Kirjoittaja Aihe: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode  (Luettu 21254 kertaa)

Hra K

Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #90 : 20.05.2013, 13:17 »
Heil Turku. Kinkerit menivät mallikkaasti eikä tarvinut kiirehtiä kun kerrankin olin ajoissa paikalla ja jäi 7 tuntia aikaa pervoilla. Tuttavuuksia tuli nihkeästi eikä kovin puheliasta kuvaa jäänyt itselleni väestä ja ehkä olisin kaivannut hiukka monipuolisemmin vimpaimia. Otin kuitenkin ilon irti ja nautiskelin tunnelmasta. Missasin kakun mutta popkorni ja tilkka verta kompensoi sen ihan hyvin. Oli hieman kummallinen olo puuhailla ristillä kun vieressä on katsomo kun ei varsinaisesti ollut tarkoitus esiintyä. Darkkis oli huomaavainen lisä. Hieno tila jonka sisustusta voisi minusta vielä kehittää. Kiitoksia järjestäjille, varmasti oli vaivanne arvoinen ilta.
 
  K

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #91 : 20.05.2013, 20:48 »
Kuvauspisteellä käyneiden kuvat on lähetetty. Sain kuitenkin yhden mailer deamonin, joten jos et ole kuvaasi saanut, laita mulle YV:tä tuntomerkkien kera niin hoidetaan kuvat kaikille.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #92 : 20.05.2013, 21:20 »
mahtoiko olla minun hankala osoni kyseessä, laitoin yv:n  :)

marts

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #93 : 20.05.2013, 21:32 »
Oli tosiaan mukavat kemut, ensimmäistä kertaa olin paikalla häärimässä moisissa. Kakku jäi syömättä, siinä oli mielestäni liian vähän kakkua suhteessa muuhun. Mutta hauska oli seurata kun muut lipoivat!  :)) Oli myös mukavaa että ilta toimi sikälikin hyvin ettei tullut tietääkseni mitään väärinkäytöksiä ja väkivaltakin ilmeni ainoastaan värikkäinä perseinä. Niin sitä pitää!  :love:

Kiitokset Kahlitulle (sekä Luntulle) nopeasta ja laadukkaasta kuvauspalvelusta. Hienoa että skenessä on osaavaa väkeä. Oletan että kuvat voi julkaista oman harkintansa mukaan vaikka täällä Baarissa, vai täytyykö lupaa kysellä yksitellen? Kuvaaja tietenkin mainittaisiin.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #94 : 20.05.2013, 21:35 »
Kiitokset Kahlitulle (sekä Luntulle) nopeasta ja laadukkaasta kuvauspalvelusta. Hienoa että skenessä on osaavaa väkeä. Oletan että kuvat voi julkaista oman harkintansa mukaan vaikka täällä Baarissa, vai täytyykö lupaa kysellä yksitellen? Kuvaaja tietenkin mainittaisiin.

Kiitos myös teille kaikille kuvauspisteellä käyneille.

Lupia ei tarvitse sen kummemin julkaisua varten kysellä. Omaan tahtiin saa ja pitää julkaista missä itse parhaaksi katsoo, kunhan se ei ole kauppallisessa tarkoituksessa :)

sandy

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #95 : 20.05.2013, 22:32 »
Kiitos myöskin täältä mukavista bileistä. Oli hienoa tavata porukkaa täältä myös livenä ja nähdä kasvoja nikkien takaa. Todella hienosti uusikin otettiin mukaan :)

Kattinen

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #96 : 21.05.2013, 05:37 »
Kiitokset mainioista pippaloista minunkin puolestani! Mahtava esitys ja pidin kovasti sisustuksesta kuvineen/teksteineen.

Jos jotain palautetta antaisin, niin sanoisin että aiempi pukeutumistila toimi paremmin, koska siellä vaihtui ilma paremmin eikä ollut läpikulkua, kuten nyt. (Omien juomien kanssa ei voinut mennä anniskelualueen läpi joten pukeutumistila oli se toinen reitti.) Ja että darkkari?? Oli mennyt ainakin allekirjoittaneelta totaalisen ohi moisen paikallaolo, ehkä se mainittiin juonnossa, mutta kun ei siitä saanut ainakaan toisella seinustalla selvää?  ???

Earthend

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #97 : 21.05.2013, 09:26 »
Ja että darkkari?? Oli mennyt ainakin allekirjoittaneelta totaalisen ohi moisen paikallaolo, ehkä se mainittiin juonnossa, mutta kun ei siitä saanut ainakaan toisella seinustalla selvää?  ???
Darkkari oli samassa paikassa kuin ennenkin, eli katsomon takana. Sisäänkäynti narikan pöytää vastapäätä :) Illan mittaan kyllä katselin että sen olisi voinut kissan kokoisin kirjaimin kirjailla siihen verhon pintaan :P

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #98 : 21.05.2013, 09:32 »
Kuvauspisteellä käyneiden kuvat on lähetetty. Sain kuitenkin yhden mailer deamonin, joten jos et ole kuvaasi saanut, laita mulle YV:tä tuntomerkkien kera niin hoidetaan kuvat kaikille.

Mailer Deamon osoite saatu korjattua. Nyt kaikilla pitäisi olla kiinteän fotopisteen kuvat.

Bossman

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 170
  • In Boss we trust
  • Galleria
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #99 : 21.05.2013, 23:29 »
Kiitokset iloluontoisille juhlavieraillemme!

Oli taas aikamoisen ahkeroinnin takana nuokin bileet, mutta kun katseli hauskanpitoanne
ja tyylikkyyttänne, niin kyllä kannatti. Vaikka olisi sinne aika monta vielä mahtunut seuraksikin.
Valehtelematta voi todeta, että ilta ei ainakaan jättänyt ketään kylmäksi...

Kumarrus myös kemujen vastuuvetäjien suuntaan, samoin kuin totta kai muun talkooväen,
esiintyjien ja kuvaajien kunniaksi. Olitte kaikki korvaamattomia omilla tonteillanne!

Nut

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #100 : 21.05.2013, 23:35 »
Ainiin, eräs parannus- tai kehitysehdotus tuli nyt jälkikäteen mieleen
(ellei joku jopa jo maininnut asiasta tässä ketjussa, ei voi muistaa):

Juonnot oli hyviä, mutta puheesta ei saanut 80% ajasta mitään selvää äänen puuroutumisen takia. Tälle voisi tehdä jotain, sillä elleivät ympärillä olevat ihmiset olisi olleet paremmin selvillä aikataulusta, olisi oleelliset tiedot menneet aivan ohi (ja turvallisuusjutut myös). Hyvä se tietty on näin jälkikäteen huudella, mut sanoinpahan nyt kuitenkin.

<3

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #101 : 21.05.2013, 23:41 »
Myöhäiset kiitokset myös meidän osaltamme. Hyvin V/viihdyimme koko vkln Turun lämpimässä kelissä ja tunnelmassa.... Bileet olivat mukavat ja erityiskiitos valokuvaajille  :love:




Earthend

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #102 : 22.05.2013, 20:16 »
Täälläkin voi kysellä privaviestillä mun ottamia kuvia, tai sähköpostilla earthend (ät) saunalahti.fi. Kahlittukin otti parit otokset mun kameralla, niin mä lähettelen nekin sitten asianomaisille.

Fordson

  • Vieras
Vs: Turun Baletti - KINK - 18.05.2013 - Dresscode
« Vastaus #103 : 24.05.2013, 00:15 »
Kiitoksia mielenkiintoisista bileistä tältäkin taholta. :)
Ensikosketus Baletin kemuihin on sitten tehty. Terveiset juttelemaan tulleille ihmisille ja erityiskiitos tytöille, jotka tekivät olon varsin tervetulleeksi.