Kirjoittaja Aihe: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen  (Luettu 32777 kertaa)

vaskitsa

  • Vieras
Jatkaen tuosta kaulapanta-asiasta. Kaulapanta merkitsee joillekin vahvasti henkilön olevan sub tai varattu sub, entä muu vaatetus? Tuleeko mieleen muita vaatteita/asusteita/tms., joka leimaisi ihmisen mielestäsi jonkintyyppiseksi skenessä?

Edelleen, tämä on esitiedon keräämistä kokemattoman bilevaatesuunnittelua varten :) Haluan tietää mitä muille viestin, päätin sitten valita vaatteeni konservatiivisesti tai vapaammin.

Onko joitain käytösmalleja jotka leimaisivat henkilöä? Pitäkää mielessä että olen täysin uusi koko piireissä, olen vasta vähän ehtinyt tutustua foorumeihin ym. enkä ole koskaan käynyt bileissä. s/D-symboliikasta en vielä tiedä lähes mitään, muusta symboliikasta ehkä sitäkin vähemmän. Saa vääntää rautalangasta.

I-me

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #1 : 27.04.2011, 09:50 »
Kaulapannan lisäksi lienevät käsi- ja jalkakahleet selkeä alistujan merkki. Itselle ei ainakaan tule muusta vaatetuksesta mieleen muita selkeitä aseman tai suuntautumisen kertovia merkkejä. Eli ehkä jos haluaa viestiä olevansa piiskaa vailla, voi laittaa valmiiksi kahleet ranteisiin niin on sitten helppo kiinnittää haluttuun paikkaan.. Ja ilman pantaa kun on liikkeellä niin sopivia piiskaajia varmasti löytyy..  >:D

Korsetit, haarniskat, korkeat korot yms ovat yhtä hyvin alistuvan kuin alistajan käytettävissä. Toplessinä liikkuminenkin lienee ihan soveliasta kummallekin, tosin ehkä sekin ennemmin alistuvan asu..

Käytöksestä en osaa sanoa muuta kuin sen että toisinaan pannoitettu ja ketjussa kulkeva sub/orja tuntuu välttelevän katsekontaktia muiden kanssa..

vaskitsa

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #2 : 27.04.2011, 13:29 »
Eli ehkä jos haluaa viestiä olevansa piiskaa vailla, voi laittaa valmiiksi kahleet ranteisiin niin on sitten helppo kiinnittää haluttuun paikkaan..

Pitääpä kysyä haluaako sub-ystäväni kahleeni lainaan ;D Tosin ei se taida tykätä piiskaamisesta. Mutta ehkä jostain vastaavasta ;)

Marimintti

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #3 : 27.04.2011, 18:39 »
Itsellä on hyvin vähän omaa bilekokemusta. Mutta lainasin kerran koko vaatekerran subi-ystävälleni bileisiin tuulettumaan. Hän kommentoi näyttäneensä niin Dominalta, että se oli vaikuttanut ei-toivotulla tavalla. Asu oli näyttävä, mutta melko vähän paljastava. Uskaltaisikohan siitä päätellä, että Mastereihin vetoaa vähän "hutsahtavampi" lookki?

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #4 : 27.04.2011, 19:51 »
Itsellä on hyvin vähän omaa bilekokemusta. Mutta lainasin kerran koko vaatekerran subi-ystävälleni bileisiin tuulettumaan. Hän kommentoi näyttäneensä niin Dominalta, että se oli vaikuttanut ei-toivotulla tavalla. Asu oli näyttävä, mutta melko vähän paljastava. Uskaltaisikohan siitä päätellä, että Mastereihin vetoaa vähän "hutsahtavampi" lookki?

Veikkaisin että näytti nainen sitten dommelta tai subilta bileissä niin jos on viehättävä, tunkua ympärillä on.
Aika paljon merkannee muut seikat kuin vaatteet- luulen mä.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #5 : 27.04.2011, 20:30 »
Kun olen Dommena, hameeni pituus ei ole ihan lyhyemmästä päästä. Tämän lisäksi vaatteeni ovat omasta mielestäni Domme-lookia.
Narttuna taas hameen pituus voi olla lyhyempääkin mallia + väri ja kaikenlaiset hörhelöt ja rimpsut saavat olla mukana. Sellainen hepsankeikan tai nartun näköinen nainen talutushihnassa. Mutta riippuu tietysti siitä, minkälaisen asun Master hyväksyy tai määrää sillä kertaa.

MarkoT

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #6 : 27.04.2011, 20:32 »
Chapsit, kiltti, harness, liivi. Jonkunlainen yhdistelmä niistä  :)

Krasavica

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #7 : 28.04.2011, 09:25 »
Masterin seurassa liikkuessa tykkään noudattaa seuraavaa pukukoodia: D:llä siisti asu ja minusta niin maksullisen näköinen kuin ikinä saadaan :) (tai miten D tykkääkään minut pukea  ::) ) Itse olen viehtynyt horompaan luukkiin, Dominat peittävät enemmän (mun havaintojen mukaan). Toki asuvalintaani vaikuttaa se, olenko D:n kanssa liikkeellä (jos en, niin peittävämpi asuste: turvallisempi olla niin) vai olenko yksin sekä se, millaiset bileet ovat kyseessä (kenen järjestämät, onko dc vai ei, millainen tila). Kauan olen haaveillut topless-yläosasta ::) Vielä kun pääsisi "asun mukaisiin" bileisiin :D

marmelaadia

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #8 : 28.04.2011, 12:49 »
Ei (suomessa/heteropiireissä/bdsm-yhteydessä) pukeutumiskoodeja tai käytösmalleja ole vakinaistettu niin että niihin kannattaisi erikoishuomiota kiinnittää. Eiköhän kannata pukeutua ihan sellaiseen asuun kun itsestä hyvältä tuntuu ja käyttäytyä noudattaen ihan yleistä kohteliaisuutta.  Kyseessä kun ei kuitenkaan ole suljetut orgiat tai roolipeli-ilta.

Marimintti

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #9 : 29.04.2011, 22:20 »
Itsellä on hyvin vähän omaa bilekokemusta. Mutta lainasin kerran koko vaatekerran subi-ystävälleni bileisiin tuulettumaan. Hän kommentoi näyttäneensä niin Dominalta, että se oli vaikuttanut ei-toivotulla tavalla. Asu oli näyttävä, mutta melko vähän paljastava. Uskaltaisikohan siitä päätellä, että Mastereihin vetoaa vähän "hutsahtavampi" lookki?

Veikkaisin että näytti nainen sitten dommelta tai subilta bileissä niin jos on viehättävä, tunkua ympärillä on.
Aika paljon merkannee muut seikat kuin vaatteet- luulen mä.

"Paketin" sisältö oli erittäin viehättävä. Ja hänellä oli kokemusta myös toisenkinlaisesta pukeutumisesta. Tunkua oli, muttei sellaista kuin oli toivonut, eli ilmeisesti subit olivat olleet se kiiinnostunut osapuoli. [suom.huom]

Itsellä kokemus oli se, että vaatteet "tekevät" ihmisen, mikä ei ollut minun juttuni. Tosin toinen kerta oli bdsm-klubilla missä teot puhuivat (pidin hauskaa ja piiskasin), mikä oli jo hitusen hauskempaa. Mutta kuten sanoin, olen itse aika jäävi kommentoimaan tähän ketjuun omia kokemuksia sen laajemmin:) Itselle jäi mielikuva, että kyllä se vaatetus on aika iso osa pakettia, jos paikalla ei ole ennestään tuttuja ihmisiä.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #10 : 29.04.2011, 22:42 »
Bileissä, vapaat mies subit, yrittää suht kaikkia naisia saada itseään piiskaamaan, oli mun kokemus aikoinaan kun aloin ekoissa bileissä käymään. Ja jatkossakin, ollut bileissä selkeissä subin tunnusmerkeissä, esim kahleet valmiina käsissä, vaikka ilman pantaa, ni sama juttu, alistuvat miehet kyselee, tulisitko piiskaamaan. Vapaana liikkuva nainen, pukeutumisesta yms huolimatta, saa ei toivottua huomiota.... muttei sitä toivomaansa. Ja nykysin en saa enää mitään huomiota.... ikä tekee tehtävänsä  O:-)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #11 : 30.04.2011, 08:17 »
Itse vaatetus on se, joka kyllä kiinnittää huomiota ja sen mukaan jotkut ottavat kontaktia sekä bileissä, että sen ulkopuolella.

Iästä huolimatta mielestäni kuitenkin se mikä herättää sen lopullisen aidon mielenkiinnon jotain henkilöä kohtaan on se pään asento, ryhti, kävely, katse ja ylipäätään jännite mikä näkyy kyseisen henkilön olemuksesta.

Olkoon mitä vaatteita päällä tahansa, niiden sisällä oleva ihminen ja hänen asenteensa itseensä sekä asema jota edustaa näkyy ulospäin ja tämä on se juttu, johon kiinnitetään huomiota.
Tosin voi toimia myös pelotteena. Jännite ja olemisen itsevarmuus voi olla niin suuri, että kukaan ei uskalla lähestyä tällaista ihmistä.

misuli_n

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #12 : 30.04.2011, 11:39 »
Pukeudun yleensä  mustiin peittäviin vaatteisiin ( korsetti kyllä ), kun käyn bileissä yksin ja haluan katsoa ihmisiä ja jutella.





Annistiina

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #13 : 29.06.2011, 10:05 »
Dommen kanssa olen pukeutunut niin kuin hän haluaa, yleensä asu odottaa makuuhuoneessa jo valmiina. Ulkona en usein ole huora-asuun (roiskeläppä, lyhyt helma) pukeutunut, jollei ole sessiota ollut. Korsetti, panta ja hame/mekko pitkällä helmalla, ballet bootsit. Joskus on täytynyt myös hillittyyn jakkupukuun pukeutua, mutta alla ollut joku body tai harnessi. Ulkona, kaupungilla joskus ollut myös teinityttöpissiksenä pukeutuneena.

requiem

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #14 : 29.06.2011, 17:09 »
Iästä huolimatta mielestäni kuitenkin se mikä herättää sen lopullisen aidon mielenkiinnon jotain henkilöä kohtaan on se pään asento, ryhti, kävely, katse ja ylipäätään jännite mikä näkyy kyseisen henkilön olemuksesta.

Olkoon mitä vaatteita päällä tahansa, niiden sisällä oleva ihminen ja hänen asenteensa..

Jep, vaatteet ja pärstäkerroin kiinnittää huomion, mutta tämä on se asia, mikä herättää kiinnostuksen.