Baarin kannatusmaksut
En ole varsinaisesti miittikielteinen. Introvertti olen. En käy vastaavissa tapahtumissa juuri muutenkaan, en oikein viihdy baareissa ja sosiaalinen ähky iskee jo arjen muissa puitteissa eli työ, ystävät ja muut-kuin-kinky-harrastukset. Kaiketi jos olisi pulaa samanhenkisistä ystävistä, kävisin miiteissä toiveena tutustua hyviin tyyppeihin. Bileissä käyn jonkin verran, ne ovat enempi oma juttu kuin miitit.
Vaikka autolla tulee liikuttua emme käy auto-miitteissä, emme myöskään käydä kokkaus-miitteissä vaikka ruuanlaittoa harrastetaan. Nämä ovat kuitenkin asioita, josta keskustellaan ystävien ja tuttujen kesken
Kinky-miitti kielteisyys taas muodostunut aggressiivisen mainonnan seurauksena.
Lainaus käyttäjältä: Charelize-ja-Rakentaja - 28.10.2019, 11:03Kinky-miitti kielteisyys taas muodostunut aggressiivisen mainonnan seurauksena.Oon kieltämättä kokenut huvittavana tän jatkuvan miittimainostuksen. Porukka tulee mainostamaan deitti-ilmoituksiin miittejä eikä oteta huomioon sitä haluaako ilmoituksen jättäjä itse mennä miitteihin eikä oteta huomioon edes sitä, että pienillä paikkakunnilla ei miittejä juuri ole.Mainostus on hyvä asia, mutta ei aggressiivinen sellainen
tietyissä miiteissä on ainakin ollut aika vahva tuttujen ihmisten muodostama insidemeininki, johon ulkopuolisen voi olla vaikea päästä mukaan
Sellainen tässä tuli mieleeni, että onko osassa tapauksista syynä enemmänkin yksin jäämisen pelko sosiaalisessa tilanteessa kuin "miitin pelko"? Tähän siis kyllä itsekin paljon samaistun, kun mietin sosiaalisia tilanteita. Esimerkiksi kinkybileisiin en välttämättä halua mennä yksin, ellen tosiaan tiedä että siellä on sitten ihmisiä, joissa voisin roikkua jos/kun epävarmuus tai ahdistus iskee. Moni myös näyttäisi kokevan ettei tosiaan kaipaa miittien sosiaalista puolta.