Kirjoittaja Aihe: Oonko jotenkin sairas kun haluaisin että mies lyö mua esim. riidan aikana.  (Luettu 27877 kertaa)

Jade95

  • Vieras
Kaikki on sanonut että ei ole normaalia. En kuitenkaan haluais miestä joka on oikeasti väkivaltanen..

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Olet vaan erilainen kuin ne ihmiset joille olet tullut ulos kaapista mieltymyksistäsi. :) kaikki ei vaan osaa hyväksyä erilaisuutta.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Mä en kyllä välttämättä haluis että mua lyödään riidan aikana. Seksin aikana kyllä kiitos :)
Vai onko tässä kyse fantasiasta missä on "riita" joka onkin oikeasti seksuaalista leikkiä?


IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Mä en kyllä välttämättä haluis että mua lyödään riidan aikana. Seksin aikana kyllä kiitos :)
Vai onko tässä kyse fantasiasta missä on "riita" joka onkin oikeasti seksuaalista leikkiä?

Tässä on nyt kyseessä truesub, joka haluaa tulla alistetuksi oikeasti. Se tunne purkautuu riidassa haluna tulla lyödyksi, satutetuksi niin että varmasti tuntee että toinen on vahvempi. Henkinenkin satuttaminen riittää, jos toinen on henkisesti vahvempi eli kykenee siihen sillä tavoin.

IKRM

mustapukki

Ihan normi asia. Kiihottuminen riitelystä on tietääkseni yleisesti tiedossa oleva ilmiö.

Riverlady

  • Vieras
Mä en kyllä välttämättä haluis että mua lyödään riidan aikana. Seksin aikana kyllä kiitos :)
Vai onko tässä kyse fantasiasta missä on "riita" joka onkin oikeasti seksuaalista leikkiä?

Tässä on nyt kyseessä truesub, joka haluaa tulla alistetuksi oikeasti. Se tunne purkautuu riidassa haluna tulla lyödyksi, satutetuksi niin että varmasti tuntee että toinen on vahvempi. Henkinenkin satuttaminen riittää, jos toinen on henkisesti vahvempi eli kykenee siihen sillä tavoin.

IKRM

Aloittajalle haluan ensin kertoa, että joka kerta kun tämän baarin foorumeilla joku vetää vakavissaan esiin niin kutsutun "true"- tai "truukortin", ilmiö on sama kuin jos joku jossain muussa nettikeskustelussa vetää esiin niin kutsutun natsikortin. Kyseisen kortin käyttäjä häviää keskustelun, kun meni mokoma analysointikyvyn puuttuessa kyseisen kortin käyttämään, koska kortin käyttämällä kertoo muille keskustelijoille, että vain hän tietää miten 'pitää' olla, "poljen jalkaa ku kinkyilette eri lailla kuin mä ja ootte ihan tyhmii". (Muissa nettikeskusteluissa natsikortti on se jolla muiden mielipiteet yritetään mitätöidä väittämällä muita kansanmurhaajien sukulaissieluiksi; kinkypiireissä sama kortti ei tehoa ainakaan käyttäjän toivomalla tavalla, koska osalla kinkyistä on natsifetissi.)

Edellisen kommentoijan tarkoittamia "truu" ;D  ;D subeja on olemassa toki. He kokoontuvat ruumishuoneilla ja hautausmailla.

Ajattele aloittaja myös mihin asemaan asetat riidan toisen osapuolen. Fyysinen parisuhdeväkivalta on virallisen syytteen alainen rikos, josta lyöjälle koituu vähintään kuulusteluja, mahdollisesti sakot ja jopa vapausrangaistus. Mitäs mieltä miehesi on siitä, että sinä hänen tietämättä periaatteessa tekisit hänestä rikollisen? Tahtoisko hän missään tapauksessa edes lyödä sua, vaikka olisi 100% varmaa ettei rangaistusta tule?

"True"kortin käyttäjistä huolimatta hyvä että tulit kysymään aiheesta täältä, jossa aihetta moni on pohtinut! On nimittäin olemassa ratkaisu, jolla voit toteuttaa masokismin muotoasi turvallisissa puitteissa. Ratkaisu on tilapäinen roolileikki, jossa lietsotte itsenne aggressioon mutta käytössä on ns. turvasana, jota jos lyöty osapuoli käyttää, lyöjä lopettaa heti koko leikkihetken. Sillä lailla mopo ei karkaa, vaikka olis kuinka kivaa  :)

Ota lyödyksi tulemisen toiveesi puheeksi miehesi kanssa - sinähän et tahdo tehdä hänestä rikollista - ja sitten opettelette netistä, mitä on sessio, turvasanat ja jälkihoito. Eka sessio harjoittelua ihan pikku taputtelulla ja siitä sitten eteenpäin lain, ihmisfysiikan ja turvasanaston asettamissa rajoissa  :peukku:

Otsikon kysymykseen vielä vastaus: et ole sairas. Kinkyys poistettiin Suomessa sairausluettelosta 2011 alussa ja nykyään kinkyn eri ilmenemismuotoja pidetään sairauksina vain jos kinky itse kokee kärsivänsä kinkyydestään, jos esim. kinkyily muodostuu pakkomielteiseksi häiriöksi, jonka takia muu elämä tulee laiminlyötyä.

KoBa

  • Vieras
Ihan normi asia. Kiihottuminen riitelystä on tietääkseni yleisesti tiedossa oleva ilmiö.

Niin, on jopa yleisessä käytössä oleva termi "sovintoseksi"
Siihen päälle vielä masokismi niin ei tuo mitenkään erikoiselta asialta tunnu

submit

  • Vieras
Joskus Sexpon työntekijän kanssa jutellessa (kylläkin ihan muissa merkeissä), tuli puheeksi, että moni subnainen hakee vaistomaisesti tietyntyyppisiä (usein vääränlaisia...)  kumppaneita, ennen kuin on tiedostanut täysin oman kinkyseksuaalisuutensa ja löytänyt tietoa siitä, mitä BDSM on ja miten sitä kannattaa toteuttaa. Vaisto saattaa johtaa harhaan, ja löytää itsensä väkivaltaisesta seurasta tai yllyttämästä kumppania väkivaltaan. Omalle kohdalle ei löytynyt nuorena oikeasti seksuaalisesti dominoivia henkilöitä, vaan muuten vaan kusipäisyyteen yllytettävissä olevia, joten eihän niistä mitään D/s-suhteita tullut :D


Itsellä oli jo nuorena tiedossa se, että mulle pitää tarvittaessa "osoittaa paikkani" ja luonnollisestikin pidin vässyköinä niitä jotka eivät siihen kyenneet tai halunneet siten toimia. En tietenkään tarkoita, että kaikilta subeilta löytyisi vastavaa käytöstä, tai että se olisi ainoa oikea tapa ;)

submit

  • Vieras
Ratkaisu on tilapäinen roolileikki, jossa lietsotte itsenne aggressioon mutta käytössä on ns. turvasana, jota jos lyöty osapuoli käyttää, lyöjä lopettaa heti koko leikkihetken. Sillä lailla mopo ei karkaa, vaikka olis kuinka kivaa  :)



Totta, tuo on yksi ratkaisu.


Muitakin voi olla, vaikkapa D/s-suhde, jota voidaan ESIMERKIKSI harjoittaa ilman roolileikkejä, valta-asetelman ollessa enemmän tai vähemmän päällä jatkuvasti.

Riverlady

  • Vieras
Ratkaisu on tilapäinen roolileikki, jossa lietsotte itsenne aggressioon mutta käytössä on ns. turvasana, jota jos lyöty osapuoli käyttää, lyöjä lopettaa heti koko leikkihetken. Sillä lailla mopo ei karkaa, vaikka olis kuinka kivaa  :)

Totta, tuo on yksi ratkaisu.

Muitakin voi olla, vaikkapa D/s-suhde, jota voidaan ESIMERKIKSI harjoittaa ilman roolileikkejä, valta-asetelman ollessa enemmän tai vähemmän päällä jatkuvasti.

Kyllä. Ketjun aloittaja nähdäkseni aloittelija, niin yritin esitellä hänelle helpommin toteutettavia vaihtoehtoja, joilla voi aloitella. Kokoaikaiset alistussuhteet on parhaimmillaan ihania, mutta kuuluvat kinkyn vähän niinkun "jatko-opintoihin".

Ihan normi asia. Kiihottuminen riitelystä on tietääkseni yleisesti tiedossa oleva ilmiö.

Niin, on jopa yleisessä käytössä oleva termi "sovintoseksi"
Siihen päälle vielä masokismi niin ei tuo mitenkään erikoiselta asialta tunnu

En itse ole sovintoseksi-ihmisiä. Liikaa vaivaa ja kilpailuhenkeä ainakin niissä riidoissa, joissa itse olen osapuoli, ja onhan sovintoseksi nyt sellaista lähiöalkkisten hommaa kaiken kaikkiaan. Sen verran tutustunut aiheeseen kuitenkin, että riidellessä adrenaliinitaso nousee ja siksi saattaa ruveta panettaa. Adrenaliinitaso on suotavampaa nostaa muilla keinoilla: pelottavien asioiden tekeminen, pelotti itse kutakin mikä vaan, saa veren kiertämään. Yksilöstä riippuu, missä päässä veri kiertää eniten. Aloittajalle sanon että mielikuvitusta kehiin ja sessio päälle, mitä sulla / teillä on siinä menetettävää. Jos ei joku asia toimi, koitatte jotain muuta, koska kokeilu itsessäänkin on jännää :)

submit

  • Vieras
Ratkaisu on tilapäinen roolileikki, jossa lietsotte itsenne aggressioon mutta käytössä on ns. turvasana, jota jos lyöty osapuoli käyttää, lyöjä lopettaa heti koko leikkihetken. Sillä lailla mopo ei karkaa, vaikka olis kuinka kivaa  :)

Totta, tuo on yksi ratkaisu.

Muitakin voi olla, vaikkapa D/s-suhde, jota voidaan ESIMERKIKSI harjoittaa ilman roolileikkejä, valta-asetelman ollessa enemmän tai vähemmän päällä jatkuvasti.

Kyllä. Ketjun aloittaja nähdäkseni aloittelija, niin yritin esitellä hänelle helpommin toteutettavia vaihtoehtoja, joilla voi aloitella. Kokoaikaiset alistussuhteet on parhaimmillaan ihania, mutta kuuluvat kinkyn vähän niinkun "jatko-opintoihin".


Jep, mutta varsinkin alottelijana tiedonhalu on yleensä suurta, joten miksi ei heti ottaisi selvää asioista monipuolisesti :)

MasterOpie

  • Vieras
Kaikki on sanonut että ei ole normaalia. En kuitenkaan haluais miestä joka on oikeasti väkivaltanen..

Kun esittää tällaisen kysymyksen niin olisi toivottavaa saada vähän enemmän lisäinformaatiota. Vähän kun kysyisi: luulen että sain paniikikohtauksen, olisikohan Venlafax mulle sopiva lääke?

Ilmeisesti olet alistuva ja toiveesi liittyy tähän kontekstiin. Alla ajatuksiani tältä pohjalta.

Jos sinulla ei ole Ds tms. suhdetta miehesi kanssa ja hän "lyö" sinua, se on aina väkivaltaa. Jos annat väkivaltaisella ihmiselle ensimmäisen lyönnin on suuri todennäköisyys että heräät (tai olet heräämättä) joku kerta teho-osastolta.

Jos haluat alistamista mieheltäsi riidan kautta, etkä sitä muuten saa, niin mielestäni toimit väärin.

Haluat että mies lyö sinua.
- Haluatko vitsaa takapuoleesi jolla kitketään turha kiukuttelu? Täysin ok oikeassa dynamiikassa.
- Mies on käynyt vieraissa ilman lupaa ja suutut. Saat suuttumisestasi lyönnin. Ei ok!
- Haluatko että sinua lyödään kämmenellä, nyrkillä vai puukolla? Melkoinen ero.

Kysymys on niin epämääräinen etten osaa vastailla tarkemmin. Jos kerrot lisätietoja voin jatkaa.

Oikeassa dynamiikassa, yhdessä rajat sovittuna, kaikki lienee mahdollista.

- Karwis


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Kysymys kai kuului jotenkin että 'olenko sairas' eikä 'onko oikein että..'...

Kyllä, olet määritelmien mukaan sairas ja ei, siihen ei auta disperiini.

Oikea kysymys lienee kuitenkin se, että hyväksytkö että olet jonkun määritelmän mukaan sairas tai
välitätkö koko määritelmästä. Olet kuitenkin mitä olet jo uskallat sitä olla.

Se mitä kaikki bdsm-jumalolennot kertovat siitä mikä on oikein ja väärin on sitten taas jokaisen oma näkemys
siitä mikä on oikein ja/tai väärin ja taas on kyse siitä miten itse haluat toimia ja hyväksytkö sen ja siitä
mahdollisesti aiheutuvat seuraumukset.

-Stoge



eugénie

  • Vieras
Luulen, että todellisen riidan aikana sinua mielellään ja suostuttelematta lyövä (turpaan vetävä?) mies on autenttisesti väkivaltainen tyyppi. Vaikka olisit ilmaissut palavan halusi lyödyksi tulemiseen.

Ongelmana on vain se, että selvästi tahdot tilanteen olevan hallinnassasi, koska mies ei saa olla oikeasti väkivaltainen. BDSM:n kaltainen roolileikki siis sopisi sinulle paremmin, mutta tuntuisiko se samalta?

Chmlnidae

  • Vieras
Onnittelut! Olet löytänyt jotakin itsestäsi. Se on aina hienoa. Nyt voit sitten tutkailla miten käytäntö asiassa toimisi. Neuvojakin näyttää tulleen runsaan puoleisesti.
Ilmeisesti "mies" kysymyksessä on vain hypoteettinen ei konkreettisesti jo elämässäsi oleva. Ja haluat hänen myös olevan oikeasti väkivallaton. Loistavaa. Vaikuttaa siis aivan terveeltä noin suhdetoiminnan tasollakin.
Ei muuta kun käytännössä sitten avoimesti vuorovaikuttamalla mahdollisten ehdokkaiden kanssa käytännön toteutuksen mahdollisuuksia tutkimaan.
Hauskaa tutkimusmatkaa, sitä kutsutaan myös elämäksi  :)