Kirjoittaja Aihe: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen  (Luettu 32734 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #30 : 10.06.2014, 15:39 »
Ajatelmoin tuossa vaan sellaista,että miten ensikertaa kokkareihin tuleva kokee "vastaanoton" ja "ilmapiirin".

Tämä kai riippuu niin bileistä ja siitä, onko menossa bileisiin yksin vai ei. Ensikertalaiselle on varmasti helpointa mennä minne tahansa kinkytapahtumaan siten että liittyy seurueeseen, jossa on jo kokeneempia bilekävijöitä.

Jos ei tunne ketään jonka kanssa bileisiin voisi mennä, kannattaa kysyä bileitä järjestävältä taholta, voitko osallistua bileiden talkooporukkaan. Jos pääsee talkooporukkaan, näkee bilepaikan etukäteen ja tutustuu ihmisiin, jotka suurella todennäköisyydellä osallistuvat myös bileisiin. Esimerkiksi moni ensi kertaa Bizarre Clubin bileisiin osallistuva on pitänyt talkooporukkaan liittymistä hyvänä ideana, varsinkin kun sillä tavalla on mahdollista saada ilmainen sisäänpääsy.  8)

Katafrakt

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 66
  • Nemo me impune definit.
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #31 : 26.06.2014, 21:39 »
Aika näppärä vinkki. Itse tutustun ihmisiin bileissä todella huonosti, pienissä miiteissä karvan paremmin, mutta porukassa työskennellessä hyvinkin kevyesti. Olen vain enempi työjuhta kuin bile-eläin.

Meilina

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #32 : 30.08.2014, 17:39 »
Kerran jätin menemättä bileisiin kun en vain löytänyt mitään itseä miellyttävää päälle kun alkuperäiseltä idealta meni vetoketju rikki.

Muuten yleensä pukeudun söpösti ja naisellisesti bileisiin, käyttäytyen sen mukaan tai jos olen roolissani, niin leikkisän ketun lailla. Pidän siitä ja haluan muidenkin näkevän sen, ja ilahduttaa toisia ilkikurisella hymyllä  :)) Yleensä käytös ja pukeutuminen kertovat enemmän siitä millainen ihminen olen kuin siitä olenko domina vai sub, ja ehkä vähän toivoisin useammankin tekevän niin.

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #33 : 30.08.2014, 19:38 »
Aika näppärä vinkki. Itse tutustun ihmisiin bileissä todella huonosti, pienissä miiteissä karvan paremmin, mutta porukassa työskennellessä hyvinkin kevyesti. Olen vain enempi työjuhta kuin bile-eläin.

Mulle tästä mieleen, että oiskohan bileissä mahdollista pitää vaikka pienimuotoisia keskustelevia työpajoja vaikka jotakin teemaa pohdiskellen? Pari kokeneempaa auttaisi keskustelun vetämisessä ja loput sais tulla ihmettelemään ja kertomaan ajatuksia. Mulle ainakin on helpompaa tutustuminen kun siinä on jotain "työn alla".

submit

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #34 : 30.08.2014, 19:42 »
Kyllähän näitä työpajoja ja varsinaisia tutustumistilaisuuksia on bileissä pidettykin - kannatan niiden järjestämistä edelleenkin! :)

misuli_n

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #35 : 31.08.2014, 10:52 »
Pukeudun yleensä  mustiin peittäviin vaatteisiin ( korsetti kyllä ), kun käyn bileissä yksin ja haluan katsoa ihmisiä ja jutella.

Edelleen pukeudun mustiin.

misuli.

blond

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #36 : 31.08.2014, 19:09 »
Mä olen alistuva, mutta näytän bileissä kuulemma yleensä dommelta  O:-). Bilevaatteeni ovat lähes poikkeuksetta hyvin peittävät ja kokomustat, korsetti löytyy aina.

Pukeudun miten haluan, mulle tyylikkyys on tärkeintä. Saatan myös bilepiiskata hyviä tyyppejä tai muuten vaan ystäviäni ihan sen takia, että musta on kiva tuottaa toiselle hyvää mieltä ja nautintoa.

En mä edes tiedä, mitä alistuvan pukukoodiin virallisesti kuuluisi... Viisaammat kertokoot.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #37 : 01.09.2014, 16:30 »
En mä edes tiedä, mitä alistuvan pukukoodiin virallisesti kuuluisi... Viisaammat kertokoot.

Kaulapanta taitaa olla suurin klisee. Toki myös kahleet, sidonnat, suukapula ja/tai talutushihna osana asua yleensä vihjaavat alistuvasta roolista.

Jos oikein haluaa alleviivata alistuneisuuttaan, niin asuun, asusteisiin tai ihoon voi kirjoittaa suoraan sessioroolinsa, tyyliin: "ORJA".

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #38 : 08.09.2014, 18:28 »
Mmm mun vaatteet on ollu muiden valitsemia :) muutoin selkeitä sub merkkejä en olekaan kantanut ^^

Tosin, jos joku joskus onnistuu mut pannoittaa vaikka bileisiin.. Äärimmäisen kiehtova ja kiihottava ajatus. Not taken for granted, earned :D  >:D  O:-)

Mimiel

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #39 : 22.03.2016, 13:39 »
Hmm. Kaksissa bileissä käyneenä voisin ainakin todeta oman pikkuisena olemisen ja viihtymisen näkyvän pukeutumisessa hyvinkin selkeästi. Ekat bileet vedin panda-haalarissa ja hepeneissä, tokat sateenkaaritutussa. Subin tunnumerkkejä en kyllä tainnut kauheana kummassakaan asussa sen erityisemmin kantaa.

Lohikeisari

Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #40 : 22.03.2016, 19:29 »
Erityisesti toisilta subbarimiehiltä otetaan tyylivinkkejä vastaan.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #41 : 22.03.2016, 19:35 »
Tämä ryhmän keskustelu on näköjään jämähtänyt vain yhden ryhmän ympärille. Kyllä kait jotain pukeutumiskoodia edustaa sekin kun pukeutuu fetissinsä mukan. Eikös sekin ole dress code? Eikä sen ole pakko kertoa onko sub vai dom.  C:-)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #42 : 22.03.2016, 21:26 »
Vaikka jotkin hippalot olisi vain ns.vaatenäyttelyä,niin kai yleiseen viihtyvyyteen voi panostaa myös. Eilen oli juttua uusien henkilöiden noteeraamisesta näissä kinky- tilaisuuksissa ja ajatelmoin,että siinä voisi olla kehittämisen tarvetta.
Jos joku on uutena yksin rohjennut paikalle,mutta ei  sen enempään pysty,niin käytöksellä on suurempi vaikutus kuin tonnin vermeillä,imho

Oishan se kiva jos ekalla kerralla ei olis hirveet suorituspaineet. Huvittais silti värkätä jotain, kun löytyy ompelijakin omasta takaa.
Eli, kun menitte ensimmäistä kertaa lauantaina ravintolaan, teidät noteerattiin siellä jotenkin otettiin vastaan.  Hmm .. nyt tarttis muistaa, ettei kinky bileet loppujen lopuks ole muita bileitä kummempia. Miitit on sitten eri asia ja ainakin Rieväkylässä uudet otetaan uusina vastaan.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #43 : 22.03.2016, 21:31 »
Kyllä ihminen aina viestii pukeutumisellaan ja käytöksellään. Vaikka kuinka väitetään, että se luonne ratkaisee ei ulkonäkö, tehdään ensivaikutelma pukeutumisella sekä käytöksellä. Jos niistä jompi kumpi on puistattavaa, kuka lähtee ottamaan luonteesta selvää?

Ja ainahan voi lähteä ekoihin biöeisiin neutraalina ilman muita tavoitteita kun katteleminen sekä viihtyminen.

Feird

  • Vieras
Vs: Bilevaatteilla ja -käytöksellä viestiminen
« Vastaus #44 : 22.03.2016, 22:17 »
Kyllä vaatetuksesta jotain osviittaa saa, tietysti kaulapannat ja muut ilmeiset asusteet kertoo jo aika paljon tai jos on päästä varpaisiin kumissa niin siihen materiaaliin on ehkä olemassa jonkinlainen fetissi. Mutta ei kaikki tietysti ole niin suoraviivaisesti pääteltävissä, bileissäkin näkee aika kirjavaa pukeutumista ja moni pukeutuu lähinnä oman tyylinsä mukaisesti, ei sitä omaa roolia tarvitse välttämättä erityisesti alleviivata. Itse tykkään kuitenkin omalla pukeutumisellani kertoa omista fetisseistäni.