Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Piiskan valinta

(1/3) > >>

Masub:
Tässä olen nyt työkaluostoksilla eli nykyisen ja kauan aikaa sitten alan kaupasta ostetun yksisäikeisen ja melko rimpulan piiskan tilalle pitäisi saada hieman tuntuvampaa "kättä pidempää".

Sitten valinnan vaikeus tuleekin alan verkkokauppojen tarjonnoissa: näyttää olevan yksi- ja monihaaraisia, kapeita ja leveitä, puusta ja kumista, yhdessäkin paikassa yli 50 erilaista tuotetta. Apua! Valitse noista sitten.

Voisitko auttaa eli miten järjestäisit piiskat järjestykseen hellemmästä pahimpaan, esimerkiksi seuraavat: "ratsupiiska", "piiska puinen", "raippa", "raippa leveä kärki", "ohut raippa", "kumipiiska" (tämä näyttää vähän jonkun ponnarilta), "nahkaruoska" (näitäkin on: leveä kärki, monihaarainen ja niin edelleen), "Arabian ruoska" ja oliko muita vielä?

Erilaiset läpsyttimet näyttävät rumilta, sellaisia en halua.

Mitään pysyviä jälkiä tai älytöntä kipua ei ole tässä tarkoitus saada aikaan.

Avustanne jo etukäteen kiittäen ja sitä arvostaen.

hiitamus:
Tää on kovin subjektiivista, mulle kamalimpia on kaikki ohuet. Mitä ohuempi väline, sitä helpommalla sillä saa ihon rikki ja pysyviä jälkiä. Läpsyttimet on siinä mielessä hellempiä.

Marie Alexandra:
Kuten hiitamus sanoi, niin tää on kovin sudjektiivista. Ihmiset tykkää erilaisista välineistä. Mäkin liputan läpsyttimien puolesta, ne on omasta mielestä mielyttävämpiä (vastaanottaessa kipua). Ehkä jos etsit välinettä jolla itse piiskaat, niin hanki sellainen joka sopii parhaiten omaan käteesi. Ainakaan omaan käteen ei esim. floggerit sovi ollenkaan.

Mia-Rouva:
Ihan hyviä löytyy niin prisman kuin ratsastusliikkeen valikoimista, kannattaa käydä vähän kokeilemassa :)

Pip:

--- Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 30.10.2018, 19:23 ---Ihan hyviä löytyy niin prisman kuin ratsastusliikkeen valikoimista, kannattaa käydä vähän kokeilemassa :)

--- Lainaus päättyy ---
Tai jopa musiikkiliikkeistä.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta