaikka alitajuisen käsitykseni mukaan et näitä juttuja paljon harrastelekaan, varmaan olen siinäkin asiasssa väärässä. No, minähän en ole paljon lääppinyt sen yhteisen keväämme jälkeen kuitenkaan. Se on selvä.

  Nyt alkoikin sitten soida päässäni Leevin Mitä kuuluu Marjaleena?   :'( No, ollutta ja mennyttä. Turha murehtia, kun ei itekään ymmärrä. Ei oo mitään, mitä pitäisi ymmärtää, kun on pelkkää menetettävää... vain muilta vietävää. Heittäkää homeinen schillinki, niin pääsen taas pari kilometriä eteenpäin.  ;D
« Viimeksi muokattu: 03.02.2014, 01:29 kirjoittanut tonyh »

Puremua

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #23 : 03.02.2014, 07:48 »
Mun pitää varmaan vähän perustellä omaa mietintää sessiosta. Muistelen niitä nuorena saamiani kokeiluja, joita en tänäpäivänä koe olevan mitään sessiota. Jos sidotaan kiinni ja turvallisesti hoidetaan hommat vanilijalla, ni musta siinä ei ole mitään kummallista. Peruskauraa, jota voi hoitaa vanilijaisittain. Sit ku kelaa vuosia eteenpäin, jolloin tapaan kaverin, joka oli kiinnostunu kinkystä, teki mulle jotain odottamatonta. Olin kyllä lupautunu sille kaikennäköiseen, mut en mä arvannu, mitä saisin. Siitä kahlittuna olemisesta, raakuudesta, yllättävästä tilanteesta ja nöyryytyksestä ja kykenemättymyydestä karkaamaan tilanteesta, jouduin alistumaan kokonaan ja antamaan pilluni ja perseeni täysin mun OIKEASTI ensimmäisen masterin käsittelyyn. Grr... vieläki tykyttää pillussa, ku muistelen...  :P

my_may

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #24 : 03.02.2014, 11:58 »
Oma ensimmäinen kokemukseni ei varsinaisesti ollut sessio, mutta nostattaa hymyn huulille, joten jaan sen teidän kanssanne.

Joskus vuosia sitten jututin yhtä miestä netissä. Luulin vilpittömästi ettei mussa ole mitään kinkyjä piirteitä. Aiemmissa vanilijaisissa suhteissani olin kokeillut joitain ns. "kinkyjä" elementtejä ja todennut että tylsää ja työlästä. Tämä mies kuitenkin aina netissä keskustellessamme ilmoitti haluavansa piiskata minua ja luulin sen olevan jonkinlainen paskaläppä ja nauroin aina hieman vaivautuneesti.

Sitten tapasin tämän miehen ja yksi asia johti toiseen ja päädyin herran kämpille. Siellä herra läväyttää kaapin täynnä piiskoja auki ja ilmoittaa, että tykkää leikkiä niillä. Meikäläinen siihen, että "Hieno homma, mutta et mun kanssa." Siinä sitten touhuiltiin vaniljaisesti ja tämän jälkeen hän hakee kaapista kevyen puisen läpsyttimen ja ilmoittaa, että lyö mua sillä 10 kertaa. Olin vielä siinäkin vaiheessa ideaa vastaan, mutta toisaalta tilanteen absurdius ja koomisuus puhuttelivat, niin annoin hänen sitten lyödä.

Muistan kun olin bussissa matkalla kotiin ja kelailin, että mitä tuli tehtyä. Oli hieman sellainen fiilis, että hieno homma, oon taas keksinyt jotain aika vinoutunutta. Aika vei eteenpäin ja tutustuin tähän mieheen paremmin ja pääsin ihan oikeisiinkin sessioihin ja seurustelimmekin melkein neljä vuotta.

Täytyy vaan todeta, että herra oli aika rohkea kun avasi kaappinsa heti ekalla tapaamisella ja määrätietoinen kun uskalsi kokeilla muhun piiskaa, vaikka itse pidin sitä jonkinlaisena kajahtaneena vitsinä.

Purppura

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #25 : 03.02.2014, 14:13 »
Täytyy vaan todeta, että herra oli aika rohkea kun avasi kaappinsa heti ekalla tapaamisella ja määrätietoinen kun uskalsi kokeilla muhun piiskaa, vaikka itse pidin sitä jonkinlaisena kajahtaneena vitsinä.

Tai sitten n.s. rehellinen kaveri joka ei halunnut kätkeä taipumuksiaan. Onhan se vähän tökeröä vetää piiska esiin ensimäisellä kerralla, mutta toisaalta jos ei vaniljasuhdetta halua niin sillä piiskan näyttämisellä ainakin tekee omat taipumuksensa selväksi niin että toinen saa valita onko homma ok. Kun nykyinen tyttöystäväni tuli luokseni ensimmäistä kertaa, näytin hänelle kaapissa olevat köyden ja kerroin että tykkään leikkiä niillä. Vain ja ainoastaan sen takia että tyttö tietäisi mihin oli ryhtymässä. :P

Papi

Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #26 : 03.02.2014, 21:47 »
Muistan oikein hyvin sekä subin että session, joka meni aika pitkälti chätissä ilmoittamani "kaavan" mukaan plus improvisoinnit päälle. Heti ekalla tapaamisella täysi rähinä päälle sekä ulkona että sisällä. Onnistui niin hyvin, että tapailitiin sitten useiden vuosien ajan. Tästä on nyt jo yli 10 v aikaa, mutta ei se eka kerta hevillä unohdu.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #27 : 03.02.2014, 22:25 »
tais olla 1975 kun pihapiirin tytöt jäivät ekojakertoja vangiksi "rosvo&poliisi/ "inkkari&länkkäri" -leikeissä ja tulivat vakavammin "sidotuksi" puihin, tamppaustelineeseen, lipputankoon.. suljetuksi verkkokomeroon.. ennen kinkyclubia useat daamit nauttivat kahleista Muu ry n jatkoilla mm. makasiinien katoilla, sekä lepakon yöbileissä jo 80-luvun alussa. Noista tunnelmista sitten pikkuhiljaa elelty 2000 -luvulle..
Missä menee session ja normielämän seksuaalisuuden tai seksin rajat, ei ole mulla tarkempaa havaintoa... ???

Rotten

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #28 : 04.02.2014, 18:28 »
tais olla 1975 kun pihapiirin tytöt jäivät ekojakertoja vangiksi "rosvo&poliisi/ "inkkari&länkkäri" -leikeissä ja tulivat vakavammin "sidotuksi" puihin, tamppaustelineeseen, lipputankoon.. suljetuksi verkkokomeroon..

Juu, oishan sitä voinut itekkin mainita tällaiset jutut naapurintyttöjen kanssa jo joskus about neljävuotiaana. Muovikäsirautoja ja kaiken maailman villalankojen kanssa tuli pelehdittyä. Mutta en laske miksikkään sessioksi. Kova hinku sitä oli tehdä mutta aika pirun viatonta se oli.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Vieläkö muistat ensimmäisen sessiosi?
« Vastaus #29 : 05.02.2014, 03:46 »
Joo muistan, valitettavasti yli 15v sitten ensimmäiset räpellykset silloinen avovaimon kanssa: hävettää  :(
Voi, kun pystyis unohtamaan...