Kirjoittaja Aihe: Kumpanin pituus ja sen merkitys  (Luettu 29817 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #135 : 28.06.2018, 13:55 »
Mä oon melkee yhtä pitkä ku paksu ja ei nappaa vittuakaan  ;D

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #136 : 28.06.2018, 17:47 »
Ei vaikuta toimintaan.  Itse (viimeisin mittaus) 184 cm ja pitkät kädet eli yleensä en tarvitse jakkaraa jos pitää ottaa jotain ylähyllyltä.

Demanding_Sir

  • Vieras
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #137 : 28.06.2018, 19:08 »
Ei pituudella ole henk.koht väliä, mutta koska olen 192cm pitkä niin jos nainen on pidempi, kyllä se herättää ainakin
jonkinasteisen kiinnostuksen. "Hei wau, kukahan tuo on?" jne.
Mutta pituuden merkitys on todella häilyvää, se ei kompensoi kuitenkaan mitään muita merkittävämpiä ominaisuuksia.

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3124
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #138 : 28.06.2018, 19:15 »
Kyllä miehen pitää olla minuu pidempi... Mie kuitenkin olen ihan reilusti alle 170 cm, niin ei mikään mahdoton vaatimus... Aina parempi, jos mie vielä korot jalassakin olisin lyhyempi, mut siitä voi joustaa...

mama89

  • Vieras
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #139 : 28.06.2018, 19:40 »
On merkitystä. Kerran olen tapaillut minua lyhyempää miestä, ja yritin kovasti vakuutella itselleni, ettei sillä pitäisi olla mitään väliä. Mutta oli ja se häiritsi ihan hirveästi. Etenkin sänkypuuhissa se oli vaivaannuttavaa - esimerkiksi kun hän ei mua takaapäin pannessa yltänyt kiihottamaan klittaani - vaikka muuten hän olikin loistava taidoiltaan. Toisaalta jälkikäteen mietin, että eniten taisi kuitenkin haitata se, että häntä itseään häiritsi niin paljon se oma lyhyys. Epäitsevarmuus on pahin turn off...

Itse olen 169cm, normaalipainoinen, mutta ruumiinrakenteeltani lihaksikas enkä todellakaan mikään siro, joten minulle on tärkeää että mies on mua fyysisesti isompi ja vahvempi. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin mies, joka pystyy fyysisesti käsittelemään mua miten haluaa. Ajatuksen tasolla, tarvittaessa hänen tulisi päihittää mut fyysisesti. Olen todella vahva, mutta kuitenkin naisellinen nainen, joten en halua kokea olevani miehen rinnalla maskuliinisempi puolisko. Se jos mikä tappaa halun alistua toiselle.

Mä nyt vaan kiihotun pitkistä ja skrodeista miehistä, samoin kuin pepuista, isoista käsistä ja vaikka tietystä tuoksusta miehessä  >:D Eikä sillä ole mitään tekemistä itsetunnon tai tasa-arvon kanssa.

Anonyymi sissy

  • Vieras
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #140 : 28.06.2018, 19:40 »
Kyllä miehen pitää olla minuu pidempi... Mie kuitenkin olen ihan reilusti alle 170 cm, niin ei mikään mahdoton vaatimus... Aina parempi, jos mie vielä korot jalassakin olisin lyhyempi, mut siitä voi joustaa...

Itselleni 172cm pituisena. Alkoi vasta viidenkympin ikävuosien kohdalla tulla vastaan kommenteja pituudestani. Naiset mainitsivat juuri tuon korkarijutun. He kertoivat haluavansa olla lyhempiä, kuin mies korkarit jalassa...No, nyt on miehellä korkarit jalassa ja naiset lyhempiä :D flaksi ei kylläkään parantunut siitään ::) Ittelleni naisen pituudella ei ole mitään merkitystä. 

Velma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Vulva Violentia
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #141 : 28.06.2018, 21:40 »
Ei kyl tähän mennessä ole ollut mitään merkitystä. Itse olen n. 161 cm ja silti kyllä pyörittelen kevyesti ihteäni isompaa ihimistä  :)). Se riittää miulle.

cheri

  • Vieras
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #142 : 29.06.2018, 19:56 »
Valehtelisin jos väittäisin ettei pituudella ole mitään merkitystä - huomaan preferoivani miehissä itseäni kaikilla tavoilla fyysisesti vahvempia yksilöitä, ja toki pituudella on tähän enemmän tai vähemmän vaikutusta. Jotain primitiivistä varmaan. Naisissa en huomaa ihan samanlaista viehättymistä tietyn mittaisiin ihmisiin, söpöt tytöt kiinnittävät huomioni, olivat he sitten minkä pituisia tahansa.

Olen kuitenkin ollut seksuaalisesti todella viehättynyt myös miehistä, jotka eivät ole omaa 164-senttistä varttani kuin aavistuksen pitempiä, joten mistään prioriteettilistan tärkeimmästä jutusta ei suinkaan ole kysymys. Pituus on itselleni niin kuin mikä tahansa muukin ulkoinen seikka siinä mielessä, että suurimmalla osalla meistä varmaan on joitain preferenssejä kumppanin habituksen suhteen, mutta harvat niistä nousevat kynnyskysymyksiksi. Itse viihdyn isojen korstojen kainalossa, mutta puuttuvaa kemiaa ei paikata edes kaikilla maailman senteillä. ::)

submissive

Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #143 : 30.06.2018, 12:20 »
En ole tähän mennessä itseäni lyhyenpään mieheen törmännyt. Mutta ei, ei pituus minulla ratkaise. Itse nyt kumminkin olen taskuvenus.  ^-^

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #144 : 18.08.2018, 15:48 »
Itsellä kun on pituutta hurjat 158 cm, niin harvemmin on tullut vastaan miestä, joka olisi mua lyhyempi. Siinä kohtaa voisin pitää rajan :D Aina on kyllä saanut tuntea itsensä pienemmäksi ja siroksi  8)

IsoD

Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #145 : 18.08.2018, 16:09 »
Minua kyllä viehättää itseäni lyhyemmät naiset :love:  Kovin paljoa moinen fiksaatio ei ole elämääni rajoittanut kun käytännössä kaikki kohtaamani naiset ovat olleen minua lyhyempiä  :)

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #146 : 18.08.2018, 21:59 »
Kyllä se on mulle ainakin tosi tärkeää, että se mun iso on iso, ja isompi ja semmonen jämerä.  ^-^

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Kumpanin pituus ja sen merkitys
« Vastaus #147 : 18.08.2018, 22:45 »
Itselläni pituutta 176cm ja ikäluokassani olin ajoittain pitempi kun samanikäiset pojat. Siihen aikaan kun vielä kävin baareissa ja tanssiinkutsu tuli niin valitettavan usein tulin jätetyksi samantien kun nousin seisomaan. Tykkäsin käyttää vielä korkkareita joten pituutta kertyi monen miehen mielestä liikaa. Lasteni isä on minua 20cm pitempi ja koko suku myös keskimääräistä pitempää joten olen tottunut pitkiin ihmisiin. Itseäni lyhyemmän kanssa en ole ollut kun ovat luikkineet karkuun.