Kirjoittaja Aihe: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen  (Luettu 32779 kertaa)

Jesse_Jamesi

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #15 : 29.06.2011, 17:35 »
Tuossa tuli hyviä kyllä ja itse vähän hakoteillä vielä vaikka en noviisi enää olekkaan.
tosin niin pieni ja kalujpäinen niin monella menee ohi muutenkin bileissä :o

itse tehnyt joskus tuon virheen että kahleet käsissä ja jaloissa mutta panta ja hihna.. Taluttajaa ei missään hyvä tietää vastasuudessa

eipä minulla talutettavaa ole ollut joten en voi siihen mitään sanoa, enemmänkin itse alistuvana

pukeudun itse kaapista löytyvään tai kyhäiltyyn ei se näyttävin asu juhlissa mutta koittaa loistaa sinisillä silmillä ja luonteella  >:D

samea

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #16 : 30.06.2011, 00:07 »
Itse en itseäni mihinkään muottiin tunge enkä sitä muiltakaan toivo eli pukeudun juuri niin kuin sillä hetkellä hyvältä tuntuu ja omalle persoonalleni uskollisena voin dommeilla roiskeläpässä ja seuraavankulman takana tarjota takamukseni uhrilahjana. Eli se on vain asenteesta kiinni. Omasta näkövinkkelistäni koen että on aivan turhaa lähteä tekemään liian tiukkoja johtopäätöksiä ihmisistä heidän pukeutumisensa mukaan vaan helpommalla pääsee kun menee vain suoraan kyselemään asian laitaa. Parasta olisi jos kaikki pukeutuisivat rohkeasti juuri niin kuin hyvältä tuntuu eikä siten miten yleisesti oletetaan pukeutuvan.

allegoria

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #17 : 05.06.2014, 16:20 »
Heh, itse haluaisin monesti pukeutua kuin super-domme, niille olisi niin hienoa vaatetta ja karaktääriä tarjolla, eli mitä hurjemman näköinen, sen parempi, mutta en oikein viitsi kun en ole oikein sellainen..silleen. Juuri tsekkailin esim, kun oli tuo puku Maleficent - Pahatar - elokuvassa että oooh..hieno..haluaisin  :D Vaikka pukeutuminen on muuten vapaa, eikä välttämättä "kerro", niin silti pukeutumisella kyllä viestittää, väistämättä asioita(ainakin vieraille). ..Ja yleensä sitten kun menee sub-henkiseen "osastolle" vaatteissa niin helposti ne on aina jotain röyhelöitä ja rimpsuja, essuja, pantoja, kahleita (jne, jne) jotka ei mielestäni ole koskaan sopineet mulle ja joista en muutenkaan pidä, ja joita suoraan sanoen hävettää pukea päälleen ..(mutta ehkä ne onkin juuri niin suunniteltu..).

Onneksi itse voi väsätä välimuotoja ja sopivampaa, mutta yleensä se vaatii vähän rakentelua pukineista.



Shy

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #18 : 06.06.2014, 01:06 »
Olkoon mitä vaatteita päällä tahansa, niiden sisällä oleva ihminen ja hänen asenteensa itseensä sekä asema jota edustaa näkyy ulospäin ja tämä on se juttu, johon kiinnitetään huomiota.
Tosin voi toimia myös pelotteena. Jännite ja olemisen itsevarmuus voi olla niin suuri, että kukaan ei uskalla lähestyä tällaista ihmistä.

Viisaita sanoja. Kiitos. Otetaan opiksi.

Alistuvuudestani huolimatta en röyhelöitä päälleni pue. Aikuisena naisena olen tyylini löytänyt vaikken kategorioihin asuillani sovikaan. "Pelottavuudestani" huolimatta - lähestyminen on tervetullutta. En pure... - kovin lujaa... ainakaan kovin kauaa... ainakaan pahaan paikkaan.   
« Viimeksi muokattu: 06.06.2014, 01:26 kirjoittanut Shy »

isabella

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #19 : 06.06.2014, 07:42 »
Minulla taas juttu menee juuri päin vastoin kuin allegorialla :) Dommelta odotetaan pukeutumisessa tiukkaa nahkaa ja katu-ukottavuutta. Mutta kun tylli ja röyhelöt ja pinkki ja glitteri on paljon kivempaa :D Toki joskus pukeudun vähän "dommemminkin" koska vaihtelu virkistää. Mutta muuten olen päättänyt jo aikoja sitten että pukeudun bileisiin siten kun itsestä tuntuu hyvältä. Jos ihmiset sen perusteella tulkitsevat minun olevan subi niin ihan vapaasti. Ja eipä noita väärinkäsityksiä ole juuri tullut ::)

piNaNas

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #20 : 06.06.2014, 09:26 »
Isabellaa vähän komppailen.
Tai noh, jonkun koodiston mukaan tälläinen switch sais varmaan just kuun ja tähtien asennon mukaan näyttää kinky-akselilla ihan miltä tahansa ja aina tulee nokan koputtamista :--)
No ei oikeasti - vaatteet mis viihtyy on parasta ja kyl se asenne kokonaisuudessaa ainakin mulle viestii ja paljon.

Vaikka on mulla vähän sellainen, että uuteen paikkaan ja uusien ihmisten seuraan en yleensä ihan ilman vaatteita uskalla lähteä, vaikka välillä haluaisikin. Exhibbari minussa kehrää. Toisinaan isken pannan kaulaan ihan vaan jos on sellainen fiilis että ei jaksa yksin liikkuvana ja naisen näköisenä ei-toivottuja-pokailu-yrityksiä, vaikka jollain tasolla voisinkin olla avoin fiksuille ehdotuksille.
Sit jos taas on oman seuran kanssa liikenteessä, niin pukeutuminen hieman myös suhderoolistani ja muusta riippuen.

Ikirouta

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #21 : 07.06.2014, 22:50 »
Mielenkiintoinen keskustelu. Mutta mites miesten pukeutuminen? Miltä odotatte dominoivan miehen näyttävän? Paljasta pintaa vai ei paljasta pintaa?

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #22 : 08.06.2014, 08:58 »
Bileisiin puetaan ne vaatteet jotka pukukoodivalvojille kelpaavat. Jos olet epävarma sopiiko pukusi bileisiin, kannattaa lähettää kuva asusta bileiden järjestäjille etukäteen ja kysyä asiaa. Osassa bileitä voi olla rajoituksia esim. sen suhteen, paljonko paljasta ihoa saa näkyä tai mitkä vaatemateriaalit ovat sallittuja.

Muuten jokainen pukeutukoon täsmälleen niin kuin itseä huvittaa ja haistattakoon pitkät sille, mitä muut kinkyt sanovat olevan "sopivaa" bilevaatetusta, olipa sessioroolisi mikä tahansa. 8)

SMIle

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #23 : 08.06.2014, 14:25 »
Muuten jokainen pukeutukoon täsmälleen niin kuin itseä huvittaa ja haistattakoon pitkät sille, mitä muut kinkyt sanovat olevan "sopivaa" bilevaatetusta, olipa sessioroolisi mikä tahansa. 8)

Nyt on ihan pakko lainata Kettua, kun tosta olen samaa mieltä.

Rivopunkkari

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 96
  • Diagnoosi: Keskivaikea puremishäiriö.
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #24 : 09.06.2014, 00:34 »
Olkoon mitä vaatteita päällä tahansa, niiden sisällä oleva ihminen ja hänen asenteensa itseensä sekä asema jota edustaa näkyy ulospäin ja tämä on se juttu, johon kiinnitetään huomiota.
Tosin voi toimia myös pelotteena. Jännite ja olemisen itsevarmuus voi olla niin suuri, että kukaan ei uskalla lähestyä tällaista ihmistä.

Viisaita sanoja. Kiitos. Otetaan opiksi.

Alistuvuudestani huolimatta en röyhelöitä päälleni pue. Aikuisena naisena olen tyylini löytänyt vaikken kategorioihin asuillani sovikaan. "Pelottavuudestani" huolimatta - lähestyminen on tervetullutta. En pure... - kovin lujaa... ainakaan kovin kauaa... ainakaan pahaan paikkaan.

Lady Whipiä pakko komppailla tässä asiassa, ei ne vaatteet, vaan se asenne.

Pitääpä joskus mennä nykäsemään Shyta hihasta, josko se vaikka puris... lujaa...   O:-) ::) ;D :love:

KomradeA

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #25 : 09.06.2014, 01:46 »
Mielenkiintoinen keskustelu. Mutta mites miesten pukeutuminen? Miltä odotatte dominoivan miehen näyttävän? Paljasta pintaa vai ei paljasta pintaa?

Muaki kiinnostais tietää. Ei oo tullu käytyä bileissä, mutta voishan sitä suunnitella.  :D

-katy-

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #26 : 09.06.2014, 02:18 »
Vaikka jotkin hippalot olisi vain ns.vaatenäyttelyä,niin kai yleiseen viihtyvyyteen voi panostaa myös. Eilen oli juttua uusien henkilöiden noteeraamisesta näissä kinky- tilaisuuksissa ja ajatelmoin,että siinä voisi olla kehittämisen tarvetta.
Jos joku on uutena yksin rohjennut paikalle,mutta ei  sen enempään pysty,niin käytöksellä on suurempi vaikutus kuin tonnin vermeillä,imho

KomradeA

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #27 : 09.06.2014, 17:45 »
Vaikka jotkin hippalot olisi vain ns.vaatenäyttelyä,niin kai yleiseen viihtyvyyteen voi panostaa myös. Eilen oli juttua uusien henkilöiden noteeraamisesta näissä kinky- tilaisuuksissa ja ajatelmoin,että siinä voisi olla kehittämisen tarvetta.
Jos joku on uutena yksin rohjennut paikalle,mutta ei  sen enempään pysty,niin käytöksellä on suurempi vaikutus kuin tonnin vermeillä,imho

Oishan se kiva jos ekalla kerralla ei olis hirveet suorituspaineet. Huvittais silti värkätä jotain, kun löytyy ompelijakin omasta takaa.

Bambi

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #28 : 09.06.2014, 19:37 »
Itse en itseäni mihinkään muottiin tunge enkä sitä muiltakaan toivo eli pukeudun juuri niin kuin sillä hetkellä hyvältä tuntuu ja omalle persoonalleni uskollisena voin dommeilla roiskeläpässä ja seuraavankulman takana tarjota takamukseni uhrilahjana. Eli se on vain asenteesta kiinni. Omasta näkövinkkelistäni koen että on aivan turhaa lähteä tekemään liian tiukkoja johtopäätöksiä ihmisistä heidän pukeutumisensa mukaan vaan helpommalla pääsee kun menee vain suoraan kyselemään asian laitaa. Parasta olisi jos kaikki pukeutuisivat rohkeasti juuri niin kuin hyvältä tuntuu eikä siten miten yleisesti oletetaan pukeutuvan.

Samaa mieltä samean kanssa. Viime bileissä sattui olemaan panta – siksi että se sopi nätisti asuun ja sen materiaaliin. Mieluummin kannattaa jutella ihmisille (kohteliaasti tietenkin) kuin tehdä tulkintoja heidän vaatetuksestaan tai sen puutteesta. 

-katy-

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #29 : 10.06.2014, 00:06 »
Oishan se kiva jos ekalla kerralla ei olis hirveet suorituspaineet. Huvittais silti värkätä jotain, kun löytyy ompelijakin omasta takaa.
Ajatelmoin tuossa vaan sellaista,että miten ensikertaa kokkareihin tuleva kokee "vastaanoton" ja "ilmapiirin". Luultavasti vaatetus tuossa kohtaa ei ole se ykkösasia.

Asia ei itteeni enää koske ja aikoinaan kyllä hyvä tuki tuli "skeneen" tutustumisessa,että kiitos itsekellekin (: