Kirjoittaja Aihe: Kysymys kahdesta erilaisesta profiilisivusta  (Luettu 3229 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Joillakin henkilöillä profiilisivu näkyy (ainakin välillä) ulkoasultaan erilaisena kuin toisilla. Olen itsekin nähnyt joskus oman profiilisivuni tuossa "typistetyssä" muodossa. Olisi mielenkiintoista tietää, mistä tämä johtuu.

Voiko typistetyn version saada näkyviin ihan tahallaankin?

Kuva liittetiedostona.

Katajanmarja

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 33
  • Minnekäs minä sen toisen hiuslenkin pistin?
  • Galleria
Vs: Kysymys kahdesta erilaisesta profiilisivusta
« Vastaus #1 : 17.05.2014, 08:33 »
Voiko typistetyn version saada näkyviin ihan tahallaankin?

Tämä ei luultavasti selitä kaikkia eroja, sillä itse tarkasteltuna oman profiilisivuni taitto eroaa tällä hetkellä molemmista liitetiedostosi kuvista.

No, kuitenkin:

Foorumin päävalikko > Profiili > Oman profiilisivun ylävalikko > Muokkaa profiilia > Lisäprofiili

Valitse kohdat »Vain kaverit saavat katsoa lisäprofiiliani» ja »Näytä kuvani vain kavereille ja ylläpidolle». Tällöin käsittääkseni suurin osa foorumilaisista näkee profiilisi typistetyssä muodossa.

Glori

  • Vieras
Vs: Kysymys kahdesta erilaisesta profiilisivusta
« Vastaus #2 : 17.05.2014, 08:39 »
Ehdit ensin.

Asia on juuri niin kuin Katajanmarja yllä kertoo.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kysymys kahdesta erilaisesta profiilisivusta
« Vastaus #3 : 17.05.2014, 15:12 »
Jos kerran syy on asetuksissa, niin miten tämä sitten selittää sen, että joskus omakin profiilini on näkynyt eri näköisenä typistettynä versiona, vaikken ole hipaissutkaan asetuksiin?  ???

Siinä eri näköisessä profiilisivussani näkyi mm. ne ylläpidon asettamat varoitusprosentit, joita muuten ei pääse lainkaan katselemaan mistään.

Otan kyllä kuvaruutukaappauksen kun profiilini näyttää taas kummalliselta.